Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:27 am



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Грешка P0558 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, вчера ми светна чека с въпросната грешка ( P0558) , която може да означава два проблема, датчик за налягане в спирачната система или проблем с генератора. Та въпроса ми е имам ли въобще такъв датчик за спирачната система. Колата е аутбек Н6 3.0 , 209 к.с., 2003г.

Сря Мар 06, 2019 8:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=5&t=24114
viewtopic.php?t=11742&p=180974

Сря Мар 06, 2019 8:43 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това го прочетох колега , но питането ми е дали бека има такъв датчик тъй като алтернатора е ремонтиран преди три месеца и е с ново оригинално реле.

Сря Мар 06, 2019 9:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази грешка е само за алтернатора
Прикачени файлове:
Screenshot_2.png

Прикачени файлове:
Screenshot_1.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Мар 06, 2019 9:22 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ясно, благодаря колега.

Сря Мар 06, 2019 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера ми светна чека с грешка P0558 (Forester SG 2.0 /125к.с) точно след като смянях разни крушки по таблото и бутоните и сложих китайски лед крушки.
Чиста случайност ли е или е възможно новите китайски боклуци да правят проблем (мисля, че не е толкова "умен" Форестъра от 2005-та)? Преди да паркирам нямаше проблем, при смяната давах 5-10 пъти на контакт и след като запалих да тръгвам светна чека с тази грешка.

Ще замеря сега напрежението на акумулатора и при зареждане (с/без товар)...

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Пон Юли 19, 2021 9:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-скоро е случайност. Той не че е умен, но може да вкарват смущения в ел захранването...ама чаак пък толкова.

Пон Юли 19, 2021 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Замерих акумулатора - 12.75V

При запалване - студен старт 14.1V
*Чека си изгасна след запалване

След като вдигна температура и оборотите паднаха на празен ход:
без консуматори - 13.7V (следях само 1-2 минути след "падане" на оборотите), 12.1 на топъл двигател
с консуматори - 13.5-13.8

Като това са стойности, които съм отчитал и преди година т.е. няма промяна в поведението на алтернатора.

Не съм карал колата днес, утре ще покарам и ще видя дали пак ще се покаже грешката и какви стойности показва в различни режими... #-o

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Пон Юли 19, 2021 4:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тествай, след каране и е топло, когато е загрял добре...

Пон Юли 19, 2021 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Случва се в големи жеги да скочи товарът по компонентите на самия алтернатор и колата да запише срив. Не е болка за умиране и не е индикация(в случая) за истински проблем. И да, алтернаторът му е от "умните". Иначе щеше да бичи постоянно 14,1.

P.S. 12,1 на топъл мотор е под границата за здрав акумулатор. Бих тествал първо батерията. Ако искаш мини, тестът е безплатен.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 20, 2021 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към момента грешката не се появява отново и не забелязвам промяна, трудно палене или нещо друго различно.

Вчера имам 4-5 паления и градско шофиране.
Стойности 12.1 ги видях на Torque-а след съвсем кратко шофиране в понеделник - на празен ход без консуматори, но не следях продължително при тези условия.

Акумулатора е от теб MOLL M3 Plus K2 12V 62AH.
Ще следя показанията от Торк-а и поведението. На проверка ще мога да мина след седмица.

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Сря Юли 21, 2021 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мини когато ти е удобно и без това си за периодична проверка :) . Показанията на торка са волтажът до ецу-то и не са много реални по ред причини. По-скоро вади мултицета и мери какво излиза от алтернатора.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Юли 21, 2021 6:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор