Колеги, някой знае ли на Forester SH(2008-2013) фабричните ксенони колко Келвина са? Искам да си взема LED 5W5 за габарити с мощност 1W, но ми се иска да ги равня максимално към ксеноните и се чудя кое да взема - 6000K или 6800K: http://led-bg.com/bg/product/t10-osram-premium-led-12v
Колата е Американка, при тях стандарта изисква габарита да е вграден в мигача и свети в жълто. На мен това не ми харесваше и намерих двуцветни, ярки крушки тук, тайванско производство, вече 1 година нямам проблеми, пасват директно в Американския фар. За отзад е малко по-различна ситуацията, тъй като стандарта изисква червени мигачи, което е безобразие в Европа. Преправих жиците, купих цокъл с два плюса и монтирах комбинацията заден + мигач в прозрачното отделение, с помощта на мини-дрелка естествено Единственият минус е, че не бива да караш на заден с аварийки, тъй като в крушките има схема жълтият цвят да надделява над белия.
Подобен ефект на дневни + мигач може да се постигне и при Европейките, ще е нужен цокъл с два плюса и да се върже единият плюс към габаритите.
Отделно съм купил флашър от тук с допълнителните екстри, имам наличен обикновен, ако някой иска да експериментира мога да му го дам.
Ето видео за екстрите:
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
Силата на светлинният поток ( LM) е в пряка зависимост от цветоват температура. В този ред на мисли най- силно светят 4300К ( ОЕМ, топло бяло) а най слабо 12 000К ( Виолетово).
Колеги, не искам да разпалвам спор по този въпрос. Лумените не ме интересуват - говорим за габарити все пак, ако искат и като свещички да светят. Интересува ме да светят със същите Келвини. Попитах само дали някой знае наизуст Келвините на фабричните ксенонови крушки, че ми се искаше да избегна пак изключването на акумулатора и съотвтеното нулиране на всички настройки на радиото, за да проверя какво пише на крушките, ама май ще се наложи . Яд ме е, че ни ги проверих като си оправях баласта.
Сря Окт 24, 2018 10:52 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Почти всички фабрични ксенони са до 5000к. Не знам за Субару, но на всички Бенц-ове които съм правил и на моята Мазда са 4300к.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Сря Окт 24, 2018 12:44 pm
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
4300K трябва да са. Поне, като сменях крушки, моите бяха Филипс на 4300. Не знам дали няма да има все пак някаква визуална разлика между LED и HID пък било то и на едни и същи келвини.
Мдааа, Alxx и takinardi сте прави. Днес ги свалих да ги проверя - едната е Philips(предполагам оригиналната си) и моделът го дават 4200K, a другата явно е сменяна - някаква италианска марка Lampa s.p.a. дето май вече Osram са ги купили и не намирам модела в интернет. Предполагам обаче че е 4300К, защото двата фара светят еднакво. В тоя ред на мисли май моделът Led 5w5 на Osram 4000К е по-близък от другия, който е 6000К. Дано само не жълтее видимо, че текущата нажежаема жичка направо мижи грозно жълто на фона ксеноните , но мисля жичките светят някъде в диапазона 2500-2700K, така че не би трябвало.
Съб Окт 27, 2018 11:47 am
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Ники, дори и с най обикновени диодни габарити, светещи студено бяло е многократно по- добре от нажежаеми жички. Аз съм с такива откакто съм взел колата.
Пон Окт 29, 2018 5:33 pm
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Мнения: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
Колата е Американка, при тях стандарта изисква габарита да е вграден в мигача и свети в жълто. На мен това не ми харесваше и намерих двуцветни, ярки крушки тук, тайванско производство, вече 1 година нямам проблеми, пасват директно в Американския фар. За отзад е малко по-различна ситуацията, тъй като стандарта изисква червени мигачи, което е безобразие в Европа. Преправих жиците, купих цокъл с два плюса и монтирах комбинацията заден + мигач в прозрачното отделение, с помощта на мини-дрелка естествено Единственият минус е, че не бива да караш на заден с аварийки, тъй като в крушките има схема жълтият цвят да надделява над белия.
Подобен ефект на дневни + мигач може да се постигне и при Европейките, ще е нужен цокъл с два плюса и да се върже единият плюс към габаритите.
Отделно съм купил флашър от тук с допълнителните екстри, имам наличен обикновен, ако някой иска да експериментира мога да му го дам.
Ето видео за екстрите:
Хайде и моите 5ст. по темата. При мен преди близо година(март месец)монтирах само на предните мигачи диодна крушка с две светлини. Резултата е същия които се получил при колегата. В другата тема https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=22400&p=270318&hilit=led#p270318 се допитах до колегите какви плюсове и минуси, би могло да има за такива светлини за дневни. За близо година не ме е спирала полиция за светлини и изобщо да е правил проблем някой полицай за светлините. Относно греенето на крушките, не съм забелязал да има някакви проблеми и загряване на фара. Уловката е, че аз монтирах резистора с едно самонарезно болче към подкалника на колата и топлината се отделя там, според мен. Различното при мен е, че светлините съм ги прекарал през време реле и обикновенно реле, и се палят 5-6 секунди след като имам нормално зареждане от алтернатора. Отделно при включване на габарит се гасят и отново се повтаря цикъла след изключване на фаровете.
Пет Дек 14, 2018 12:23 pm
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Здравейте , постепенно минавам на лед ,че пратките от Китай пристигат една по една . Та стигнах до момента с мигачите когато монтирах ледовете там на аварийки светят нормално ,но на мигач са забързани и разбрах че трябва ново електронно реле , та ако някой го е сменял и може да ми каже какво е и къде се намира за да го поръчам и него
Благодаря П.с. колата е от профила ,но предполагам при импреза е идентично.
Съб Яну 12, 2019 11:03 am
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Дойде китайското реле , сложих го засега всичко работи идеално , релето се намира под волана на планка хваната за кормилния прът , черно с 3 крачета(оставих си оригоналното на планката и до него свързах електронното) , ако някой прави същата интервенция