Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Свети лампа за чека , бяга центовка по засеци 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm
Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Дойде и моя ред да пиша. Набива грешка при диагностика p0365 и p0390, съответно p2092 и p2088. Колата е субару форестър 2.0xt 2003. При проверка на центровка на ангренажа има изместване от половин зъб на засеците.Сменени са ремък и ролки и помпа . И оттам набива грешка на датчика на разпределителен вал според майстора. При презацепване не идват белезите и това си е. Някакво решение според вас и за другата грешка дето дава в соленоида, къде да го търся него за проверка? Мотора е ej205. Колата пали от четвърт оборот , върви , не мени обороти , свети лампата за чека

Вто Окт 16, 2018 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей. Какво имаш предвид с това "при презацепване не идват белезите"?
Ако ремъка е нов, на него има марки, те трябва да съвпаднат с марките на зъбните колела (КВ и РВ). Да в дясно (гледано отпред) зацепването е с точност половин зъб. Нещо не се разбира какво е станало.
Това, че пали е добре. Грешките могат да са по няколко причини (все свързани по някакъв начин с майстора). Провери за:
- счупване на конекторите
- окъсяване и закъсване/протриване
- омасляване на сензорите (грес/масло)
- какъв волтаж дават?

На соленоида може да му провериш пружината дали е здрава.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Окт 17, 2018 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm
Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Относно датчиците бяха свалени и почистени , тоя на разпределителния вал го мерих на омметър и показва от порядъка на 1.95-2.03 . Когато го изключа него колата не пали , в работещо положение при изключване , гасне.Ремъка беше презацепен и си идва с около половин зъб разлика от засека откъм шофьорската страна.Относно соленоида , къде трябва да го търся , че нещо се дзверя ама не го виждам.Колата я купих и в последствие се оказа с лепенка на чека. Та след диагностика излезе грешката за разпределителен вал - пича вика за центровка си , ок отивам за центровка , набиване и там пари и не е това .

Чет Окт 18, 2018 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 6:13 pm
Мнения: 104
Местоположение: Тутракан
Автомобил: '04 Outback 2.5
Рейтинг: 87
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко стара темичка вдигам, но сега и аз се занимавам с тези грешки и исках да споделя какво научих. Понеже не видях нищо по темата, ако някой някога има същите проблеми да не се чуди. Става въпрос за същия модел Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS (Active Valve Control System), който е бил подменен(или само главите) с обикновен. Следователно компютъра си търси двата датчика, които по принцип се намират в задната част на главите, и двата соленоида, които управляват AVCS-а. Колата си върви нормално и без тях и ако ремъците за зацепени коректно, просто ще свети чека и ще записва тези 4 грешки. А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап? Знам за колегата Калин в Пловдив, но се чудех дали няма и някой в София. Или в краен случай някой да услужи с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време. :)

_________________
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.

Нед Фев 11, 2024 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Мнения: 327
Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мога да услужа с tactrix ако решиш да пипаш сам, от София съм, пиши на лични.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Нед Фев 11, 2024 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Монката написа:
А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап...


Емо Грушев, пратил съм ти телефон на лс. Иво Визор също може, ама не се мярка напоследък тук.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 11, 2024 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Монката написа:
.. Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS ... с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време. :)

Не е нужен тактрикс, можеш и с ваг ком. Тъкмо после ще можеш да ѝ следиш здравето.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Фев 12, 2024 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gaiman и 28 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор