|
Страница 1 от 1
|
[ 16 мнения ] |
|
Проблем с двигател Forester
Автор |
Съобщение |
smook
Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
|
Преди три месеца купих автомобил от автокъща и сега нямам идея какво да правя.Проблема е ,че губи маслото.Не пуши,не тече но има голям разход на масло.Третирах мотора с Xado'бардал,и какво ли още не,но ефект няма.маслата съм пробвал почти всички и нищо.Приятел с малък сервиз ми казва,че няма спасение,понеже блока на колата е алуминиев и не подлежи на ремонт.Обмислям да сменя и мотора ако трябва,но ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.Днес ще пробвам с ново масло на лики моли и руски универсален модификатор.
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 8:34 am |
|
|
ico_tech
|
1) С какъв двигател си? Пробег? 2) Дефинирай голям разход - колко литра и какво масло (вискозитет) изчезват. 3) Твоят приятел от сервиза може да ти удари едно рамо и да измери компресия и вакуум - надявам се, че поне това може да се измери на алуминиев блок . Изказаното от него мнение относно ремонта можеш спокойно да забравиш. 4) Не слагай добавки в маслата, а използвай препарат за промивка и масло с подходящ вискозитет.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 8:51 am |
|
|
smook
Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
|
Мотора е бензинов2.0,разхода на масло 1.5-2л.на 1000км.правих промивка с Xenum разтропаха се повдигачите но тяга си имаше колата.Приятеля ми няма необходимите условия и време да мери компресия.За това търся някакъв вариант със сервиз който се занимава професионално.Обмислям вариант да отида до Варна или София
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 9:01 am |
|
|
valqk
|
Я вземи си попълни профила от къде си. Също и какъв точно е мотора, че мотор 2.0 с хидравлични повдигачи не се сещам да има (на форестър съвсем). Може и да бъркам, но съм срещал само 2.2 с хидравлични. Колега наскоро ми разправя за неговият подобен проблем и ми показа стопено бутало, което е сменил. Отваряне на мотора и преценяване на ситуацията - дали 'нов' от донор или този (зависи от финансите). Също така се замисли много добре дали Субару е за теб. Ако имаш проблем откъм вадене на пари за поддръжка, може да те изненада неприятно, понякога. Трябва да имаш заделени едни 2к поне за ремонти (може дълго да не се наложи, но все идва момент в който се налага ). Като за начало, отиди до Варна - Пламен/Миро да погледнат нещата. Ако и до София ти се идва, чуй се с Тенчо - 1040 да бръкне да види какво е през свещите, ако може... Може би най-добре е да ти погледне някой камерите с камера и да прецените какво да правите. Ако само сегменти сменяш може и да минеш с 1000-1300лв. (много зависи какво ще правите, който ще го прави ще ти обясни и сметне). Имай в предвид, че това е цена без труда.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 10:56 am |
|
|
smook
Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Я вземи си попълни профила от къде си. Също и какъв точно е мотора, че мотор 2.0 с хидравлични повдигачи не се сещам да има (на форестър съвсем). Може и да бъркам, но съм срещал само 2.2 с хидравлични. Колега наскоро ми разправя за неговият подобен проблем и ми показа стопено бутало, което е сменил. Отваряне на мотора и преценяване на ситуацията - дали 'нов' от донор или този (зависи от финансите). Също така се замисли много добре дали Субару е за теб. Ако имаш проблем откъм вадене на пари за поддръжка, може да те изненада неприятно, понякога. Трябва да имаш заделени едни 2к поне за ремонти (може дълго да не се наложи, но все идва момент в който се налага ). Като за начало, отиди до Варна - Пламен/Миро да погледнат нещата. Ако и до София ти се идва, чуй се с Тенчо - 1040 да бръкне да види какво е през свещите, ако може... Може би най-добре е да ти погледне някой камерите с камера и да прецените какво да правите. Ако само сегменти сменяш може и да минеш с 1000-1300лв. (много зависи какво ще правите, който ще го прави ще ти обясни и сметне). Имай в предвид, че това е цена без труда. Субару Форестър 2009гбензин2.0X'150 коня EJ20 трета серия VIN-JF1SH5LW49G054620.а,за парите не бери грижа
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 3:46 pm |
|
|
Vmax
|
Наиграли са те, като са сипали добавка преди да ти продадат колата... След това сменяш маслото, добавката заминава и се почва с разхода на масло. Разходът на масло идва от сегментите - явно са спечени. За тази цел се прави ремонт на двг в сервиз, който познава марката, а не при подобни приятели които са разбирачи и са ти казали че понеже блока е алуминиев не подлежал на ремонт - дрън - дрън.
Като отвориш един път двигателя тогава се разбира какво точно е за ремонт и колко ще струва - обикновено се правят лагери, сегменти и бутала ако се налага. Сумата варира от мин 2к лева до 5-6-7 и т.н. "не бери грижа за парите" цифри.
|
15
|
|
Пон Фев 18, 2019 4:04 pm |
|
|
Alxx
|
Колегата е прав. Калкулации(не догадки) се правят с картите(мотора) на масата. Броят се жертвите и се смята. И освен това си купил най-зачуканата 20-ка. Няма хидравлични повдигачи(Валяк, моята е с такива ), а пулове и има вроден дефект в софтуера за управление на мотора(е, лекува се). Ако е т.нар. "би-фюъл", шансът да се охарчиш здраво за ремонт на главите е много висок.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 8:32 pm |
|
|
smook
Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Колегата е прав. Калкулации(не догадки) се правят с картите(мотора) на масата. Броят се жертвите и се смята. И освен това си купил най-зачуканата 20-ка. Няма хидравлични повдигачи(Валяк, моята е с такива ), а пулове и има вроден дефект в софтуера за управление на мотора(е, лекува се). Ако е т.нар. "би-фюъл", шансът да се охарчиш здраво за ремонт на главите е много висок. Днес се свързах с Миро от Варна и се уговорихме за един бърз преглед,а колата няма би-фуел.От коментарите ви ,оставам с убеждението,че трябва да я продавам .Аз обаче мисля,че няма да я продам и ще сменя зачуканата 20ка с друг мотор ако трябва.Благодаря,че бяхте толкова мили с моята покупка,но всеки си носи кръста.И все пак ще карам Subaru Forester
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 10:10 pm |
|
|
smook
Регистриран на: Пон Ное 05, 2018 9:01 pm Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester,Mazda
Телефон: 0897791921
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Наиграли са те, като са сипали добавка преди да ти продадат колата... След това сменяш маслото, добавката заминава и се почва с разхода на масло. Разходът на масло идва от сегментите - явно са спечени. За тази цел се прави ремонт на двг в сервиз, който познава марката, а не при подобни приятели които са разбирачи и са ти казали че понеже блока е алуминиев не подлежал на ремонт - дрън - дрън.
Като отвориш един път двигателя тогава се разбира какво точно е за ремонт и колко ще струва - обикновено се правят лагери, сегменти и бутала ако се налага. Сумата варира от мин 2к лева до 5-6-7 и т.н. "не бери грижа за парите" цифри. 5к евра,мисля да ми стигнат,а мисля и да се огледам за друг мотор евентуално.Утре след срещата с Миро,ще решавам,но дори и да сменям мотор,той ще е човека-Миро от Варна
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 10:18 pm |
|
|
Vmax
|
Моторът на Субару не се чупи от газ, а от немарлива подръжка и калпави майстори. В твоя случай най вероятно се касае за много дълги интервали на смяна на масло, ако въобще са го сменяли. При добро стечение на обстоятелствата ще ти оправят мотора и за 5к, но лева.
Тук няма кой да се присмива на подобни случки, затова го подържаме този форум и си губим времето, но както виждаш първо се скача в тигана, и после се чете форума...
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 10:44 pm |
|
|
valqk
|
Колега, ако съм те обидил по някакъв начин се извинявам, просто споделях опит и наблюдения от последните 10 години със Събки. Съжалявам, че си изтеглил къса клечка (никак не е приятно, особенно, като не можеш и да му се порадваш!), но напоследък само скрап има на пазара и читави бройки се намират мноооого трудно. На всичк мои приятели им обяснявам, че не са за Субару или че ако много искат, ще трябва много търпение и търсене на читаво такова. 2.0R не съм имал и не искам и да имам и за щастие само като страничен наблюдател коментирам. Железата са си железа и нямат общо със софта, но за 2.0R ще ти трябва пипане по компа, ако искаш да нямаш ядове с екологията по-натам, но първо го оправи. Стискам палци да е по-малка сумата и после да нямаш ядове с колицата, за да и се кефиш на макс. Щом си твърдо убеден, че ще го караш и че ще го оправиш, после ще ти се отблагодари с приятни моменти. А за парите - просто споделям, защото освен теб, четат и други бъдещи купувачи - да са наясно за какво да се подготвят. За някой не е проблем да извади 2к за ремонт на двг, но за друг е и ако му е единствена кола става - сега какво да правя. п.п. Сашо, мерси! Не знаех, че има, но не съм и гледал 2ките. толкова. Затвърждава ми се наблюдението, че след 2000та хидравличните почват да изчезват.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Фев 19, 2019 12:04 am |
|
|
Alxx
|
Off: изчезват от 97-ма.
Колега smook, нищо лошо към колата ти - и аз поднасям извинения ако съм те засегнал. Просто базата за сравнение са по-старите EJ20, известни с простотата на обслужване и сносно настроени ECU-та. При твоя мотор е в пъти по-скъп реглажът клапани, помпата за вторичен въздух се слави като проблемна и колата върви неадекватно за мощността си в ниски и средни обороти. Всичко това се лекува(естествено с пари) и после кефът идва на дневен ред. Дано минеш с разумна сума.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 19, 2019 8:01 am |
|
|
exp626
Регистриран на: Нед Май 05, 2019 8:46 pm Мнения: 38
Автомобил: Форестър SH
Рейтинг: 30
|
Здравейте,
Каква е тази помпа за вторичен въздух?
|
|
|
Нед Ное 24, 2019 6:46 pm |
|
|
Alxx
|
Около 0,0000033416 сек търсене: При студен мотор набива въздух директно в катализатора, с цел да не се повреди от прекалено богатите смеси при студен старт.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 24, 2019 9:26 pm |
|
|
exp626
Регистриран на: Нед Май 05, 2019 8:46 pm Мнения: 38
Автомобил: Форестър SH
Рейтинг: 30
|
Здравейте, При мен това го няма . Моя форестър е 2009-та SH.
|
|
|
Пет Мар 05, 2021 6:02 pm |
|
|
Greg4o
|
Alxx написа: Около 0,0000033416 сек търсене: При студен мотор набива въздух директно в катализатора, с цел да не се повреди от прекалено богатите смеси при студен старт. Тъкмо във фейса го чепкат тоа охлюв.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пет Мар 05, 2021 10:28 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 16 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|