Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Цитат: 4. Интервали за смяна - в Европа масово сервизите сменят маслото на Субару на 15000км, после що всяка нов внос гори масло. На всичките XV, които идват при мен интервалите бяха на 20к. Смених им ги на 10 отдавна, ама пък и те се оказаха корави - наближават 200к и не доливат. На мен ми е много любопитен фактът, че в щатите се правят само Легаси/Аутбек(май отскоро и XV), ама на техния пазар горят масло всичките(и японското производство), а в Австралия и Европа не. Или маслата им не стават, или всяка фирма която яде от пазара на GM(държавно финансирана) трябва да й се спретне скандал и финансови неволи. Не казвам, че Субару са перфектни, просто много въпроси ми бодат очите и отговорите не ги задоволяват напълно.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 10:45 am |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Постове: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Карам от седем години Аутбек 2.5i, закупен нов от САЩ и мога да потвърдя, че няма разход на масло от смяна до смяна. В САЩ "нормалния" потребител си сменя маслото според Ръководството за експлоатация. За този мотор на Аутбек смяната е определена от производителя в интервали: на 3500 мили (5600 км), ако се използва минерално масло или/при по-значителни натоварвания, и 7500 мили (12000 км) - ако е синтетично. (Субару си имат брандирано масло от японски производител). Смяната на маслото при фирмен дилър не е задължителна дори през време на гаранционното обслужване. Разбира се, има го и момента при който се пропагандира най-общо - сменяй маслото на всеки 3000 мили и доста хора, които не четат или не разчитат на сервизно ръководство практикуват така. И това е защото смяната на маслото с качествено такова съвсем не е скъпо както в БГ.
Известно е също така, че има и единични случаи на проблемни двигатели за които е констатиран сериозен харч на масло. Това обаче е по-скоро изключение, за което който желае може да намери доста изписани материали. Въпрос на интерпретации или съдебни претенции...
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 9:17 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Постове: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 11:23 am |
|
|
vik
Регистриран на: Вто Окт 03, 2006 9:18 pm Постове: 362 Местоположение: София
Автомобил: Forester '19 2.5i
Телефон: 885 120 277
Рейтинг: 34
|
_________________ ----------------------------------- Да бъдем вежливи на пътя!!!!
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:33 pm |
|
|
tarambuka3500
|
|
Пет Фев 01, 2019 10:13 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
o tempora o mores..... Външен вид.. отлично, вътре отлично но това CVT ... не е за мен (то пък като че ли за мен го правят ) Като направят 7 степенен автомат и 260 коня 4 цилиндъра 2.0 бензин и като станат втора цедка на поне 5 години ще се замисля. За мен в момента Субару е уравнение без решение т.е: Тия с последния автомат са грозни, а новите и красиви са с CVT. Красива с автомат си имам но пък е стара ..т.е няма с какво от марката да я сменя. (Сега сигурно 50 души ще ме оплюят.. Ще кажат колко е хубаво CVT то, точно както преди години дизела щеше да е много хубав ) Но пък това е само лично мнение, времето ще покаже.
|
|
|
Нед Фев 03, 2019 7:35 pm |
|
|
kronos
|
subarist написа: o tempora o mores..... Външен вид.. отлично, вътре отлично но това CVT ... не е за мен (то пък като че ли за мен го правят ) Като направят 7 степенен автомат и 260 коня 4 цилиндъра 2.0 бензин и като станат втора цедка на поне 5 години ще се замисля. За мен в момента Субару е уравнение без решение т.е: Тия с последния автомат са грозни, а новите и красиви са с CVT. Красива с автомат си имам но пък е стара ..т.е няма с какво от марката да я сменя. (Сега сигурно 50 души ще ме оплюят.. Ще кажат колко е хубаво CVT то, точно както преди години дизела щеше да е много хубав ) Но пък това е само лично мнение, времето ще покаже. И аз съм на твоето мнение и доста спамих в темата за вариатора Просто няма да си купя кола с вариатор, защото минусите му са повече от плюсовете. Да сме живи и здрави, но явно следващата ми кола няма да е Субару с тези маломощни моторчета и вариатори. Просто Субару нямат нищо общо с онова което бяха като концепция.
|
|
|
Нед Фев 03, 2019 9:39 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Постове: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Ще е добре ако пуснат и някой плъгин хибрид за Европа...ако не електричка...
|
|
|
Чет Фев 07, 2019 3:34 pm |
|
|
srg
|
Конкретно за форми и външен вид Легаси за мен приключва с B13, след което на мода излезе грозния квадратен и ръбав проамерикански дизайн, който е всичко друго, но не и естетически издържан и приятен за окото. Ако/когато стигна да сменям моето, то най-вероятно няма да е Субару именно защото новите дразнят с ужасния си вид.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Фев 07, 2019 6:00 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
|
Пет Фев 08, 2019 8:45 am |
|
|
Стоян
Регистриран на: Чет Апр 04, 2013 2:44 pm Постове: 102
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Изглежда много добре. Визията е изчистена без нищо излишно, а интериора ми харесва много.
