Според мен 1000-1500 лв са достатъчни за първоначално обслужване - ангренаж, масла, помпа, ролки и т.н. , ако греша ме поправете. Все ще хвана кола със заминал съединител, а то е ясно, че рано или късно ще се сменя.
1000-1500лв е реално само ако си купиш регистрирана и подържана кола. При нов внос сумата е мин.3к лв. Това показва масовата практика, като изключенията са много малко и само потвърждават правилото. Така че приеми този опит на доверие - няма нужда да влизаме в разбивки по статии на разходи, за да го доказваме пак.
Въпреки че съм фен на марката, тази импреза която гледаш е като Пежо 307/308 - непрактично и нефункционално дърво. За някой студент или женска кола - да, но само толкова.
Колега - 2-3 г. по-стара от 2011-2012 е Евро 4 дизел, и не Бат Буби( при цялото ми уважение към него), ами който и да е - не може да ти гарантира дали ще ти се "окоти" или не. Питаш за съвет в този форум преди покупката, което е много хубаво, но като разчиташ на съвети - или ги вземай в предвид, или не питай. Vmax ти го е казал много точно в последния пост, и не придобивай грешни впечатления, че спорим с теб ей тъй за спорта. Просто споделяме как стоят нещата на практика. За малко повече от година и 15-на хил. км. моята сметка е почти като цената, която Миро иска за неговата, само дето моят мотор е с 100-на хил. км. отгоре и 3 "тъмни" годинки в поддръжката му(от момента на излизане на гаранция до купуването му от мен). И това при наличието, че съм взел автомобил, който първоначално съм прекарал през два Subaru сервиза и забележките му бяха само консумативи и дребни периферни неща. Споделям ти го не за да те тласкам да купиш на колегата Миро колата, а за да не се заблуждаваш, че ще се разминеш с по-малко за Boxer Diesel от тия години. Ако ги нямаш тия пари просто не се хвърляй на тази кола.
Сря Дек 05, 2018 2:03 pm
DKaraivanov
Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am Мнения: 7 Рейтинг: 0
Колега, въобще не може и дума да става за спор. Вземам съветите предвид и затова и до голяма степен се преорентирах към Аутбек, а мисля, че с този бюджет бих взел 3.0 h6 регистрирана, е 06-07 година ще е, не 10-11, но това не ме бърка. Не ме разбирайте погрешно, благодаря на всички за съветите, с удоволствие бих взел още края на януари Форестъра на Миро въпреки, че никога не съм обмислял покупка на джип, не подлагам на съмнение състоянието и експлоатацията му, но макар и 4 хиляди разликата спрямо бюджета ми е голяма, затова и най-вероятно ще се насоча към Аутбек.
Ти да видиш! От къде тръгна и до къде стигна само за една седмица! Явно желанието да се кара Субару е огромно. В това разбира се няма нищо лошо, но преценил ли си правилно от каква кола точно имаш нужда? Не за друго ама Импресата и Аутбека си приличат единствено само по емблемата. Самият аз карам Импреса печка вече доста време и съм доволен. Основно ходя с нея на работа, правя по 50-100км на ден, налага ми се да паркирам на тесни места, изключително икономична от към гориво и амортизации. В същото време достатъчно мощна за дългите ми пътувания СН-БГ и обратно. Всичко това ако трябва да го правя с Аутбек би ми струвало много повече и строшените нерви няма да имат край. Разбира се на много хора моята "сапунерка" е ужасно непрактична, но всеки гледа от своята камбанария. За това добре степенувай приоритетите преди покупка. Хайде със здраве и "умната, не русата".
Аз съм с 2.0R мотор на 2010 импреза би-фюъл с газов БРЦ от завода като, когато я взех беше на 1,5 и двигателя италиански не беше поддържан, та как да е изгърмя и смених на 2.0R 164 коня + генерация от Легаси, малко драи с електрониката, за да не се сменя компа и т.н.
Та по темата:
- Моята Импреза е 164 коня двиг (150 в нормалния 2.0D) +/- 5-6 от хубаво гориво и по-добра генерация и колата не е пистова, нито е драг, ако дръпнеш до 5500-5600 смъква до 7,7 - 8,1 до 100 мотора е изцяло реновиран и са сменени вътре всички болтове и т.н. според майстора, усеща се много приятна иначе, вече на 6000 км. за 3 месеца
- hatchback е, не е седан, малък багажник, комфортна за 4-5 човека, има бързи-бавни, на завои и планинско си е Субару и се чустваш страшно приятно
- 2.0 е пъргава, дава добър разход на газ при мен 1,5 бензин + 13,5 газ градско при по-агресивно каране, ако се кара изцяло в нормата 1 бензин и 10 газ. Извънградско е 1 бензин и 8-9 газ на 110-120 до 2 бензин и 18 газ при 140+. Към морето лятото на разработен двигател средно карах 160-170 даде 17,5 газ и 1,5 бензин.
- МНОГО Е НИСКА, STi и нормалната Импреза са еднакво ниски... изцяло пребоядисах брони преди 9 месеца и вече пак съм ги надрал по ръбовете, макар, че и аз съм леко калпав при паркиране и обирам всички възможни ръбове понякога
- Спартанско е вътре, а моята е с фул лукс пакета за 2010 - Ел. огледала (изключително полезно за центъра ), подгряване на седалките, фарове за мъгла, стерео с 6 CD, мулти-волан и пак имаш чувството, че е кола с 10 години по-стара откъм интериора
Като цяло колата е страшно приятна, ако се търси комфорт от пътуване, набира си доволно, дава ок разход и когато се поддържа двигателя няма да даде проблем 200-250к км както е казано по-горе.