Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги,

Виждам, че има много изписано по темата, както тук, така и в чуждите сайтове, но бих искал да помоля за актуални мнения за Outback V5 Diesel 2.0 (150кс) CVT и най-вече проблемния DPF.

Какви са Ви впечатленията от официалния дилър и сервиз на Субару в София?

Предварително благодаря.

Поздрави,

Вто Яну 08, 2019 2:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Яну 08, 2019 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)


Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV.

Сря Яну 09, 2019 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Georgivt написа:
Greg4o написа:
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта ](*,)


Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV.


Човече - за какво ти е дизел тогава? Какво спесятване можеш да постигнеш при такъв цикъл на експлоатация?
Не говоря само за Suabru, а за какъвто и да е по-съвременен дизел с DPF. Недей да гледаш само разхода на гориво на 100 км., защото при такъв цикъл на експлоатация той няма да ти е реален. Дизелът загрява много по-бавно, т.е. в по-голяма част(процентово) ще го караш на студен мотор; регенрациите на DPF ще са ти през 150-200 км., а не през 700-800 км.; всичко това ще води до по-честа смяна на масло, повече разходи за добавки; почти сигурно ще "переш" филтъра поне веднъж годишно( около 300 лв. за процедурата ); ще трябва въртиш излишни километри извънградско да го продухваш, и още куп такива досадни неща, струващи пари, породени от цикъла ти на шофиране. Да не говорим за текущата простотия на Лукойл, дето държат изкуствено нафтата с 10% по-скъпа от бензина, а като караш само премиум нафта - разликата надхвърля 20% в момента.
Накрая дизелът ще ти излезе по-скъп дори и от турбо бензин с разход 15/100 градско.
Дизелът е за пътуване. При под 20 000 км. годишно и под 30% извънградска експлоатация по мое мнение просто не си заслужава от каквато и гледна точка да го погледнеш.
Пак повтарям - не става дума за Subaru, а по принцип въобще не си за дизел. Ако изрежеш DPF-а не се знае след 1-2 години дали въобще ще можеш да минаваш ГТП, а и пак това не решава всичките казуси по експлоатация на дизел при такъв цикъл.
 49

Сря Яну 09, 2019 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 05, 2019 8:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, Благодаря за изчерпателната информация.

Чет Яну 10, 2019 9:10 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор