Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:12 am

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вижте сега айде да не се лъжем. Субару са изключително специални машини, има нещо много приятно в тази марка, не мога да определя точно, но пак бих си купил субару въпреки, че по мое мнение японските марки изостанаха доста от немските в последните години. (карал съм само японски и не смятам да сменям влака скоро)
Тези коли са направени за нормални подчертавам нормални хора, които живеят в нормални държави, в които не е нужно да ходиш по сто пъти до сервиза и да пишеш теми по форумите, що аджеба са ме преебали. Ама господа това въобще не стой на дневен ред в тези държави с тези хора. Защо, ами защото те са така възпитани, че въобще не им минава през акъла да те преебат, просто не го разбират това нещо, ако обяснищ на германски механик какво е направил тукашния Пешо у реномирания сервиз и ти си му платил той, ще те пита Е как така? или просто Защо? Сиреч не може да те разбере сиреч, никога не му е минавало през акъла. Ще кажете да ама и цената е друга. Еми аз бих си я платил тази цена, но да знам, че нямам главоболия и всичко е направено както си му е реда.
Тука какво се случва, както всичко в милата ни татковина. Чест и достойнство са отдана забравени думи. Бедни сме и това е. Бедни сме и сме си мърлячи. А докато има мърлячи, ще страдат обикновенните хора, които са останали в държавата на Мърлячите. Затова повечето нормални хора заминават, не защото им се заминава, а за да живеят нормален живот. А тези който остават си късат нервите с мърлячите, това е.
P.S Скоро беше 3 Март, спомних си за Битката при Дойран от едно филмче https://www.youtube.com/watch?v=UKuO5cgHd2k
И си мисля само преди 100 години е имало такива българи, за които чест достойнство и родина не са били просто думи, къде отидоха всички тези хора мамка му и само с мърлячи ли ще живеем в нашата любима България?
Стана много силно мнението малко спамерско, несвързано с темата. За което се извинявам. :beer:
Поздрави и Бъдете здрави! И много внимавахте каато си купувате субару, това е магична кола. :cool:
 5

Пет Мар 09, 2018 11:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am
Мнения: 261
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
wonderwalker написа:
Вижте сега айде да не се лъжем. Субару са изключително специални машини, има нещо много приятно в тази марка, не мога да определя точно, но пак бих си купил субару въпреки, че по мое мнение японските марки изостанаха доста от немските в последните години. (карал съм само японски и не смятам да сменям влака скоро)
Тези коли са направени за нормални подчертавам нормални хора, които живеят в нормални държави, в които не е нужно да ходиш по сто пъти до сервиза и да пишеш теми по форумите, що аджеба са ме преебали. Ама господа това въобще не стой на дневен ред в тези държави с тези хора. Защо, ами защото те са така възпитани, че въобще не им минава през акъла да те преебат, просто не го разбират това нещо, ако обяснищ на германски механик какво е направил тукашния Пешо у реномирания сервиз и ти си му платил той, ще те пита Е как така? или просто Защо? Сиреч не може да те разбере сиреч, никога не му е минавало през акъла. Ще кажете да ама и цената е друга. Еми аз бих си я платил тази цена, но да знам, че нямам главоболия и всичко е направено както си му е реда.
Тука какво се случва, както всичко в милата ни татковина. Чест и достойнство са отдана забравени думи. Бедни сме и това е. Бедни сме и сме си мърлячи. А докато има мърлячи, ще страдат обикновенните хора, които са останали в държавата на Мърлячите. Затова повечето нормални хора заминават, не защото им се заминава, а за да живеят нормален живот. А тези който остават си късат нервите с мърлячите, това е.
P.S Скоро беше 3 Март, спомних си за Битката при Дойран от едно филмче https://www.youtube.com/watch?v=UKuO5cgHd2k
И си мисля само преди 100 години е имало такива българи, за които чест достойнство и родина не са били просто думи, къде отидоха всички тези хора мамка му и само с мърлячи ли ще живеем в нашата любима България?
Стана много силно мнението малко спамерско, несвързано с темата. За което се извинявам. [emoji481]
Поздрави и Бъдете здрави! И много внимавахте каато си купувате субару, това е магична кола. :cool:
Колега,в Германия също се изтарикатиха и се намират и там така наречените от теб "мърлячи"!Че там си и плащаш яко в евра.Обясняват го ,че причината е "кризата".[emoji6]

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Съб Мар 10, 2018 12:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не спамим излишно, идеята ми че тези хора са с друго мислене, мърлячите са си от нашите географски ширини- Балканите, Турция, Албания и тем подобни. :D
Поздрави

Съб Мар 10, 2018 12:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Мар 25, 2018 5:15 pm
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Бг Рали Сервиз в двора на бирената фабрика

Ми смениха частите по ударения субару форестър.

Работят бързичко и качествено, САМО ДЕТО носача го взех от автоморга. Маркираха ми го със синичкото в случай че не е съвсем същия. Бойко от БГ РАЛИ СЕРВИЗ ЕООД с тел. 0877 313013 реши че горния носач е същия като счупения който е под него и на другия ден колата ми осъмна с 2 см разлика в клирънса на лявата гума. После му донесох истинския носач. Монтираха го и ми поиска още 110 лв. Ха ха

Нед Мар 25, 2018 6:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автопартс сервиз 86 ЕООД
Елин Пелин
Поръчах по еконт джанти втора ръка
не стига че не са същите от снимките но и почна да лъже нещо.
Абсолютен селяк. Не пазарувайте чиста проба измамник.

Съб Юни 30, 2018 9:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 08, 2018 11:58 am
Мнения: 4
Автомобил: Forester 2.0 125 2005
Телефон: 0895747442
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
pojara написа:
Автопартс сервиз 86 ЕООД
Елин Пелин
Поръчах по еконт джанти втора ръка
не стига че не са същите от снимките но и почна да лъже нещо.
Абсолютен селяк. Не пазарувайте чиста проба измамник.

Един минус за тоя измекяр и от мен , излъга ме че имал стоп за моя Фори , а като отидох (все пак ми е 40км в посока) се опита да ми пробута от Легаси че нещо не съм му изяснил по телефона ..........дрън-дрън :-~

Пет Дек 07, 2018 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сложете телефон, име, контакти, за да се открива с търсачката.

Пет Дек 07, 2018 4:58 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 25, 2011 12:24 pm
Мнения: 208
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
Screenshot_20181208-110416.jpg
koce73 написа:
pojara написа:
Автопартс сервиз 86 ЕООД
Елин Пелин
Поръчах по еконт джанти втора ръка
не стига че не са същите от снимките но и почна да лъже нещо.
Абсолютен селяк. Не пазарувайте чиста проба измамник.

Един минус за тоя измекяр и от мен , излъга ме че имал стоп за моя Фори , а като отидох (все пак ми е 40км в посока) се опита да ми пробута от Легаси че нещо не съм му изяснил по телефона ..........дрън-дрън :-~

Този индивид ПРЕБИ един от работниците си пред мен, защото разбираш ли му върнали някаква СЧУПЕНА част(детайл) неразбрах точно за какво става дума.
На мен също се опита да ми пробута НЕработещо моторче за чистачките.
Внимавайте с него.
Ето и една снимчица с контакт на моргата.

Автоморга Елин Пелин - Автопартс 86
тел. 0879855850


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Дек 08, 2018 11:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 27, 2017 12:03 pm
Мнения: 19
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 107
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka Performance Service! Отдавна си имам лошо мнение за тях, но ми се наложи да отида. Накратко историята. Бъдни Вечер, паля аз субарцето и почва да тресе зверски на едно место. Викам си свещи. Звъня на Любо (Люлин) ма вече запразнили и щяли на 3ти януари да отварят. Е айде са при Митака ще ида, че ми е близо като локация, колко пък да е зле за едни свещи няма какво да се обърка, даже ми обяви 10лв по-евтино. Паркирам аз пред Митака, поглежда колата, тя тресе на едно място зверски, "ооо, момче, зле за нещата, тя работи на 3 цилиндъра (от 4). Дай ще смениме свещи,ако не бобина." Взима ми там някъв чичка колата, вкарва я вътре, тръгвам аз след него, "ооо, не вика, ти чакай в приемната". Чакам аз един час, идва Митака, вика не са свещите, пак тресе, ще пробваме с друга бобина. Минава още час. Пак идва Митака и ми вика "момче и от бобината не е, диагнозата е изгорял клапан, няма компресия 4ти цилиндър, мотора е за ремонт. Ти не трябва да я караш така тая кола, направо дай да вадиме мотора." Чувам го аз това и ми става ясно че отиваме на две хиляди лева ремонт иии почвам да бегам бате. Казах му директно връщай всичко как си беше и си тръгвам. Нацупи ми се нещо той, тресна врата. Отивам днеска при Любо, сложиха друга бобина и нов кабел и ооо чудо, колата работи идеално. Общата сметка 80 лв. Изводите оставям на вас.
 33

Чет Яну 03, 2019 2:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hernando написа:
Mitaka Performance Service! Отдавна си имам лошо мнение за тях, но ми се наложи да отида. Накратко историята. Бъдни Вечер, паля аз субарцето и почва да тресе зверски на едно место. Викам си свещи. Звъня на Любо (Люлин) ма вече запразнили и щяли на 3ти януари да отварят. Е айде са при Митака ще ида, че ми е близо като локация, колко пък да е зле за едни свещи няма какво да се обърка, даже ми обяви 10лв по-евтино. Паркирам аз пред Митака, поглежда колата, тя тресе на едно място зверски, "ооо, момче, зле за нещата, тя работи на 3 цилиндъра (от 4). Дай ще смениме свещи,ако не бобина." Взима ми там някъв чичка колата, вкарва я вътре, тръгвам аз след него, "ооо, не вика, ти чакай в приемната". Чакам аз един час, идва Митака, вика не са свещите, пак тресе, ще пробваме с друга бобина. Минава още час. Пак идва Митака и ми вика "момче и от бобината не е, диагнозата е изгорял клапан, няма компресия 4ти цилиндър, мотора е за ремонт. Ти не трябва да я караш така тая кола, направо дай да вадиме мотора." Чувам го аз това и ми става ясно че отиваме на две хиляди лева ремонт иии почвам да бегам бате. Казах му директно връщай всичко как си беше и си тръгвам. Нацупи ми се нещо той, тресна врата. Отивам днеска при Любо, сложиха друга бобина и нов кабел и ооо чудо, колата работи идеално. Общата сметка 80 лв. Изводите оставям на вас.

Tака наречените форумни субару майстори не се усещат, че с тъпотиите, които правят единствено наливат вода в мелницата на Любака , а той човека си трае, не ги храни , не ги обсъжда, само им обира недоволните клиенти ROFL и слага нови крикове щото не смогва!
Дори ми е забранявал да препсувам един, който ми съсипа кардана, вика бате нищо не можеш да докажеш , просто не ходи повече там.........
Така, че изводите верно си ги прави всеки сам..... ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
 15

Пет Яну 04, 2019 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hernando написа:
Mitaka Performance Service! Отдавна си имам лошо мнение за тях, но ми се наложи да отида. Накратко историята. Бъдни Вечер, паля аз субарцето и почва да тресе зверски на едно место. Викам си свещи. Звъня на Любо (Люлин) ма вече запразнили и щяли на 3ти януари да отварят. Е айде са при Митака ще ида, че ми е близо като локация, колко пък да е зле за едни свещи няма какво да се обърка, даже ми обяви 10лв по-евтино. Паркирам аз пред Митака, поглежда колата, тя тресе на едно място зверски, "ооо, момче, зле за нещата, тя работи на 3 цилиндъра (от 4). Дай ще смениме свещи,ако не бобина." Взима ми там някъв чичка колата, вкарва я вътре, тръгвам аз след него, "ооо, не вика, ти чакай в приемната". Чакам аз един час, идва Митака, вика не са свещите, пак тресе, ще пробваме с друга бобина. Минава още час. Пак идва Митака и ми вика "момче и от бобината не е, диагнозата е изгорял клапан, няма компресия 4ти цилиндър, мотора е за ремонт. Ти не трябва да я караш така тая кола, направо дай да вадиме мотора." Чувам го аз това и ми става ясно че отиваме на две хиляди лева ремонт иии почвам да бегам бате. Казах му директно връщай всичко как си беше и си тръгвам. Нацупи ми се нещо той, тресна врата. Отивам днеска при Любо, сложиха друга бобина и нов кабел и ооо чудо, колата работи идеално. Общата сметка 80 лв. Изводите оставям на вас.

Като чета колко негативни мнения има за тоя сервиз в"черния списък",направо се чудя, как има хора от форума ,които ходят там.

Нед Яну 06, 2019 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Монетата винаги има две страни...няма безгрешни..винаги ще има доволни и недоволни от даден сервиз/човек/..

Нед Яну 06, 2019 7:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 5:44 pm
Мнения: 38
Автомобил: legacy b13 h6
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Един голям минус за мотоексперт в драгалевци , от както си взех колата , си завиваше на дясно сама и видимо реглажа трябваше да се пипне , при всяка смяна на гумите правех и реглаж и всеки път излизаше че всичко е наред и няма нужда от пипане , а визуално виждах че реглажа куца , въртях гуми и какво ли още не и все същото , накрая се нервирах и отидох на друг реглаж и там се видя чудото ,че отзад гумите са събрани и има какво да се пипа по реглажа . Проблема се реши веднага и съм доста афектиран че си загубих толкова време и нерви в този сервиз

Пон Фев 18, 2019 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз ще драсна за тях, макар, че не става дума за Субару. Закъсал тип ми звъни навръх Коледа за ецу Сузуки Лиана, неговото в мотоексперт го обявили за "изгоряло". Занесох му го(имам едно в пакет с имобилайзер). Три пъти ги питах: просвирихте ли инсталацията на колата, дали няма наличен проблем в нея? Отговор: да, няма - 100% сме сигурни. Монтираха моя, който изгоря на секундата. Коментар на "майстора": ей го и тоя изгоряЛ, донесете здрав."(?!?). Впоследствие с младежа сами оправихме колата му, оказа се късо в захранващото реле, а двата компютъра(и моя, и неговия) получиха по един нов транзистор NEC за 7лв...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Фев 18, 2019 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Веко Ойл гр. Габрово и Субару София ( т.нар официални вносители ).

viewtopic.php?f=5&t=26190&p=297626#p297626

Типичен пример как се руши имидж и как нямат никаква идея що е то consumer marketing...
Срам за марката Субару. :facepalm:

Чет Мар 07, 2019 2:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като страничен наблюдател, който дори не притежава автомобил регистриран в България, не мога да разбера какво са виновни служителите на Веко Ойл. След като "кораба майка" им е забранил да издават съответните свидетелства, какво е необходимо да направят клетите служители, за да удовлетворят желанието на претенциозния български клиент?

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Пон Мар 11, 2019 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CE107 написа:
Като страничен наблюдател, който дори не притежава автомобил регистриран в България, не мога да разбера какво са виновни служителите на Веко Ойл. След като "кораба майка" им е забранил да издават съответните свидетелства, какво е необходимо да направят клетите служители, за да удовлетворят желанието на претенциозния български клиент?


