Автор |
Съобщение |
Alxx
|
След два дни езда из София и малко офроуд във вилната зона на Банкя мога да кажа, че колата се държи невероятно. Накланянето в завои е приемливо ниско(предвид факта, че колата фабрично няма стаб щанга отзад), спира добре, просветът е отличен в сравнение със заводския и сцеплението е на ниво. Детелината на бул. България към околовръстното посока Шел-а я хапнах с 60 на изхода(!) без напрежение(още не съм правил реглаж!). В Банкя имах изкачване и спускане по заледен лош път без асфалт с 25% наклон и нула притеснения. Гумите са Нокиан А3 205/55/16 на няколко зими(взех втора ръка...). Само не съм я товарил още да видя как се държи нивоматът с много багаж. Изключително доволен съм и ако успея да се вместя с време и разходи ще кацна на някоя от сбирките да си клюкарим още. Поздрави!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 03, 2018 9:13 am |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Постове: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
Някъде видях, че може да се смени само пълнител от Ауди 100 в амоpтисьоpа, като вече не е самоpегулиpащ, но е доста по евтино
|
|
|
Вто Фев 05, 2019 8:44 am |
|
|
Alxx
|
Какъв е смисълът? Още по-евтино е да си купиш подходящи амове Ашика(например), вместо да се занимаваш с глупости. Темата е за ремонт на нивомати до работещо с-ние, не за разсипия. Искам да дам един финален отзив за завършек. Качих се с талигата на Белмекен, с много от вас се видяхме там. През целия път до и от, вкл. качването до язовирната стена треперех от кеф карайки една съвсем различна Импреса. Никъде не съм имал и момент загуба на контрол, имах наличен достатъчен просвет за всичките простотии които главата ми роди в планината За сметка на това вадих и дърпах от дерета колеги, приятели и непознати. Дай Боже кинти и акъл, скоро ще присадя подобаващо "сърце" на тази кола и ще я превърна в мечтания Gravel express.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 05, 2019 8:10 pm |
|
|
Alxx
|
Вече повече от два пълни месеца и 4000км се движа с правените от Данчо нивомати и освен адмирации, нямам какво друго да добавя. Отскоро я "надървих" с разпънки отпред и отзад, колата е камък - високо а-ла Форестър окачване и управляемост на или над нивото на стоков WRX(е, и с малко други модификации ). Скоро ще ти пращам още един чифт за правене, да спасим едно SG XT.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 8:50 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Здравейте ! Поздрави на всички в сектата! От доста време не съм влизал във форума и се извинявам на колегите, на които не съм от говорил на личните съобщения. На последък ми попадат амортисьори тотално скапани стващи само за скраб . Колегите ,които искат да си ги ремонтират или аз да им помогна с каквото мога ,трябва да знаят, че подлежат на рециклиране само амове, които са със запазени елементи, бз механични дефекти.
|
|
|
Пет Май 03, 2019 10:27 pm |
|
|
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Постове: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
Интересно е дали тази процедура по рецеклиране може се приложи и за Outback с Каяба Амортисьори[emoji6]
Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Май 04, 2019 10:57 am |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Постове: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
brymbrym написа: Интересно е дали тази процедура по рецеклиране може се приложи и за Outback с Каяба Амортисьори[emoji6]
Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk Като от този пост ли? viewtopic.php?f=37&t=22940#p267274И на мен ми е интересно за тях
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пон Май 27, 2019 8:15 am |
|
|
Alxx
|
Тази точно не и доколкото съм запознат, няма фирма в България, която ги рециклира.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 5:59 pm |
|
|
Alxx
|
Много ти здраве от баба, Данчо! До тук 25к(горе-долу) здрава езда и редовни извращения по планините, вкл. две срещи на Белмекен. Само не съм ти спазил препоръката за 8,5 бара - карам ги на 6,5 заради возията и вероятно затова общият тест на снимката показва 76%. Ама по равно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 30, 2020 8:13 pm |
|
|
sladoledko
Регистриран на: Пет Окт 23, 2015 4:38 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте всички, прочетох темата с интерес и съм доста ентусиазиран да се пробвам с рециклирането. Та ако може автора jordanbuggy да приложи един списък с О-пръстените, и вентилите които трябва да си закупим би било полезно според мен и ще съм благодарен.
|
|
|
Вто Май 19, 2020 12:36 pm |
|
|
Alxx
|
Ако разгледаш цялата тема, вентила и о-пръстена са упоменати детайлно. Маншета на стеблото го сваляш и взимаш по размер от магазин за хидравлични компоненти. Не е много математика
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 19, 2020 7:54 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
sladoledko написа: Здравейте всички, прочетох темата с интерес и съм доста ентусиазиран да се пробвам с рециклирането. Та ако може автора jordanbuggy да приложи един списък с О-пръстените, и вентилите които трябва да си закупим би било полезно според мен и ще съм благодарен. Здравей! О-пръстените не са нещо особено, като разглобиш амортисьора вземаш старите и в магазина.Единствено на вентила е нов 6 х 2 мм. При мен се получиха няколко обаждания, че има работещи, но омаслени амортисьори, от двайсетина комплекта може би 3 или 4 броя единия от тях е на моя Форестър, първия рециклиран от мен, но все още държи и не съм го сменял. Мисля, че допусках грешка като се доверявам на старите семеринги и от скоро слагам нови(да видим колко ще изкарат) Ако те интересува още нещо казвай. А и много важно е при разглобяването първо да изпуснеш налягането, ако има такова, първо от компенсиращия цилиндър.
|
|
|
Съб Май 30, 2020 9:29 am |
|
|
niki_can133
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2020 6:45 am Постове: 1 Рейтинг: 0
|
До автора, искам да попитам дали ако ви ги изпратя ще можете да ги рециклирате срещу заплащане разбира се. Благодаря Ви!
|
|
|
Сря Сеп 09, 2020 7:49 pm |
|
|