Автор |
Съобщение |
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
Във връзка с предишната ми тема за уморяемост на крака при дълго шофиране реших да монтирам автопилот .Купих пълен сет втора ръка от същия модел и монтирах всичко прилежно. Инсталацията си я имаше от до.Просто монтирах управляващото устройство с жилото и вакума към колекторите....,лостчето на кормилото, и ключа на таблото..... И не проработи...... Понеже нямам опит със Субаро да питам -Ключа кога подготвя автопилота и свети индикацията му.Когато е запален автомобила или когато е на скорост .При Маздата ми е при запален автомобил само ......... Автомобила от който е свален автопилота е ръчка,моята е автомат........Възможно ли е от там да е проблема.... Има ли вариант компютъра на моя автомобил да няма опцията за управление .....
и четвърто Има ли човек/сервиз който може да свърши работата бързо без да се налага оставяне на автомобила повече от ден.....
|
|
|
Чет Фев 07, 2019 8:09 pm |
|
|
Alxx
|
Тенчо Владев, а.к.а. 1040 Subaru workshop има SSM. Ако изобщо има опция да се кодира функцията, там ще е. И един колега vizor се спотайва наоколо
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 07, 2019 9:14 pm |
|
|
vizor
|
Мисля, че brake switch-a също беше различен при коли с cruise control. Едните бяха с 2 крачета, а другите с 4. Хубаво е все пак да знаем каква е колата, коя година и тн. Мисля, че не се кодира никъде. Работи по вакуми като цяло цялото управление. Екутата не се обучават там. Твърде straight forward е всичко. Ако дадеш малко повече информация - току виж някой ти е помогнал. На мене на 6 зърна ми излиза форестър 98-ма атмосферка и си взел от турбо автомат? П.С. на 6 зърна боб ми бягат малко прогнозите, но жена ми вчера готви и ми ги е затрила другите Обикновено на 8 съм точен.
|
|
|
Чет Фев 07, 2019 11:08 pm |
|
|
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
vizor написа: П.С. на 6 зърна боб ми бягат малко прогнозите, но жена ми вчера готви и ми ги е затрила другите Обикновено на 8 съм точен. JF1SF5LR5YG068701 ще се опитам да се свържа с човека който ми продаде частите ,да даде рама на донора....
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 7:44 am |
|
|
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
Докарах до това да светне лампичката за включен автопилот,проследих и измерих всички сигнали които отиват в модул управление.Всичко е наред с едно изключение/засега/. От автоматичната скоростна кутия трябва да се подаде сигнал,че скороста е над 40км/ч,но жица до таблото няма.Жица със куплунг има от управляващия модул ,но няма какво да се свърже с нея......] На този етап блокирах.....нито знам къде стои въпросния датчик,и дали изобщо го има...
|
|
|
Съб Фев 16, 2019 6:09 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Съб Фев 16, 2019 7:12 pm |
|
|
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
Четох/чрез преводач/,ама не схванах..... Има някакъв инхибитор,на скоростната кутия ,който се опитах да излъжа ,че го има в управляващия блок /кога е на скорост и кога не/,но нямам сигнал за скорост над 40км ,опитах и там с лъжи ,ама не става.Явно иска импулсен променлив сигнал с определена честота ,а не постоянна маса или плюс ..... Иначе от абс датчиците идва сигнал като завъртя колелата....
|
|
|
Съб Фев 16, 2019 9:33 pm |
|
|
valqk
|
lozef, виж това - ремонт на 'Inhibitor switch': https://www.youtube.com/watch?v=mQsIT07SS14според мен е просто въпрос да видиш схемата на ключ-конектор-круз модул и да вържеш круза да вижда винаги избрано D при MT. Виж дали модула не чете и импулси от датчика за скорост от ск. кутия - тогава може да трябва да го вържеш, ако минава през инхибитор ключа. Забелязъл съм, че някой като прави конверсия от АТ към МТ оставят Inhibitor switch-а вързан и го слагат на D, за да не се омотва ECU-то
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 12:07 am |
|
|
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Виж дали модула не чете и импулси от датчика за скорост от ск. кутия - тогава може да трябва да го вържеш, ако минава през инхибитор ключа. Забелязъл съм, че някой като прави конверсия от АТ към МТ оставят Inhibitor switch-а вързан и го слагат на D, за да не се омотва ECU-то Просто трябва да намеря достъпно място откъдето да извадя сигнал от датчика за скорост....... Заниманията с автомобилна електроника хич не са ми приятни.......ама ще продължа....
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 8:39 am |
|
|
Valio
|
Колега имаш ли ел.схемата ,че от една година имам комплект круиз и не мога да го монтирам без схема...ще го слагам на МТ. п.с. при мен окабеляване няма или поне не видях,модула /управлението / къде се намира?
|
Последна промяна Valio на Нед Фев 17, 2019 11:17 am, променена общо 1 път
|
|
Нед Фев 17, 2019 11:12 am |
|
|
valqk
|
Валка, ако нямаш инсталацията, по-добре си вземи някой афтърмаркет круз. На аутбека ми, имаше сложен някакъв от мерц или нещо подобно (пишеше VDO на него). lozef - най-лесно - в сервизното намери къде са описани пиновете на компа. там 100% ще имаш сигнал от датчика за скорост. https://www.youtube.com/watch?v=U6k7kW-hM7U - дано това ти помогне къде са, ако решиш да дърпаш жица от отпред.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 4:55 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Колега Лозев, крус модулът(пин 18) получава сигнал за скоростта при теб от ТСМ(пин С 17). При МТ този сигнал идва от спийд сензора. От инхибитор ключа (пин 12) пък получва сигнал на пин 9, който при МТ идва от ключето на съединителя. Други разлики няма. Успех!
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
15
|
|
Нед Фев 17, 2019 10:45 pm |
|
|
lozef
Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
|
topzizitop написа: Колега Лозев, крус модулът(пин 18) получава сигнал за скоростта при теб от ТСМ(пин С 17). При МТ този сигнал идва от спийд сензора.
От инхибитор ключа (пин 12) пък получва сигнал на пин 9, който при МТ идва от ключето на съединителя. Други разлики няма. Успех! на 18 ти пин имам променлив сигнал когато завъртя колелата....там всичко е наред не мога да схвана на 12 ти пин на управляващия модул какво трябва да има , на 9 ти ти пин също всичко е наред,инхибитора работи,а и да не работи там мога да го лъжа лесно... по принцип има вероятност нещо и да е дефектно/визирам управляващия модул или актуатора/ , ще прегледам наново всичко ......
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 4:09 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Когато си на N или Р, на 12 пин на управляващия модул има маса. Същото става, когато в моделите с МТ натиснеш съединителя. Модулът в този случай спира да се меси на газта. Може на колегите да са досадни тия детайли, питай на ЛС.
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 6:55 pm |
|
|