Ами най малкото - когато си купил една стока/бранд, не е нормално ( добра търговска практика ), производителя/вностиеля/търговеца да ти иска пари за документ, който е едва ли не сертификат за съответствие.
Стремежът да се печелят пари от подобна услуга е убиец на бранд имиджа

За съжаление чувам че тази практика е повсеместна, и може би е вече проблем за който трябва да се сезира омбудсмана. Стига пладнешки дребни грабежи ( касови апарати смяна на 3 години, паспорти )
 36

Пон Мар 11, 2019 4:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Online

Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm
Мнения: 331
Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
A+ Autoservice - А+ автобояджийски и тенекеджийски услуги /0883232383, 0883757557 ул. Сини вир 15/

Бояджийски сервиз, който работи с 5-6 от най-популярните застрахователни компании и има добри отзиви...............НО какво се случи при мен.
В годините имах заведени 5 дребни тенекеджийски щети - най-значимата беше боядисване на задна броня, останалите - традиционни бояджийски работи /врати, калници с драскотини от ключ или отворена чужда врата/. Дълго време отлагах боядисването /в последствие с пълно право/, но максималния срок за отстраняване е 3 години, а той изтича. Така и така колата влиза в камера, реших за моя сметка да ми боядисат един фалц на вратата /явно е имало добре прикрит удар, но в последствие се спука китът/.
2 седмици предварително, отидох на място, да се разберем кога да оставя колата. В уречения понеделник оставих колата; на въпроса колко приблизително време ще коства, получих отговор "1 седмица, максимум 2, ако нещо страшно се закучи".
В началото на 3-тата седмица се обаждам и ми отговарят че до края на седмицата ще са готови, нали така сме се разбрали. НЕ бе не се бяхме разбрали така :evil: . Звъня отново в петък /края на 3-тата седмица/ "тази седмица май няма да успеят, но понеделник следобед, най-късно вторник ще са готови. Звъня вторник - знаете отговора "не са готови още..." Вече не помня колко пъти се обаждах. В резултат на много обаждания от мен и застрахователния ми агент, ме извикаха да си взема колата в петък наобед /края на 4-та седмица/. Отивам на място и се почуствах като в реалити за скрита камера - дребните драскотини и бронята са боядисани, погледнах боядисаният фалц за моя сметка и в този момент вече забравих за другите детайли. Някой е оформял повърхността на новия кит с пръсти - виждат се ямки; огромна част от новата боя е пресечена или е пръскано на пясъчника - видим е микро шагрен, даже с пръст се усеща шкурка ефект. На друг елемент, поради лошо маскиране с хартиено тиксо са оставили напръскано петно 3х3 см с паймър, филър или who cares. Без никакви забележки, приемчикът каза "Да, има проблем, остави ми колата за още 2 дни и ще оправим и 2-та дефекта". Разбрахме се да им оставя колата неделя привечер и да си взема колата вторник следобед. И така на 30-ият ден шкурка ефектът вече е коригиран, отпечатъците от пръсти в кита си стоят, следи от предишната цепка в кита се виждат. Следите от грешно нанесен праймър са отстранени, заедно с боята отдолу. Сега вече бях сигурен, че ще спечеля приза за скрита камера. Реагирах с думите "Край - взимам си колата, вие не искате или не можете да поправите каквото и да е" - отговора беше "за наша сметка ще ми боядисат елемента, на който свалиха боята заради праймъра и ще дооправят фалца"
Много пъти обмислях да се върна там по-нататък - да си довършат детайлите, за които плащам аз или застрахователя, вярвайки, че не може да са тотални полуидиоти. Има продължение - няколко дни след това, забелязах че от кората на вратата виси бял куплунг - очевидно захранването на червената лампа в пода на вратата. След още една седмица weather-strip на другата врата стърчи нагоре - беше скъсано ухото за закрепване към вратата. И двете врати са боядисвани и очевидно разглобявани.
Чудя се какво още ще намеря в последствие.
В резюме - 30 дни, някои неща понаправени, две развалени, отстраняване на немарливост и инвестиция от 100 кинта за лайстната на прозореца.
Ако има значение - по време на регистрирането на щетите оценката на автомобила е примерно 16 000 лв., а понастоящем 11 000лв

Аз лично си направих извод за този сервиз...............

Внимавайте и мислете ](*,)

_________________
Forester'99 2.0 4EAT
Outback'08 2.5 4AT

Пон Юни 03, 2019 1:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ЕМК33 на околовръстното, преди Цар Борис 3
viewtopic.php?f=5&t=26841&p=300316#p300316
МЪРЛЯЧИ !!!

Нед Юни 09, 2019 7:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 198
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vale написа:
A+ Autoservice - А+ автобояджийски и тенекеджийски услуги /0883232383, 0883757557 ул. Сини вир 15/

Бояджийски сервиз, който работи с 5-6 от най-популярните застрахователни компании и има добри отзиви...............НО какво се случи при мен.
В годините имах заведени 5 дребни тенекеджийски щети - най-значимата беше боядисване на задна броня, останалите - традиционни бояджийски работи /врати, калници с драскотини от ключ или отворена чужда врата/. Дълго време отлагах боядисването /в последствие с пълно право/, но максималния срок за отстраняване е 3 години, а той изтича. Така и така колата влиза в камера, реших за моя сметка да ми боядисат един фалц на вратата /явно е имало добре прикрит удар, но в последствие се спука китът/.
2 седмици предварително, отидох на място, да се разберем кога да оставя колата. В уречения понеделник оставих колата; на въпроса колко приблизително време ще коства, получих отговор "1 седмица, максимум 2, ако нещо страшно се закучи".
В началото на 3-тата седмица се обаждам и ми отговарят че до края на седмицата ще са готови, нали така сме се разбрали. НЕ бе не се бяхме разбрали така :evil: . Звъня отново в петък /края на 3-тата седмица/ "тази седмица май няма да успеят, но понеделник следобед, най-късно вторник ще са готови. Звъня вторник - знаете отговора "не са готови още..." Вече не помня колко пъти се обаждах. В резултат на много обаждания от мен и застрахователния ми агент, ме извикаха да си взема колата в петък наобед /края на 4-та седмица/. Отивам на място и се почуствах като в реалити за скрита камера - дребните драскотини и бронята са боядисани, погледнах боядисаният фалц за моя сметка и в този момент вече забравих за другите детайли. Някой е оформял повърхността на новия кит с пръсти - виждат се ямки; огромна част от новата боя е пресечена или е пръскано на пясъчника - видим е микро шагрен, даже с пръст се усеща шкурка ефект. На друг елемент, поради лошо маскиране с хартиено тиксо са оставили напръскано петно 3х3 см с паймър, филър или who cares. Без никакви забележки, приемчикът каза "Да, има проблем, остави ми колата за още 2 дни и ще оправим и 2-та дефекта". Разбрахме се да им оставя колата неделя привечер и да си взема колата вторник следобед. И така на 30-ият ден шкурка ефектът вече е коригиран, отпечатъците от пръсти в кита си стоят, следи от предишната цепка в кита се виждат. Следите от грешно нанесен праймър са отстранени, заедно с боята отдолу. Сега вече бях сигурен, че ще спечеля приза за скрита камера. Реагирах с думите "Край - взимам си колата, вие не искате или не можете да поправите каквото и да е" - отговора беше "за наша сметка ще ми боядисат елемента, на който свалиха боята заради праймъра и ще дооправят фалца"
Много пъти обмислях да се върна там по-нататък - да си довършат детайлите, за които плащам аз или застрахователя, вярвайки, че не може да са тотални полуидиоти. Има продължение - няколко дни след това, забелязах че от кората на вратата виси бял куплунг - очевидно захранването на червената лампа в пода на вратата. След още една седмица weather-strip на другата врата стърчи нагоре - беше скъсано ухото за закрепване към вратата. И двете врати са боядисвани и очевидно разглобявани.
Чудя се какво още ще намеря в последствие.
В резюме - 30 дни, някои неща понаправени, две развалени, отстраняване на немарливост и инвестиция от 100 кинта за лайстната на прозореца.
Ако има значение - по време на регистрирането на щетите оценката на автомобила е примерно 16 000 лв., а понастоящем 11 000лв

Аз лично си направих извод за този сервиз...............

Внимавайте и мислете ](*,)


Бях писал по-рано тук за същия сервиз и отпадъците, които работят там - да беше прочел първо тук, щеше да си спестиш ядовете! Съжалявам, че си се прекарал и ти!

Нед Сеп 15, 2019 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор