Автор |
Съобщение |
ForesterScout
Регистриран на: Пет Фев 08, 2019 1:28 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
Здравейте , нов съм във форума за субару съм чувал много позитивни и негативни коментари и по специално за Forester ме интересува понеже ми трябва кола с висок клиренс и хубаво 4x4 . Затова каква е най -безпроблемната конф. за Forester откъм двигател (бензин или дизел) как стоят нещата с поддръжката като цена и какви са слабостите ?! Благодаря предварително
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 2:03 pm |
|
|
valqk
|
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 3:20 pm |
|
|
YVasilev
Регистриран на: Вто Дек 11, 2018 8:01 pm Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Колега имам бензин от скоро и мога са споделя няколко неща. Разхода на гориво ми в София само градско е 12/100. Тъй като съм с CVT кутия смених маслото, което е доста солено. 50 лв х 8 литра.... Не спира добре, въпреки сменените накладки. Очарован съм от Xmode системата. На хлъзгав наклон, сняг, пресечения терен на Витоша работи страхотно. Возията ми допада.
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 8:30 pm |
|
|
Vmax
|
YVasilev написа: Тъй като съм с CVT кутия смених маслото, което е доста солено. 50 лв х 8 литра.... . Колега, Провери колко е смяната на съединител, и сравни после кое е солено... Разходът е перфектен
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 9:28 pm |
|
|
nikentce
|
Ако разглеждаш дизела като опция - търси пазен екземпляр с CVT.
|
|
|
Съб Фев 09, 2019 8:38 am |
|
|
Greg4o
|
Зависи колко и къде караш, съответно ще ти даде отговор за кой от двата двигателя си. Бюджетът също има значение. За Линеартроник кутията с Х мода съм с две ръце. С подхдящите всесезонни гуми автомобилът е неудържим. (и със зимни гуми става) Ако вземеш Дизел ..Само скъпа нафта требе,но пък дава икономии. На дизела кутията е по-добра (ма МНОГО) А и ХТ става. А и моя се продава.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Фев 09, 2019 12:40 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
ХТ е истината. Предимствата му са много повече от недостатъците. Върви много прилично, разход среден 12.5л в моите ръце, без никакво жалене градско и извънградско. Бих го ползвал като ежедневен автомобил, но съпругата ми го запази официално за себе си и не ме допуска до него. P.S. Само седалките ме дразнят с липсата на комфорт, в сравнение с тези на Бека. Те и неговите не са премиум, но за дълъг път са супер.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Фев 09, 2019 7:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Чакам да сложиш LPi на втората позиция в подписа
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Фев 10, 2019 7:15 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Не може да се монтира LPi на 2.0DIT. В очакване сме на DirectBlue за двигатели с директно връскване. Само да се докопам до нея, ще споделя впечатления. P.S. Извинявам се на колегата ForesterScout, че му спамим в темата.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Нед Фев 10, 2019 9:30 am |
|
|
ForesterScout
Регистриран на: Пет Фев 08, 2019 1:28 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
Здравейте , мен ми трябва кола с голям просвет затова съм се спрял на Forester и да не е много скъпа за поддръжка . Бюджета е 20-25к колата да е най много на 100х км и аз затова питах кой вариант е по-добре (дизел или бензин) В момента карам шкода октавия дизел 130кс -разход в града ми дава 8,9,10 л зависи от карането . И се замислям дали да е Форестър или Octavia Scout
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 9:53 am |
|
|
ico_tech
|
Очевидно нямаш пари за Форестър с този пробег и добро ниво на оборудване. Насочи се към познатото - Octavia Scout.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 10:05 am |
|
|
nikentce
|
Ако ще караш преобладаващо градско - не си за дизел. Говоря по принцип, а не само за Subaru.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 10:41 am |
|
|
ForesterScout
Регистриран на: Пет Фев 08, 2019 1:28 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
На месец извънградско правя 1000км ,а газова не искам да си слагам Доколкото знам дизелови на Субару не са май много надеждни
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 10:44 am |
|
|
nikentce
|
ForesterScout написа: ... Доколкото знам дизелови на Субару не са май много надеждни Ако попаднеш на гледан автомобил с ясна сервизна история 2013+ с CVT - не мисля, че имаш сериозни поводи за притеснения. Хубаво е да прочетеш раздела Diesel Boxer, ако сериозно обмисляш такъв вариант. Виж вече ако се разглеждаш само нов внос - не е ясно на каква жмел ще попаднеш, ама то това важи и за бензиново. На VW моторите също имаха сериозни проблеми преди години( мисля в периода 2009-2013 г.). Последно карах нова Октавия 2010-та с 2-литровия турбодизел - гореше 1 л. масло на 1000 км. Друг познат имаше служебно Polo с 1,4 турбо бензин от същия период - същата работа, и му сменяха двигател гаранционно. В по-новите години мисля се пооправиха, но внимавай и със Scout-a - не е казано, че и там ще ти е безпроблемен, особено нов внос, и задължително и там проучи как се държат моторите от последните 5 г.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 3:34 pm |
|
|
ss372
Регистриран на: Съб Окт 28, 2017 9:46 pm Постове: 3 Местоположение: София
Автомобил: Forester SJ
Телефон: 0887708080
Рейтинг: 0
|
Аз съм с евро 5 дизел/6mt и съм доволен.Най - вече от разхода. До колкото знам вече нямат проблеми с надеждността новите дизели. Но, ако ще караш градско и държиш да имаш ДПФ и ЕГР ще имаш проблеми По - добре бензин
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 8:51 pm |
|
|
ForesterScout
Регистриран на: Пет Фев 08, 2019 1:28 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
Бърз въпрос : Трябва ли да си смяна ЕГР ,за да мина ГТП понеже в момента е запушен >!?
|
|
|
Вто Фев 12, 2019 12:42 pm |
|
|
nikentce
|
ForesterScout написа: Бърз въпрос : Трябва ли да си смяна ЕГР ,за да мина ГТП понеже в момента е запушен >!? Бързи реципрочни въпроси: на какво(бензин или дизел); принудително е затапен или просто запушен от сажди; ако е дизел - има ли изправни катализатор и DPF; гледаш нов внос кола с такава "намеса" или кола, която е карана тук? Дай малко повече съдържание на въпроса си, за да получиш и по-точен отговор и съвет.
|
|
|
Вто Фев 12, 2019 1:01 pm |
|
|
ForesterScout
Регистриран на: Пет Фев 08, 2019 1:28 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
nikentce написа: ForesterScout написа: Бърз въпрос : Трябва ли да си смяна ЕГР ,за да мина ГТП понеже в момента е запушен >!? Бързи реципрочни въпроси: на какво(бензин или дизел); принудително е затапен или просто запушен от сажди; ако е дизел - има ли изправни катализатор и DPF; гледаш нов внос кола с такава "намеса" или кола, която е карана тук? Дай малко повече съдържание на въпроса си, за да получиш и по-точен отговор и съвет. Ще се спра на бензин 2.5 или 2.0
|
|
|
Вто Фев 12, 2019 1:57 pm |
|
|
nikentce
|
ForesterScout написа: Ще се спра на бензин 2.5 или 2.0 При бензините не съм убеден на 100% - нека друг колега да каже със сигурност, но не мисля, че ще имаш голям казус. Дори да те върнат - тогава мисли да го сменяш. Те няма да те глобят, ако ти хванат отклонения - само няма да ти заверят прегледа.
|
|
|
Сря Фев 13, 2019 3:03 pm |
|
|
Alxx
|
При затапен бензинов егр най-много да отскочат азотните окиси нагоре, но ще падне СО и общите НС. Няма да го върнат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 13, 2019 7:13 pm |
|
|