Автор |
Съобщение |
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
boko84 написа: Колеги, я дайте по едно мнение за свещи НЖК Платинум мисля се водиха...около 20-тина лева е бройката... мисля да ги сменя, понеже не са сменяни повече от 10к км. И понеже ще сменям и предна ламда сонда, че ми светна чека и вдц офф а освен грешка p0031 ми беше записало и няколко мисфайъра, смятам че може да им е дошло време и на тях... а за сонда освен Дензо май друго не се предлага Колата е Н6 2002 на газ... Свещите на тая кола се сменят на 100 000км.Мисфаера може да е от много работи включително и от ландасондота.Оригиналната сонда е производство на Денсо като на нея не е посочен номер на Денсо,но по емперичен път Бг.майсторите сполучливо я заместват пак с Денсо.
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 6:18 pm |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
Мисля, че има нещо за смяна, понеже и преди да ми даде тази грешка p0031, си светваше чека и вдц офф при извънградско каране понякога, но после изгасваха...а тази грешка за сондата ми светна една сутрин след като запалих колата...а и когато работи на място и подам рязко газ в първия момент прекъсва, дори ако съм на D спрял, и и подам рязко газ, се е случвало да изгасне...това го прави само на газ, на бензин е перфектна...също така, като е студена колата, върти малко повече стартера докато запали, като това си е така още откакто купих колата... Възможно ли е тази сонда да прави мизерии, още преди да се появи тази грешка, или сондата или работи, или не работи?
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 10:26 pm |
|
|
Vmax
|
Колега,
Отиди в сервиз да ти оправят колата., или по точно на газаджия да ти ревизира системата.
@dragoveli,
Не че нещо ама прочете ли че колегата е с АГУ, за да го съветваш че ще изкара 100 000км с оем свещи?
|
|
|
Пон Юли 10, 2017 11:02 pm |
|
|
boko84
Регистриран на: Съб Юли 14, 2012 11:29 am Мнения: 64
Skype: b0k084
Автомобил: Outback B12 H6
Телефон: 0878 241 943
Рейтинг: 15
|
Ходих на газаджия преди месец, още преди да светне р0031 и човека я настройва с лаптопа, човърка и каза че я е настроил максимално добре...каза че това прекъсване вече е от токовете нещо и не е от газта...също се оказа че газовите инжектори не са достатъчно мощни и не са за тоя мотор, но едва ли от това прекъсва в ниските... та затова си мисля да сменя свещите с НЖК иридиеви...ако някой има други предположения ще се радвам на съвет...
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 7:23 am |
|
|
lumpy
Регистриран на: Пон Фев 08, 2016 4:38 pm Мнения: 73 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6 2008.
Рейтинг: 19
|
Аз сменях ламбда преди около 500км. (предна лява), сондата е на Денцо, ако те интерсува - кутийката е при мен. При мен като запалих колата една сутрин, поработи 20-30сек. на място (беше все още на бенц) и светна чек + VDC off. И аз ходих на газаджия да я види, закачиха я и ми казаха ламбда, оказа се че е изгорял подгрева на въпросната сонда, но все същото... Сега след като смених сондата ми светва VDC off при всяко палене и свети за около 20сек. Като ми смениха сондата НЕ вързаха някакъв кабел за газовото (който взема сигнал от там). Нямам други проблеми и затова се въздържам засега да ходя да я гледат. Следя внимателно как се държи колата. Ако някой може да даде мнение - защо ми светва VDC off при всяко палене?!
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 9:48 am |
|
|
Vmax
|
boko84 написа: Ходих на газаджия преди месец, още преди да светне р0031 и човека я настройва с лаптопа, човърка и каза че я е настроил максимално добре...каза че това прекъсване вече е от токовете нещо и не е от газта...също се оказа че газовите инжектори не са достатъчно мощни и не са за тоя мотор, но едва ли от това прекъсва в ниските... та затова си мисля да сменя свещите с НЖК иридиеви...ако някой има други предположения ще се радвам на съвет... Свещи слагаш каквито се дава по каталог и се намаля междината до 0.8 - писано е в темата, прочети предните страници. С подобни ( лазер иридиум или платинки ) ще изкараш макс. 50 000км на газ. Може да сложиш и обикновени, но за Н6 няма много смисъл, защото ще трябва да ги сменяш на 25 000км, а труда е скъп. Сам си написал, че колата ти на бензин е перфектна, остава АГУ-то да е зле ( това не изключва сондата да е за смяна ). Сменяш сондата, после диагностика в сервиза на бензин и отиваш на газаджията. Явно АГУ-то е дошло с колата, ако е така се приготви за нови инжектори и изпарител. Темата е за свещи, въздържайте се от спам и ако искате си пуснете по една тема за конкретните проблеми, за да не става миш-маш.
|
|
|
Вто Юли 11, 2017 11:39 am |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Пуснах тая тема преди доста време , сега е препорочетох защото проблема не се решава. За съжаление след няколко страници четене се омотах съвсем и вече загубих представа кое е правилно и кое не Ае като на прост човек да обясните - кои свещи? ( в момента съм сложил тия по каталог и съм намалил разстоянието на 0.8) -кои кабели са пробвани и от къде да ги взема ?
|
|
|
Пон Юли 31, 2017 8:14 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Какви точно свещи си сложил? кабели смени ли? Какъв е проблема в момента?
|
|
|
Пон Юли 31, 2017 8:16 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Свещите са NJK за субару импреза 1.6 95 коня по католог но френски с жълти опаковки. Намалени са на 0.8.Кабелите купих преди време от нета не помня модел и не знам каква трябва да е с тях трагедията мисля ,че и старите си работиха добре. Бобината не съм пипал , пръснах е с пулверизатор да видя дали ще направи някаква реакция- нищо. КОлата прекъсва яко на ниските обороти на газ. Налага се някой път на сфетофар или нагорнище да прехвърлям на бензин. При намаляне на разстоянието леко се оправи ама бе временно я има 2-3 000 км я не.
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 11:19 am |
|
|
BAlexandrov
|
Ами вземи си хубави свещи
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 11:53 am |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Съжелявам, но не разбирам какво имаш впредвид хубави ? Тия по каталог , грозни ли са По ще ми е ясно да ми напишеш марка и номер. Някой пробвал ли е NJK LPG lazerline? Четох из нета тук на официалния им каталог това дават за ГАз и метан или да купиш стандартни като са с едно топлинно число нагоре и да намалиш на 0.8 електрода. КОлко е на BKR6E-11като топлинно число и ако купувам с едно топлинно число нагоре кой модел трябва да е https://www.ngk.de/fileadmin/Dokumente/ ... ode_en.pdf
|
Последна промяна render на Вто Авг 01, 2017 1:25 pm, променена общо 1 път
|
|
Вто Авг 01, 2017 12:55 pm |
|
|
Vmax
|
Божидар има предвид, че Френското НЖК има дефекти и нищо чудно да си уцелил такава свещ/и, нищо че си ги взел нови. Тази кола е много проста като конструкция и общо взето са 3 неща по запалителната система които трябва да отиграеш:
1. Свещи - вземи си японско НЖД или Денсо ( по каталог за колата ) 2. Кабели - за предпочитане ОЕМ нови, ако няма налични и Тесла от Косер става ( аз карам с такива - имам същата импреза ). 3. Ако си направил 1-2 и резултата е същия, то бобината е дриснала.
Естествено преди 1.2.3. се проверява ламбда сондата как е, макар че на тези години кола е по-добре да се смени ( при мен си беше за смяна ). Избираш си някой от Софийските сервизи и това упражнение се отиграва за 1 час с налични части и запазен час.
Ако колата няма този проблем на бензин - проблема е в газаджията.
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 1:13 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Благодаря, колата прави номера само на газ н аниски обороти на бензин си е пушка
|
|
|
Вто Авг 01, 2017 1:27 pm |
|
|
me4o_tyrist
Регистриран на: Пон Юни 01, 2015 2:08 pm Мнения: 29 Местоположение: София Рейтинг: 11
|
Здравейте колеги, изчетах темата и стигнах до извода че за газ трябва да си купя обикновени свещи и да намаля разстоянието до 08.-0.9. До тук добре, но никъде не срещнах някой да е посочил конкретна свещ. Моля дайте съвет за конкретен номер на свещи за газ аутбак Н6 2000!?!
Предварително благодаря!
|
|
|
Съб Окт 21, 2017 10:37 am |
|
|
Alxx
|
RC10YC4 (Champion) RC8YC4 (Champion) BKR6E-11 (NGK) K20PR-U11 (NIPPON DENSO) Това са обикновенните. NGK се препоръчва от всички тук. Иначе излизат NGK PLFR6A-11.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
3
|
|
Нед Окт 22, 2017 8:48 am |
|
|
me4o_tyrist
Регистриран на: Пон Юни 01, 2015 2:08 pm Мнения: 29 Местоположение: София Рейтинг: 11
|
Благодаря за точния отговор!
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 8:48 am |
|
|
BAlexandrov
|
PLFR6A-11 платинени или ILFR6B иридиеви. Обикновените, дадени по-горе не стават за този мотор - едно, че не си струва в предвид цената на труда за смяната им, ами и са къси.
|
11
|
|
Пон Окт 23, 2017 9:04 am |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Мнения: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
Здравейте колеги, ЧНГ 2019! Успях да сменя успешно запалителните свещи на Forester-a. Тъй като четох и тази тема преди да си купя нови, реших да добавя снимки на използваните, дано помогнат на някой в избора. Малко информация относно колата - по информацията от сервизната книжка свещите SILFR6A11 са сложени на 80х. км. Взех колата от първи собственик от Варна, като сега колата е на 168х.км и през цялото време е карана на газ/бензин и не са сменяни. Използвана е система на flashlube за мазане на клапаните. Две от свещите ни поизпотиха докато раздвижим резбата да върви на ръка. Смяната с почивките отне около 5 часа, като за първи път. Заложих на абсолютно същите SILFR6A11, тъй като двигателя работеше нормално до последно със старите. Вече знам повече за колата и съм още по ентусиазиран по марката. Поздрави Пламен!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Яну 03, 2019 9:02 pm |
|
|
suba4o
Регистриран на: Сря Юни 18, 2014 7:34 pm Мнения: 188
Автомобил: Outback '00 2,5 AT / Forester 2.0
Телефон: 897722554
Рейтинг: 75
|
Здравейте, Да попитам по запознатите дали ще е проблем ако карам със свещи NGK 6962 BKR6E V-Power Plug? Колата е от подписа ми (Outback 2,5 2000г). По каталог не ми излизат за тази кола, но разликата е само в "Gap" разстоянието (намалено е на 0,8), което е добре защото карам на газ Благодаря предварително!
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 3:52 pm |
|
|
Alxx
|
По каталог при мен са BKR6E-11(1,1mm луфт), но постъпвам точно така - взимам BKR6E(0,7mm) вместо да го нагаждам. Друга разлика в свещите няма.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 8:36 pm |
|
|