Отговори на тема  [ 264 мнения ]  стр 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Следваща
 Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm
Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
Отварям нова тема за по новите модели Субару Форестер тъй като липсва.
Решил съм да си взема от по нов модел Субару Форестер , но не намирам информация и мнения .
Интересувам се от бензиновите модели, двигатели, газифициране,скорости,особености,теглене на лодка и т.н.
Спрял съм се на фейслифтовият от 2010-2013 година, но и по новите заглеждам.
Нека имащите III и IV серия модели на Форестър да споделят мнения.
Това ще е от полза и за други мераклии.
Поздрави.

_________________
Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.

Съб Окт 27, 2018 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз от повече от година се чудя защо няма тема за SH купето, а не сме толкова малко, и на няколко пъти съм се канил да отворя, ама..... - явно сме по-несериозни от каращите по-старите генерации Forester, както и от притежателите на Legacy и Outback, които доста по-усърдно споделят по по-новите купета.
Отзиви за това купе като цяло има, но са доста разхвърляни по различните теми из форума.
Моите впечатления са само от година и само от този Forester, така че други колеги може би ще са ти по-полезни в сравнение между версиите.
За мен това е първият не толкова ръбат Forester и лично по мое мнение: по отношение на дизайн Subaru имат прогрес, макар че смятам, че основните линии са го изплагиатствали от Outlander-а, който излиза година по-рано. подозрително много си приличат.
Откъм функционалност нямам никакви забележки - достатъчно просторно и добре помислено купе в много отношения. Изключително user-friendly за семество с деца и за товарене. Страда малко откъм лукс и качество на материали, но пък и аз си харесвам малко по-спартански и семпъл интериор, само да не скърца :)
Първоначално се ужасих от недоспирането, което имаше спрямо тягата на мотора, но след смяната на дискове и накладки с нови Ate-та - нещата в това отношение почти си дойдоха на място. Ако се спреш на атмосферен бензин - предполагам ще те удовлетворяват напълно, макар че при него са по-малки предните дискове отколкото при дизела и XT-то.
Единственото с което не мога още да свикна е окачването. На пресечен терен вози твърдо и тресе, а в завои стабилността не кореспондира с тягата на мотора. Но тук причината може да е и в амортизирани вече амортисьори и пружини, та съм го нарочил и него за ъпгрейд. Ядосва ме малко, защото ако ще е твърдо - да е твърдо и стабилно в завоите, та поне да знам за какво изтърпявам друсането по калдаръма, а ако ще се люшка по завоите - поне и да возеше и меко. Нека тук споделят повече колегите, които имат това купе от чисто ново.
Други колеги са споделяли, не само за това купе, а за Forester като цяло, че комбинацията от автоматик и атмосферен 2-литров бензин е много зле откъм динамика, та за теглене на по-голяма лодка или каравана може би само XT вариант е хубаво да търсиш.
Към момента само с толкова мога да помогна. Сравнително нов използвач съм :)

Съб Окт 27, 2018 10:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm
Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мнението.
Очаквам и други отзиви.

_________________
Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.

Съб Окт 27, 2018 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първо субару. Дизел. Имам го от около 2 месеца и половина. Купих го от тук, от първи собственик. Произведен 2009 г., от първата серия с “трошливите” колянови валове, Евро 4, на 150 000 км. Знам за проблемите, но харесах много тази кола. Дано е на късмет. Вече съм навъртял около 5000 км.
След като го взех, за 10 дни два пъти сменях масло, заради запушен ДПФ вдигаше нивото много бързо - проклятието на българската нафта. Втората смяна на масло беше след ампутация на ДПФ-а. Оттогава никакъв проблем, колата върви перфектно, разхода падна с 2 литра/100км.
Сменил съм като първоначално обслужване, всички филтри, пистовия ремък, обтягаща и паразитна ролка, лагера на съединителя на компресора на климатика, масло на скоростна кутия и заден диференциал, накладки предни и задни, тампони на предна и задна стабилизираща щанга.
Двигателя тропа при 1500-2200 оборота, докато загрее. След като загрее, утихва. Явно е нормално, както чета в нета. Вече посвикнах.
Учудващо, но съединител и маховик засега са в добро състояние, въпреки километрите. Предишния собственик не го е сменял. Както и да е, подготвил съм се за смяна, когато се наложи. Педалът е изключително твърд, и с това свикнах. :)
Имаше дребен проблем с буксата на датчика за температура на задния диференциал, примигваше лампата по неравности и паваж. Изгнило кабелче при буксата, остана ми в ръцете като го пипнах. Оправя се лесно с поялник за 15 минути.
Като стабилност и возия съм много доволен, лошото е, че потропват пластмасите по купето. Щората на багажника също тропаше, но я оправих.
Все още не мога да свикна с лостчетата за управление на чистачки и фарове, някак са против всякаква логика и са малко претрупани. Трябва да погледна и да помисля например как да си измия предното стъкло с пръскалките или да пусна задната чистачка… липсва ми и тройното пускане на мигач за престрояване при чукване на лостчето.
Серийно всички форестери имат Hill Holder, нещо много готино и полезно. Най-малкото пази съединителя, а и за жена ми е удобно. :D Също така много полезно и удобно за зимата е подгряването на седалките и чистачките.
За съжаление липсват елементарни екстри, които обаче могат да се добавят евтино. Например парктроник, дневни светлини (DRL), надлъжни рейки на покрива. Оригиналната музика е умряла отвсякъде, ще се сменя скоро. Липсва и осветление в жабката и в багажника.
В общи линии, добро оборудване, пък и аз не съм претенциозен. Категорично колата ми харесва, но ще добавя гореизброените екстри, а вероятно и някои други, като теглич и алуминиеви джанти за зимните гуми, донори има много. :-)
В тази връзка, японците са заложили интересна концепция: вложили са серийно “скъпите” екстри, като климатроник, подгряване на седалки и чистачки, Hill Holder, самонивелиращи амортисьори, а са спестили доста “по-евтините” екстри като парктроник, DRL, прилична музика, бордкомпютър. Японска му работа… :D
Откъм функционалност колата е изпипана перфектно, идеалната семейна кола - голяма, удобна, комфортна и сигурна. Багажникът събира достатъчно багаж за семейни пътувания.
Цитирам колегата nikentce: "Откъм функционалност нямам никакви забележки - достатъчно просторно и добре помислено купе в много отношения. Изключително user-friendly за семейство с деца и за товарене. Страда малко откъм лукс и качество на материали, но пък и аз си харесвам малко по-спартански и семпъл интериор, само да не скърца :)”, напълно споделям мнението му.
Разходът на гориво вече е прилично нисък - 6.8 - 7.0 градско в София и 6.0 - 6.2 извънградско нормално каране по магистрала, като динамика и мощност има достатъчно.
Засега толкова, все още събирам впечатления от автомобила. Категорично мога да кажа, че съм доволен, очарован съм от колата и марката. :)

