Автор |
Съобщение |
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Постове: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравйте! Имам сериозен проблем при потегляне на първа первдавка,колата започва тресе доста,като и подам газ повечко чак тогава отлепя иначе без газ с отпуснат съединител тресе зверски и неще да тръгне като хората.При 2,3, 4, 5 предавка с подаване и отпукане на газта се усща едно лашкане напред назад и така Колата е със сменен наскоро твърд маховик който е нов не втора ръка и съединител Exedy лагери болтове за маховика и тн.Замерваха маховика за евнтуални кривини но всичко било наред,значи според мен е съединителя който не за този маховик или има друг прпблем! Тампоните на двигателя са уж наред не е от тях! Subaru Legacy 2.5 2004 г бензин.
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 1:31 am |
|
|
kokoko33
Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am Постове: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
|
вилката смени ли маховика оригинален на субару ли е преди 5-6 дни и аз правих конверсия на същия модел двигател и година
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 6:26 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Постове: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Не колега вилката не съм я сменял ,защото нямаше нужда така ми казаха! Маховика е нов , но според мене може и тампоните на двигателя да са за смяна щото са доста меки. При тебе как е положението при потегляне от място, доволен ли си от колата?
|
|
|
Нед Мар 10, 2019 12:02 pm |
|
|
kokoko33
Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am Постове: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
|
нямам проблем аз .като сменях взех оригинален нов маховик Субару и комплект съединител Ексайд обаче се оказа че и вилките са различни тази за денферния маховик има по къс ход и като я сложих на твърдия не отделя до край феродото и предполагам от там може да забоксува и претриса с вилката се сменя и възвратната пружина също.виж дали е обезвъздушена помпата на съединителя за да прави пълния си ход.а тампоните на двг трябва да са меки но не и скъсани ако е от тях мотора трябва да се тресе много при подаване на гас на свободна.
|
|
|
Нед Мар 10, 2019 9:54 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Постове: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
При мене когато запаля на място леко претрисва колата,но това го отдавам на заминал тампон на двигателя. Когато тръгна на пъра предавка трябва малко повече газ да и подадеш,към 1200 1500 об. за тръгне като хората иначе започва да тресе!В най лошия случай угасва, ако не и подам газ!Направо ми иде да захвъряля някъде!
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 6:55 am |
|
|
Чичо Тошо
Регистриран на: Сря Фев 13, 2019 8:09 pm Постове: 9 Местоположение: Велико Търново , до Бирената (старата бирена)
Телефон: 0887243946
Рейтинг: 0
|
Гледам че си градски, къде ти сменяха съединителя? На доста от местните вече им нямам вяра а отскоро и аз съм с Outback та инфо не би попречило...
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 9:07 am |
|
|
valqk
|
Аз едно не мога да разбера. Седя и ви се чудя, колега. Явно не вие правите колата, а някой сервиз. Явно разпитвате, защото не вярвате на сервиза, но и нито сте сигурен какво може да е, нито какво са правили. Защо не постъпите по възможно най-разумният начин и да отидете директно в Габрово във Веко Ойл и да прегледат и да кажат какво и е, ПРЕДИ ДА СЕ СЧУПИ наистина (не е невъзможно), заради тези вибрации. На 40км е от вас, стига се бързо и може и час мисля да си запишете. За мен, това е най-разумното решение. По принцип няма проблеми, като се прави конверсия демпфер-твърд. Правил съм на '99 аутбек 2.5 - никакви ядове (б12 - т.е. същото). Дори беше стар маховика и имаше и леки пукнатини (малки и не пречеха на нормалната работа). Просто някой нещо не е догледал или е поръчано нещо грешно, но така от разстояние е почити невъзможно да се диагностицира и само ще се объркате повече, защото всеки си споделя болежките, които е имал, а може изобщо да няма общо с вашата. Успех!
п.п. Ако сам си правехте колата щеше да е друго...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 5:55 pm |
|
|
Alxx
|
В същия ред на мисли бих попитал: Рекламации в Търново нямате ли?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 5:59 pm |
|
|
kokoko33
Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 8:34 am Постове: 9
Автомобил: Субару Легаси комби2.5 165к.с. 2004
Рейтинг: 0
|
най добре ремонтите сам да си ги прави човек защото с башмайстори се е напълнило навсякъде.Който има познания(мануалс),малко обурудване и условия (гараж,хале,селски двор) може почти всичко да си подмени.Когато ми се наложи да сменям съединителя на моята преди 10 дни обиколих 4-5 сервиза в гр.Русе където ме разстроиха с цени за конверсията и не ме убедиха че са наясно с операцията,си поръчах части от субару варна и ги монтирах в гаража за 4 часа с помощ от приятел Другия вариант за конверсия според мен е в лицензиран сервиз субару за да не стават грешки от много философстване на хора които не са бутвали даже автомобил субару Отклоних се от темата ама много ме е яд на ГОЛЕМИТЕ майстори дето ми искат 2800 лв за конверсия денфер/твърд като частите (нов маховик с болтове,комплект съединител,вилка с пружина) са не повече от 1200 лв, а затруд на двама души колко да са парите (най голям зор е вдигането на ск.кутия тежи много)
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 10:09 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Постове: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Колата е ремонтирана в сервиз в София! Човекът който ми направи ремонта мисля,че си свърши много добре работата,но все пак си остава проблема с потеглянето,който ще го разнищя някък си!
|
|
|
Вто Мар 12, 2019 6:37 am |
|
|
valqk
|
Най-добре е човекът, който я е правил да си я дооправи. Щом има проблем или не си е свършил добре работата или се е появил друг. Дали в следствие на неправилна употреба или на неправилно извършен ремонт, може само друг сервиз да каже (и най-вероятно ще обвинят предния )
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Мар 12, 2019 9:07 am |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Постове: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги!Проблема който имах със съединителя се оказа предния диф.и опашката на скоростаната кутия плюс кардана,не е нито маховика или вилката. Закарах колата в сервиза при Любо в София,като човка веднага ми обърна внимание за което съм доволен от него.При смъкване на кардана откъм опашката, самия вал или пиньон имаше страшен луфт.Разглобяване на касетата и смяна трите лагера,които бяха тотално заминали отвсякъде,за късмет вискомуфата беше наред.Нови лагери ново масло и рециклиране на кардана ,защото каретата му бяха доста зле.Когато съм карал с предишния демпферен маховик самия луфт при потегляне от място или при смяна на предавка не се усещал чак толкова,но при смяната на твърд маховик е вече друго.Общо везето кутята ми е доста износена,но засега бива!
|
|
|
Пон Апр 22, 2019 9:55 pm |
|
|