Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
pantata написа: Има една единствена, която поне на мен ми дава надежди и тя е за свободната търговия между Япония и ЕС. Към момента авто секторът не е включен в нея, а и в по-голямата си част към момента е насочена за стоки от Европа към Япония, а не толкова от Япония към Европа. Плюс това дори да вкарат и авто сектора в нея - пак Евро стандартите си остават валидни и ако Subaru не ги покриват, няма никакво значение. Надежда би било единствено при вкарване на автомобилите в нея, от Subaru пак да видят потенциал в Европейския пазар и да насочат усилия за намиране на технически решения за покриване на Евро стандартите.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 5:44 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Постове: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
3.6R покрива нормите в Калифорния, а в Европа - не. Доколкото знам, там еконормите са по-сериозни в сравнение с европейското Евро6. Всичко се определя от пазара, там където има пазар се влагат средства за сертифициране, там където няма защо да се хвърлят пари на вятъра. Колко бройки 3.6 са продадени в Европа от 2009 до 2014? Сигурно толкова, колкото един локален дилър на Субару в САЩ продава за една година. Ако се навият японците ще си платят за сертифициране и ще продават в Европа. Ако немците не искат да си правят конкуренция, то тогава сигурно няма да го видим по нашите географски ширини.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 6:46 pm |
|
|
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Постове: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
|
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 8:56 pm |
|
|
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Постове: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
|
На 05.03.2019 Субару ще представи своето хибридно задвижване: https://www.subaru.eu/e-boxerСпоред моя дилър първите два модела с това задвижване ще бъдат Forester(99%) и може би XV.
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 9:01 pm |
|
|
tst
|
|
Сря Фев 27, 2019 11:32 pm |
|
|
Vmax
|
Не съм учуден от двата модела на Субару, но Хюнда Коната е изненада - явно е изместила Суби ХВ... Напуши ме на смях като прочетох описанието на Акцента - средноразмерен СЮВ...тук ще ни е като ЖП вагон
|
|
|
Сря Фев 27, 2019 11:45 pm |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Постове: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
|
Чет Фев 28, 2019 5:59 pm |
|
|
wesel
Регистриран на: Съб Май 10, 2008 5:14 pm Постове: 112 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 TD 2011
Рейтинг: 18
|
|
Пет Мар 01, 2019 11:56 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Постове: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
|
Сря Мар 06, 2019 6:42 pm |
|
|
kronos
|
Тц, не са електрички, а хибриди. И то от най-скопените хибриди - само на батерия може да мине цели ... 1600 м Тотално изперкаха - супер неадекватна стратегия според мен. За това продажбите за миналата година в САЩ се сринаха.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 7:34 pm |
|
|
Vmax
|
Май не схващаш стратегията им, която е желязна за поредна година, макар и неатрактивна за потребители като мен и теб. А именно - вкарват изпитана технология от Тойота, с минимални инвестиции и разходи за развойна дейност, и покриват всички евро 6,7,8 и т.н. еко джендър норми. Отделно влизат в графата “eco friendly” на презокеанските тъпанари, които са им основният пазар...няма дизел гейт, отделно че вече няма мита за тях в Европа и стой та гледай как няма да смогнат на търсенето на стария континент, особено от тази ниска база. Скучно и ефективно, така се получава като маркетинга доминира над инженеринга.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 10:04 pm |
|
|
ico_tech
|
Сериозно? И откъде черпиш инфо за продажбите на Субару?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 10:05 pm |
|
|
nikentce
|
"Икономия на гориво до 11% спрямо стандартната бензинова версия " Демек вместо 10/100 - ще гори 9/100. Това наистина е направено колкото да хване новите евро стандарти и Европа да не остане без Subaru. И с тоя 1 литър на 100 км. по-нисък разход колко време ще се избива цената отгоре за хибридната концепция? За 200 00 км. само цената на батерията не може да си избие.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 10:27 pm |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Сериозно? И откъде черпиш инфо за продажбите на Субару? Как от къде я черпя - от официалния им сайт: https://www.subaru.co.jp/en/ir/library/ ... view_e.pdfЕто какво пишат там: "< Results for April-December 2018: Consolidated Net Sales > Consolidated global unit sales of Subaru vehicles decreased 5.0% to 762,000 units. Unit sales in Japan decreased 17.1% to 98,000 units, as sales of Impreza, Subaru XV and Levorg declined, offsetting strong demand for the fully-redesigned Forester launched in July 2018. In overseas markets, Subaru kept strong momentum on retail sales with growth in its largest North American market driven by the newly-introduced Ascent and the Crosstrek (“Subaru XV” outside North America). On the other hand, consolidated overseas unit sales fell 2.8% to 664,000 units, as deliveries of the Forester decreased before the launch of its fully-redesigned version and deliveries were adjusted to optimize local inventory levels mainly in the U.S. market. Consolidated net sales declined 2.5% to 2,377.4 billion yen." Vmax написа: Май не схващаш стратегията им, която е желязна за поредна година, макар и неатрактивна за потребители като мен и теб. А именно - вкарват изпитана технология от Тойота, с минимални инвестиции и разходи за развойна дейност, и покриват всички евро 6,7,8 и т.н. еко джендър норми. Отделно влизат в графата “eco friendly” на презокеанските тъпанари, които са им основният пазар...няма дизел гейт, отделно че вече няма мита за тях в Европа и стой та гледай как няма да смогнат на търсенето на стария континент, особено от тази ниска база. Скучно и ефективно, така се получава като маркетинга доминира над инженеринга. За голямо съжаление, си адски прав.
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 7:54 am |
|
|
ico_tech
|
Благодаря за справката. ето още една справка : http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/subaru/Кажи ми къде виждаш процес, който да се опише като "сриване на продажбите в САЩ"? В Европа също няма съществена разлика 2018 спрямо година по-рано. Има 10 годишен процес в Европа, който е с обратен знак на този в САЩ, но с порядък по-малък. Консолидираните финансови отчети имат различна структура в отделните държави. В тях са включени разходи, които във финансово-отчетния период намаляват нетния приход, но след година, две.... кой знае. Да, Субару вече не е на пръво място по печалба на единица продукция, но флуктоация от 2.5% едва ли може да се нарече срив. Никаква промяна няма да настъпи, докато не започнат да губят позиции в Северна Америка. Ние тук не сме важни с мизерните 0.25% пазарен дял. Единствено нов ледников период може да обърне нещата. Аз пък съм за още свиване на продажбите в Европа. Искам да карам супер нишов автомобил .
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 9:05 am |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: ... Аз пък съм за още свиване на продажбите в Европа. Искам да карам супер нишов автомобил . Няма лошо, и на мен така, ама дай Боже да ни се подобрява сериозно и финансовото състояние, защото изпадане в супер ниша би означавало сериозно оскъпяване според нормалната търговска логика, и ако от Subaru не предложат нещо ново като тръпка - трудно ще оправдаят по-висока цена. Новият е-boxer с тия умрели параметри може да се нарече всичко друго, но не и вълнуващ Мен лично в по-новите поколения ме блазни единствено и само X-mode-a. Не, че до момента съм закъсал някъде и с текущото задвижване, ама...... . Но и X-mode-a не е чудо невиждано - Toyota по-рано вкараха подобна система при Land Cruiser-a, но е факт, че при кросоувърите само Subaru предлага нещо подобно(поне аз не съм чул и видял SUV от друга марка с нещо подобно).
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 10:44 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: ico_tech написа: ... Аз пък съм за още свиване на продажбите в Европа. Искам да карам супер нишов автомобил . Няма лошо, и на мен така, ама дай Боже да ни се подобрява сериозно и финансовото състояние, защото изпадане в супер ниша би означавало сериозно оскъпяване според нормалната търговска логика, и ако от Subaru не предложат нещо ново като тръпка - трудно ще оправдаят по-висока цена. Новият е-boxer с тия умрели параметри може да се нарече всичко друго, но не и вълнуващ Мен лично в по-новите поколения ме блазни единствено и само X-mode-a. Не, че до момента съм закъсал някъде и с текущото задвижване, ама...... . Но и X-mode-a не е чудо невиждано - Toyota по-рано вкараха подобна система при Land Cruiser-a, но е факт, че при кросоувърите само Subaru предлага нещо подобно(поне аз не съм чул и видял SUV от друга марка с нещо подобно). За Х-mode не знам, но си адски прав, че без тръпка и с тези умрели мотори, няма как да се привличат клиенти. Ако се борят да са конкуренти на Дачия - ок. Аз и предполагам повечето тук, обаче не сме тази таргет група. Казвал съм го много пъти, че в Субару ме приличаше рали историята и динамичните възможности на колите им. Сега няма и помен от тях, което е много разочароващо.
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 11:45 am |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ............. Ако се борят да са конкуренти на Дачия - ок. Аз и предполагам повечето тук, обаче не сме тази таргет група........... Не споменавай тази "мръсна" марка тук, че откак се пообновиха наскоро са още по-голям бодил в очите по улиците за тези дето ги смятат за движещи разпадащи се ламарини. Ама хората поне знаят как да продават
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 12:55 pm |
|
|
kronos
|
Дачия вече имат 150 к.с. двигател, а Субару преди 20 години имаха 300 к.с. двигател, докато сега най-мощния им е 180 к.с. Не знам на къде са се запътили, но стремежът към лесна печалба, после се плаща с фалит. Историята познава доста такива примери, като Nokia например.
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 6:07 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Дачия вече имат 150 к.с. двигател, а Субару преди 20 години имаха 300 к.с. двигател, докато сега най-мощния им е 180 к.с. .. Демек скоро ще се срещнат и същевременно
|
|
|
Пет Мар 08, 2019 8:41 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 107 госта |
|