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 10:52 am |
|
|
ico_tech
|
На мен ми допада доста. Шестака отпадна очаквано, но не вярвах, че ще посегнат към територията на WRX/ WRX STI. С 2.4DTI тази кола ще се кара супер приятно. Ще върви достатъчно, и в същото време предлага простор за 4-ма пътника. Жалко, че тук ще я видим само в контейнер и след разправия с Технотест. SRG, като дойда в София ще те повозя на Б14 купе и може да оцениш "хамериканския" простор, особено за пътниците на втория ред. Гледал съм и съм се качвал в доста Б13, но в момента, в който синът ми премина психологическата граница от 1.80м вече нямам никакъв шанс за това шаси. А за грозното - не знам, това е субективно, но грозотията много помага като паркираш в някоя гора бъкаща с мургави дървосекачи, дето сънуват само емблеми на Ауди, Мерцедес и БМБ В Легаси 2020 Субару взе да се изравнява по техника с някои по-сериозни производители. Дано и мотора се докаже като надежден и не иска много масло
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 11:01 am |
|
|
Alxx
|
Ако трябва да съм честен пред себе си: Дизайнът отвън - как да е, модерен седан с някакви там форми. Вътре разчупеният салон ме кефи, даже белият ми хареса много(това е рядко при мен). Има само три-четири неща, които ми идват в повече, но за съжаление в днешно време са правило при всички марки. По-скромната мултимедия на предишния модел ми харесваше повече. Твърде големият екран разсейва според мен - от него се иска просто информация. Емблемата на решетката е огромна а-ла VW, Benz и "бъбреците" на BMW. Излишно ми се вижда. Воланът е претрупан с бутони(неминуемо при съвременните марки). Съмнителни са ми качествата на "еко" кожата - мисля, че за три-четири години ще стане на гъз. За останалото съм приятно впечатлен, но остават съмненията на Ицо за маслото
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 8:37 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Постове: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
|
Пон Фев 11, 2019 7:30 am |
|
|
ico_tech
|
Не съм сигурен, че ще дойде в Европа. Ама ако дойде ще бъде бИгачка с ластик Май ще трябва да мъдрим тунинг пакет за CVT Я да взема аз да те повозя в олдскул Легаси GT , може пък да ти хареса.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 12:47 pm |
|
|
tst
|
|
Пон Фев 11, 2019 1:19 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Тези швейцарци нещо се бъзикат - 300к.с. със стокови спирачни апарати, луди за връзване. Поне да му бяха монтирали едно Брембо, за да се отсрамят. Стоковия вариант с 250к.с. едвам спира, камо ли 300к.с.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 1:51 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Постове: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
ico_tech написа: Я да взема аз да те повозя в олдскул Легаси GT , може пък да ти хареса. Е, Легасито си ОК. Сигурен съм, че ще ми хареса. А и мен не ме тревожи толкова CVT - то, не може да е чак толкова кекаво ( според мен ). Плюс това смятам, че все ще са го пипнали тук-там и ще са поизчистени нещата...Така че съм навит за един такъв Аутбек с 260кс. и със CVT . А и пише ( уж ), че първоначално ще се предлага в Щатите, което би трябвало да означава, че ще се появи и в Европа. Те ако този модел ( най-адекватния за мен в последните години ) не го пуснат в Европа...???? Би трябвало да се котира добре, предвид факта, че не са много производителите, които предлагат бензиново турбо комби с автомат и 4х4 ( изключвам немското трио, че там ценовата листа се сервира с валидол и чаша вода ) Те не че и Субару не се оливат с цените ( и друг път е коментирана ценовата им политика във форума ) , но....
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 2:09 pm |
|
|
nikentce
|
DDD написа: .... . А и пише ( уж ), че първоначално ще се предлага в Щатите, което би трябвало да означава, че ще се появи и в Европа. Те ако този модел ( най-адекватния за мен в последните години ) не го пуснат в Европа...????.... Ще го пуснат, ако този мотор успее да покрие новите Евро норми. 2.0 DIT не успя и го спряха от Септември миналата година, също както и 2,5XT през 2010-та. 2,4 DIT ако ги покрие ще е цяло чудо. Нови бензинови турбо мотори от други производители в Европа вече идват с филтър за твърди частици, за да покрият новите норми за емисии на фини прахови частици. Не вярвам Subaru да са сложили такава простотия, както и не вярвам, че са намерили някакво друго решение предвид факта, че Subaru винаги са имали затруднения с Еко нормите в Европа при турбо моторите. Основният фокус за този мотор е САЩ и едва ли чак толкова са се пънали Японците да го нагаждат и към новите Евро простотии, но ще стане ясно де. Дано да не съм прав, но за момента няма много причини за излишен оптимизъм.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 2:51 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
nikentce написа: Дано да не съм прав, но за момента няма много причини за излишен оптимизъм. Има една единствена, която поне на мен ми дава надежди и тя е за свободната търговия между Япония и ЕС.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 5:09 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|