Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
salamburger
Регистриран на: Пон Сеп 17, 2018 10:43 am Постове: 18
Автомобил: subaru legacy h6
Рейтинг: 0
|
Колеги имам един въпрос понеже ще слагам газ на легаси Н6 2005-та , та кое е по-добре самонастройващ се компютър към газ/бензин LPG tech или ръчни настройки от газаджията. Кои дюзи са най-качествени в момента на пазара, дайте мнение, колко време изкарват?
Благодаря и живи и здрави!
|
|
|
Чет Ное 29, 2018 3:54 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Предходната седмица ми поставиха газова система Ловато Smart ExR. Автомобилът е субару ферестър първо поколение 1998 година, 2.0 122к.с. Пиша поради това че е на лице проблем. При работа на газ и рязко натискане на педала на газта когато е в обороти между 500-600 колата започва да тресе, оборотите падат още повече и гасне, все едно се дави. Ако подавам газ плавно тогава този проблем не се констатира. Сменихме свещи и кабели, но проблемът остава. При диагностика се установява че пада волтажът в ниските обороти до под 13 волта и коментарът на майсторите е че не стига ток за да се отворят дюзите навреме при по-рязкото подаване на газ. В последствие се установи и че перките зад радиатора се въртят постоянно. По табло колата е загряла нормално (стрелката е в средата). Според майсторите загубата на волтаж а от там проблемът с глъхненето и гасненето е че няма достатъчно ток за да се отворят газовите дюзи достатъчно бързо, а загубата на волтаж е поради константното въртене на перките. Дайте съвет за спрявяне с този проблем. Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 6:36 am |
|
|
Alxx
|
Я, си провери буксите за самодиагностика да не са оставени закачени? Двойка зелени и двойка черни, под волана.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 7:01 am |
|
|
Vmax
|
Да не е пробила бобината?
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 7:07 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Баси лакомите дюзи. На бензин как е? Преди монтажа на газовото имаше ли подобни проблеми?
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 10:25 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Преди монтажа разходът на бензин беше много голям, над 20/100 в града при нормално до пенсионерско каране. След монтирането на газовата сменихме кабелите и свещите, глъхненето намаля и го има само в ниските обороти когато алтернатора зарежда до 12.8-13 волта при работещи перки, парно, светлини. В последствие се установи че перките работят постоянно. Майсторът който ми постави газовото твърди, че е необходим здрав ток за отваряне на инжекторите на газовото и при настоящия проблем с недозареждането от алтернатора се появява и проблемът с глъхненето. Днес при огледа и закачена диагностика се установи че проблем с датчика няма, а най-вероятната причина за неспирното въртене на перките е неработещ термостат. Понеделник ще бъде сменен. Надявам се тогава нещата да се пооправят. Направи ми впечатление, че когато извадихме релетата и спряхме перките проблемът с глъхненето в ниските обороти при рязко подаване на газ сякаш го няма, а алтернаторът държи 14.1 волта.
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 11:15 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Я, си провери буксите за самодиагностика да не са оставени закачени? Двойка зелени и двойка черни, под волана. Колега, не зная къде да проверя за това. Ако трябва да съм честен съм голям лаик с автомобилната техника. Разбирам от човешки органи поради професията си
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 11:18 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Да не е пробила бобината? Как може да се установи проблем в бубината? Днес при диагностиката не отчете нито една грешка?
|
|
|
Пет Дек 14, 2018 11:19 pm |
|
|
valqk
|
Колега, понеже си доктор, явно, а вие сте по-особени натури (нищо лично и много общо с останалите). 1. Като за начало - напиши от къде си! Това ше помогне много. (а ако си от София/Пловдив/Варна - направи си упражнението и си прочети 'Бели Сервизи') 2. За да питаш такива въпроси трябва да си наясно технически... и то не да си чувал какво е глава и антифриз... а да знеш поне приблизително как работи охлаждане на колата и т.н (ака. да си си взел изпитите за вътрешни - примерно!). 3. Ако не си от София/Варна/Пловдив ще трябва да има някой МИСЛЕЩ механик покрай теб (и евентуално запознат с газирането!), за да ти помогне. Иначе - караш и гледаш да си наблизо до споменатите градове и да се надяваш да има свободно време да погледнат. 4. Покрай вас има МИСЛЕЩ механик, наясно с газови и възможност да изчете грешките на колата и ПРАВИЛНО да диагностицира по тях каква е причината. (не искам да неглежирам РАЗБИРАЩИТЕ механици, които могат да свършат работа НАВСЯКЪДЕ с мисъл и анализ!!!). Тогвава ще си наясно какво би трябвло да правиш... и все пак... както при докторите - всяко мнение е 'меродавно' (ако разбираш потвърда и от майтап)
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Дек 15, 2018 1:08 am |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Колега, понеже си доктор, явно, а вие сте по-особени натури (нищо лично и много общо с останалите). 1. Като за начало - напиши от къде си! Това ше помогне много. (а ако си от София/Пловдив/Варна - направи си упражнението и си прочети 'Бели Сервизи') 2. За да питаш такива въпроси трябва да си наясно технически... и то не да си чувал какво е глава и антифриз... а да знеш поне приблизително как работи охлаждане на колата и т.н (ака. да си си взел изпитите за вътрешни - примерно!). 3. Ако не си от София/Варна/Пловдив ще трябва да има някой МИСЛЕЩ механик покрай теб (и евентуално запознат с газирането!), за да ти помогне. Иначе - караш и гледаш да си наблизо до споменатите градове и да се надяваш да има свободно време да погледнат. 4. Покрай вас има МИСЛЕЩ механик, наясно с газови и възможност да изчете грешките на колата и ПРАВИЛНО да диагностицира по тях каква е причината. (не искам да неглежирам РАЗБИРАЩИТЕ механици, които могат да свършат работа НАВСЯКЪДЕ с мисъл и анализ!!!). Тогвава ще си наясно какво би трябвло да правиш... и все пак... както при докторите - всяко мнение е 'меродавно' (ако разбираш потвърда и от майтап) Колеега, от Варна съм
|
|
|
Съб Дек 15, 2018 2:56 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Проблемът с перките се оказа неработещ термостат. Сменен. Но мистерията с газовата продължава. Вече станах пишман че прибегнах към газ...аман от майстори. Кажете читав газаджия за Варна защото явно тези, които ми постявиха газовото не могат да се спряват. За справка газовата я монтира човек на Миро. От как я имам форката съм много доволен от Миро, евала, но не мога да кажа същото за газовия майстор...
|
|
|
Пон Дек 17, 2018 9:09 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
Оказа се, че тази система (система ползваща само и единствено инжектори на ловато, които са бавни и не могат да бъдат подменени с по-бързи на друга марка) дори не е подходяща за този двигател на субару...за съжаление бях подведен
|
|
|
Нед Дек 23, 2018 6:28 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Амии... да са по-бавни от 3 омов Валтек? Аз бях с такъв доскоро на 165кс. По скоро е проблем с настройките или избора на елементите.
|
|
|
Нед Дек 23, 2018 11:12 pm |
|
|
ghivanov
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2018 5:40 pm Постове: 20
Автомобил: Forester I
Рейтинг: 0
|
И аз се надявам да е за донастройване. В сряда ще я водя при познат, надявам се да успее да я донастрои, че иначе кефът от шофирането съвсем се губи.
|
|
|
Пон Дек 24, 2018 11:55 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Здравейте и честита нова година. Аутбека ми (2010, 2.5) е с монтирана Романо преди 3 години. Няма мазане на клапаните. В момента е настроен да сменя на газ на сравнително висока температура - предполагам 40-45 плюс над 2500 оборота. Това ми се струва непрактично, понеже оставен да загрява на място, дори и при достигане на температурата - не сменя на газ поради липсата на вдигнати обороти. Въпросът ми е - нужно ли е, да е така от гледна точка здравето на двигателя? Легасито ми (97, 2.0) с БРЦ сменя на 30 градуса, без обороти - би ли навредило ако ми направят същата настройка и на аутбека? Той стои в топъл гараж и наистина студени стартове са много редки. Благодаря!
|
|
|
Сря Яну 02, 2019 2:38 pm |
|
|
Vmax
|
mindless написа: Здравейте и честита нова година. Аутбека ми (2010, 2.5) е с монтирана Романо преди 3 години. Няма мазане на клапаните. В момента е настроен да сменя на газ на сравнително висока температура - предполагам 40-45 плюс над 2500 оборота. Това ми се струва непрактично, понеже оставен да загрява на място, дори и при достигане на температурата - не сменя на газ поради липсата на вдигнати обороти. Въпросът ми е - нужно ли е, да е така от гледна точка здравето на двигателя? Легасито ми (97, 2.0) с БРЦ сменя на 30 градуса, без обороти - би ли навредило ако ми направят същата настройка и на аутбека? Той стои в топъл гараж и наистина студени стартове са много редки. Благодаря! Няма нужда от подобна настройка ( висока температура и обороти ) ако ти е изправна газовата ( инжектори и изпарител ). Спокойно можеш да свалиш температурата на 35-40 и без праг за обороти.
|
13
|
|
Сря Яну 02, 2019 3:19 pm |
|
|
Alxx
|
30ºC при мен, без обороти и вече три години/60к. Реално темп. двг е 45-50ºC в този момент, а на изпарителя е 30º.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 02, 2019 7:19 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
|
Сря Яну 02, 2019 8:33 pm |
|
|
Сарафов
Регистриран на: Съб Дек 15, 2018 6:05 pm Постове: 14 Местоположение: Кърджали
Автомобил: Subaru Legacy V
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Реших да газифицирам LEGACY то, и започнах да проучвам как стоят нещата. След доста ровене във форума /и не само/ нещата клонят към BRC. Единствено не съм избрал модела. Похвалиха ми сервиз "Ласков газ" в Пловдив, но не можах да намеря никакви отзиви в Субару форума, а ми се иска да събера малко повече мнения. Общо взето информацията която намерих е основно положителна, в много форуми го хвалят човека и колегите са доволни, но все пак става дума за SUBARU. Моля, ако някой има впечатления от сервиза и майстора да драсне някой ред. Благодаря предварително.
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 4:31 pm |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Постове: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Колеги, моля за малко помощ. Форестър 2001, турбо, 177 коня. Газовата е збирщайн - бутилка българска, изпарител Шарк 1500, дюзи Баракуда, компютъра е Тамона. Така я взех от предишния собственик. Проблемите са следните: висок разход на газ - 18/100 градско, 14,5/100 извън града при скорост 100-120, при 80-100 същата работа. При спускане по стръмно на скорост пука в ауспуха, когато изключа от скорост и я пусна по инерция, оборотите падат на 500, после рязко вдига на 1500, задържа 5-6 сек., и чак тогава плавно падат на 500. прави го и на топъл и на студен мотор. Това е само на газ, на бензин никакви проблеми. За сега стигнах до извод че трябва да се смени газовия компютър, но ще съм благодарен за всеки жокер от ваша страна. От Хасково съм.
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 7:33 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 89 госта |
|