Нед Ное 04, 2018 12:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dendim написа:
Първо субару. Дизел. Имам го от около 2 месеца и половина. Купих го от тук, от първи собственик. Произведен 2009 г., от първата серия с “трошливите” колянови валове, Евро 4, на 150 000 км. Знам за проблемите, но харесах много тази кола. Дано е на късмет. Вече съм навъртял около 5000 км.
След като го взех, за 10 дни два пъти сменях масло, заради запушен ДПФ вдигаше нивото много бързо - проклятието на българската нафта. Втората смяна на масло беше след ампутация на ДПФ-а. Оттогава никакъв проблем, колата върви перфектно, разхода падна с 2 литра/100км.
Сменил съм като първоначално обслужване, всички филтри, пистовия ремък, обтягаща и паразитна ролка, лагера на съединителя на компресора на климатика, масло на скоростна кутия и заден диференциал, накладки предни и задни, тампони на предна и задна стабилизираща щанга.
Двигателя тропа при 1500-2200 оборота, докато загрее. След като загрее, утихва. Явно е нормално, както чета в нета. Вече посвикнах.
Учудващо, но съединител и маховик засега са в добро състояние, въпреки километрите. Предишния собственик не го е сменял. Както и да е, подготвил съм се за смяна, когато се наложи. Педалът е изключително твърд, и с това свикнах. :)
Имаше дребен проблем с буксата на датчика за температура на задния диференциал, примигваше лампата по неравности и паваж. Изгнило кабелче при буксата, остана ми в ръцете като го пипнах. Оправя се лесно с поялник за 15 минути.
Като стабилност и возия съм много доволен, лошото е, че потропват пластмасите по купето. Щората на багажника също тропаше, но я оправих.
Все още не мога да свикна с лостчетата за управление на чистачки и фарове, някак са против всякаква логика и са малко претрупани. Трябва да погледна и да помисля например как да си измия предното стъкло с пръскалките или да пусна задната чистачка… липсва ми и тройното пускане на мигач за престрояване при чукване на лостчето.
Серийно всички форестери имат Hill Holder, нещо много готино и полезно. Най-малкото пази съединителя, а и за жена ми е удобно. :D Също така много полезно и удобно за зимата е подгряването на седалките и чистачките.
За съжаление липсват елементарни екстри, които обаче могат да се добавят евтино. Например парктроник, дневни светлини (DRL), надлъжни рейки на покрива. Оригиналната музика е умряла отвсякъде, ще се сменя скоро. Липсва и осветление в жабката и в багажника.
В общи линии, добро оборудване, пък и аз не съм претенциозен. Категорично колата ми харесва, но ще добавя гореизброените екстри, а вероятно и някои други, като теглич и алуминиеви джанти за зимните гуми, донори има много. :-)
В тази връзка, японците са заложили интересна концепция: вложили са серийно “скъпите” екстри, като климатроник, подгряване на седалки и чистачки, Hill Holder, самонивелиращи амортисьори, а са спестили доста “по-евтините” екстри като парктроник, DRL, прилична музика, бордкомпютър. Японска му работа… :D
Откъм функционалност колата е изпипана перфектно, идеалната семейна кола - голяма, удобна, комфортна и сигурна. Багажникът събира достатъчно багаж за семейни пътувания.
Цитирам колегата nikentce: "Откъм функционалност нямам никакви забележки - достатъчно просторно и добре помислено купе в много отношения. Изключително user-friendly за семейство с деца и за товарене. Страда малко откъм лукс и качество на материали, но пък и аз си харесвам малко по-спартански и семпъл интериор, само да не скърца :)”, напълно споделям мнението му.
Разходът на гориво вече е прилично нисък - 6.8 - 7.0 градско в София и 6.0 - 6.2 извънградско нормално каране по магистрала, като динамика и мощност има достатъчно.
Засега толкова, все още събирам впечатления от автомобила. Категорично мога да кажа, че съм доволен, очарован съм от колата и марката. :)

Хубаво ревю и дано те радва дълго :)
Парктроник обаче не е екстра, която отсъства от Субару. Дори моя я има, а съм със стария модел. Просто се слага на 2,5ХТ.
Дневните светлини не знам защо толкова държиш да ги има? Лично за мен колата ми изглежда много по-добре като светят ксеноните през деня, но това вече е въпрос на лично усещане :)
Иначе за мен има две екстри, които много ми липсват от предишната ми кола - автоматични чистачки и електрическо затъмняване на огледалото.

Нед Ное 04, 2018 9:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не казавам, че парктроникът отсъства като екстра по принцип. Имам предвид, че не се слага на всички модификации, а като "евтина" екстра би трябвало.
Моят форестер е с базово ниво на оборудване, без шибедах, без ксенон, дори без надлъжни рейки на покрива. Обаче всички европейски модификации на форестер SH (май са 2), имат Hill Holder, подгрев на седалки и чистачки, самонивелиращи се амортисьори и климатроник. Това е, според мен странната концепция на японците.
Относно дневните светлини, според мен са голямо удобство, когато са вързани на дългите светлини с намален интензитет. Забравям да си пусна фаровете редовно, а при стартиране на двигателя предпочитам да са загасени фаровете, за да не натоварвам акумулатора излишно. Освен това по-често горят крушките на късите светлини, както и буксите им. Установено е вчера от личен опит... ](*,)

Нед Ное 04, 2018 11:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dendim написа:
Не казавам, че парктроникът отсъства като екстра по принцип. Имам предвид, че не се слага на всички модификации, а като "евтина" екстра би трябвало.
Моят форестер е с базово ниво на оборудване, без шибедах, без ксенон, дори без надлъжни рейки на покрива. Обаче всички европейски модификации на форестер SH (май са 2), имат Hill Holder, подгрев на седалки и чистачки, самонивелиращи се амортисьори и климатроник. Това е, според мен странната концепция на японците.
Относно дневните светлини, според мен са голямо удобство, когато са вързани на дългите светлини с намален интензитет. Забравям да си пусна фаровете редовно, а при стартиране на двигателя предпочитам да са загасени фаровете, за да не натоварвам акумулатора излишно. Освен това по-често горят крушките на късите светлини, както и буксите им. Установено е вчера от личен опит... ](*,)

Щом не си с ксенон е възможно да ти горят по-често крушките. Ксенона гори на брой часове, не на брой запалвания. Но пък колко ще дръпнат едни крушки за 5 секунди преди за запалиш двигателя - някакви си 60W от 6kW стартова мощност на акумулатора.

Нед Ное 04, 2018 12:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Късите светлини са 2*55W, заедно с тях светват предни и задни габаритни светлини и цялото осветление по таблото и интериорни светлини - бутони, часовник и не знам още какво. Подгревните свещи дърпат много ток, вероятно около 15-20 ампера на свещ. И най-големият консуматор - стартера.... при всички положения за акумулатора е по-добре да се ограничи консумацията по време на студено стартиране на двигателя, особено зимата, колкото и малко да е... поне така мисля. :)

Нед Ное 04, 2018 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dendim написа:
Късите светлини са 2*55W, заедно с тях светват предни и задни габаритни светлини и цялото осветление по таблото и интериорни светлини - бутони, часовник и не знам още какво. Подгревните свещи дърпат много ток, вероятно около 15-20 ампера на свещ. И най-големият консуматор - стартера.... при всички положения за акумулатора е по-добре да се ограничи консумацията по време на студено стартиране на двигателя, особено зимата, колкото и малко да е... поне така мисля. :)

Да де, но ти няма как да избегнеш другите консуматори - те не се изключват с изключването на фаровете. За това ти казвам, че тези 100W от фаровете не влияят по никакъв начин на стартовата мощност, която при теб в случая е даже към 7,5kW (умножи 12V по стартовия ток, който май при теб трябва да е поне 630А).
Поне за мен няма никакво значение консуматори като крушките при запалване на автомобила. Но всеки си решава разбира се :beer:

Нед Ное 04, 2018 5:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Да де, но ти няма как да избегнеш другите консуматори - те не се изключват с изключването на фаровете. За това ти казвам, че тези 100W от фаровете не влияят по никакъв начин на стартовата мощност, която при теб в случая е даже към 7,5kW (умножи 12V по стартовия ток, който май при теб трябва да е поне 630А).
Поне за мен няма никакво значение консуматори като крушките при запалване на автомобила. Но всеки си решава разбира се :beer:


Не забравяй, че сме дизеляци все пак. Всеки консуматор на стартов ток, дори най-малкият, черпи от първоначалното подгряване, така че ни е ценен :)
Ако прочетеш темите в Diesel Boxer за акумулатор и трудно палене през зимата - ще видиш, че чисто от практична гледна точка има голяма разлика. Единствено колегите, които са заложили на ампер-часове и стартов ток по-големи от фабричните - нямат казуси с паленето.
100W са си 100W :)

Нед Ное 04, 2018 7:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
Да де, но ти няма как да избегнеш другите консуматори - те не се изключват с изключването на фаровете. За това ти казвам, че тези 100W от фаровете не влияят по никакъв начин на стартовата мощност, която при теб в случая е даже към 7,5kW (умножи 12V по стартовия ток, който май при теб трябва да е поне 630А).
Поне за мен няма никакво значение консуматори като крушките при запалване на автомобила. Но всеки си решава разбира се :beer:


Не забравяй, че сме дизеляци все пак. Всеки консуматор на стартов ток, дори най-малкият, черпи от първоначалното подгряване, така че ни е ценен :)
Ако прочетеш темите в Diesel Boxer за акумулатор и трудно палене през зимата - ще видиш, че чисто от практична гледна точка има голяма разлика. Единствено колегите, които са заложили на ампер-часове и стартов ток по-големи от фабричните - нямат казуси с паленето.
100W са си 100W :)

Има нещо такова, просто японците са сметнали акумулаторите да са някакви мижави. Например на моя го дават да е 50-55Ah, но аз си сложих 60, защото все пак моторът е 2,5, а не 1,4. На предишната ми кола с 2,5 бензин бях с 85Ah. Гледам за вашите дават 70Ah, което е супер малко за дизел от 2 литра. Японска му работа.
Обаче 100W за 3 секунди, от стартова мощност 7500W, са супер малко, за да влияят на стартера. По-скоро CD-то и DVD-то на навигацията дърпат далеч повече, но тях няма как да ги изключиш да не дърпат при контакт.

Нед Ное 04, 2018 8:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При завъртане на стартера всички консуматори(освен ецу) спират. Можете да си го премерите даже. Наистина, крушките горят по-често при старт със запалени светлини. И не е вярно, че ксенонът е само на работни часове - и той се влияе от брой стартирания загрял или студен. При въртене на светнат ксенон го отнася трансфертерът(баластът) за стартиране - при спад на ампеража щетата е за него. Може да се реши с монтаж на допълнително реле - фаровете да не работят на загасен двигател, но там ще се появят други условности.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Ное 04, 2018 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
При завъртане на стартера всички консуматори(освен ецу) спират. Можете да си го премерите даже. Наистина, крушките горят по-често при старт със запалени светлини. И не е вярно, че ксенонът е само на работни часове - и той се влияе от брой стартирания загрял или студен. При въртене на светнат ксенон го отнася трансфертерът(баластът) за стартиране - при спад на ампеража щетата е за него. Може да се реши с монтаж на допълнително реле - фаровете да не работят на загасен двигател, но там ще се появят други условности.

Ксенонът е газ и няма никакво отношение към броя запалвания. Това го казвам от опит. Имам ксенонов фенер с лазер TLR-2 на пистолета си, купуван от САЩ. Гаранцията му на ксеноновата крушка е 50 000 часа. Повярвай ми, сигурно съм го включвал над 10 000 пъти за 10 години и няма никаква индикация за увреждане. Баластът си е баласт, крушата си е крушка.
Разводнихме темата. Ако иска модератора, може да отдели мненията в друга тема.

Нед Ное 04, 2018 11:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Извинете, колеги, питане около темата, този бутон свети ли при вас?
При мен не свети, крушката ли му е изгоряла, или по принцип не свети?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Ное 04, 2018 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 31, 2010 7:57 pm
Мнения: 113
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
И при мен не свети.

Пон Ное 05, 2018 6:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dendim написа:
Извинете, колеги, питане около темата, този бутон свети ли при вас?
При мен не свети, крушката ли му е изгоряла, или по принцип не свети?


Не е осветено колега. Нямаш драма :)

Пон Ное 05, 2018 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, хубава тема!
Ето нещо което ми липсва от старата кола:
Има ли начин при положението на ключа за запалване при което работи радиото, но колата не е запалена да работи и вентилатора в купето?

П.П. И при мен не свети. :)

Съб Ное 10, 2018 9:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
PYankov написа:
Здравейте колеги, хубава тема!
Ето нещо което ми липсва от старата кола:
Има ли начин при положението на ключа за запалване при което работи радиото, но колата не е запалена да работи и вентилатора в купето?

П.П. И при мен не свети. :)


Всичко може с кадърен жичкаджия под ръка :)

Съб Ное 10, 2018 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
А говоря при фабричен вид на колата. Не виждам причина да не работи вентилатора на купето поне. При вас как е колеги?

Съб Ное 10, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз пък имам друг проблем.Накратко купих Субару Форестър2.0бензин,но ми изчезва маслото.Мотора работи перфектно,при загрят мотор не пуши,а маслото го няма.Няма теч и съм с Castrol5w40.От автокъщата ми казаха,че автомобила е обслужен,а моя автомотьор казва,че трябва да се прави тотална ревизия.Та може ли връзка с механик който се занимава само със Субару,аз съм от Търговище

Нед Дек 02, 2018 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 264 мнения ]  стр 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор