Автор |
Съобщение |
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: Дачия вече имат 150 к.с. двигател, а Субару преди 20 години имаха 300 к.с. двигател, докато сега най-мощния им е 180 к.с. .. Демек скоро ще се срещнат и същевременно На феновете на марката, едва ли им харесва това, че Субару скъсаха с традициите си Дано слуховете за новата Imreza WRX STI с мощност между 341 и 380 к.с. се окажат верни, че иначе наистина ще заприличат на Дачия, които единствено разчитат на проходимост и ниски цени.
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 2:50 pm |
|
|
Vmax
|
Ей голям хейтър си , покарай една Дачия или Рено и после сравнявай. Като толкова не ти харесва посоката вземи та си тунинговай твоята по свой вкус.
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 3:46 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Ами примерно ако се сравни с пасат alltrack тогава май има неща в които субару то изостава Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 8:13 pm |
|
|
kronos
|
Vmax написа: Ей голям хейтър си , покарай една Дачия или Рено и после сравнявай. Като толкова не ти харесва посоката вземи та си тунинговай твоята по свой вкус. Хейтър? Че за какво съм със Субару ако съм хейтър? Това обаче не ме прави сляп поклонник на марката адмирирайки очевидната глупост да скъсат със спортната си история. Ти например доволен ли си от това, че в момента най-мощното Субару е с 180 к.с.? На мен лично не ми е известна друга марка, която да пуска по-маломощни модели от старите си. Но си прав, ще си карам дъртото Фори и най-много да го докарам до към 300 к.с. защото нямам пари за стоково BMW Х3 М с 510 к.с.
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 10:07 pm |
|
|
Vmax
|
Задай си следния въпрос - коя кола е най близо до вкуса, нуждите ти и най вече до финансовите ти възможности ? И аз ако мога да си позволя 90к за нова кола няма да ги дам за Субару, но това не означава че си купя Дачия
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 10:57 pm |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: ....И аз ако мога да си позволя 90к за нова кола няма да ги дам за Субару..... То тук е всъщност най-голямата трагедия: че хора като нас, ако имахме пари за ново Subaru - няма да изберем Subaru, а би трябвало да е обратното, и това е всъщност нещото, което те е хубаво да осъзнаят.
|
|
|
Съб Мар 09, 2019 11:36 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: То тук е всъщност най-голямата трагедия: че хора като нас, ако имахме пари за ново Subaru - няма да изберем Subaru, а би трябвало да е обратното, и това е всъщност нещото, което те е хубаво да осъзнаят.
По скоро това е наш проблем, че не изкарваме толкова. Та по добре да не ставаме център на внимание с нашата незадоволеност. Продажбите вървят нагоре, значи посоката им е правилна. Тунинг пътеката е свободна за изяви
|
|
|
Нед Мар 10, 2019 1:22 am |
|
|
kronos
|
Vmax написа: nikentce написа: То тук е всъщност най-голямата трагедия: че хора като нас, ако имахме пари за ново Subaru - няма да изберем Subaru, а би трябвало да е обратното, и това е всъщност нещото, което те е хубаво да осъзнаят.
По скоро това е наш проблем, че не изкарваме толкова. Та по добре да не ставаме център на внимание с нашата незадоволеност. Продажбите вървят нагоре, значи посоката им е правилна. Тунинг пътеката е свободна за изяви Е нали това казва и колегата - ако имахме пари, нямаше да си купим Субару за 70-80 000 лева. За тези пари има нови Шкоди с по 280 к.с. - динамични като за теб и мен В САЩ ги карат, защото са по 16-17 000 $ и преглъщат скопените им двигатели с по 150 к.с. То ако и тук струваха по 16 000$ и аз щях да си взема ново Субару, както и ти, както и nikentce предполагам. Абе ламарини - да сме живи и здрави
|
|
|
Нед Мар 10, 2019 6:48 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
|
Сря Мар 13, 2019 10:45 pm |
|
|
ico_tech
|
Цитат: “As a business that sells 1.2 million cars worldwide, in a global sense, it’s not a big business. If you try and be in all the different segments of the market and follow trends, like sports cars, it would be difficult to be economically viable,” Lindley said, while speaking to CarThrottle. Хората, които ръководят такъв бизнес и плащат заплати са осъзнали тъжната истина. А, че фенове, които купуват 10+ годишни 'спортни' модели се чувстват отегчени и предадени, защото никога не биха си купили същият нов автомобил, но искат производителя да продължава да се вътри за да им остави опцията след едно десетилетие гордо да притежават "спортна' кола за 5000 лв, за съжаление стават косвени жертви на прогреса. Да не би да е така , защото прогреса се движи от продажбите на нови автомобили?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 13, 2019 11:10 pm |
|
|
Alxx
|
Карлос Госн е известен като "разходоубиецът". Рено-Нисан барнаха Мицубиши и няма начин да не отсеят какво носи приходи и какво не. Мачът свърши, надяваме се Субару да продължи да произвежда аналогови легенди. STi.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 13, 2019 11:17 pm |
|
|
boriss13
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2017 10:39 am Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG 2.0XT
Рейтинг: 8
|
|
Чет Апр 25, 2019 11:00 am |
|
|
Vmax
|
Мързи ме Пък и спора е интересен, ако покаже потенциал ще направим една AC/DC тема, явно ще е модерно. Весели празници и карайте внимателно.
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 10:33 pm |
|
|
boriss13
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2017 10:39 am Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG 2.0XT
Рейтинг: 8
|
|
Пет Юни 07, 2019 12:14 pm |
|
|
nikentce
|
https://www.investor.bg/novini/444/a/su ... ba-287033/Нищо ново под слънцето, но потвърждава това, което сме дъвкали до момента в тази тема: американците се облажват, заради тамошния завод и липса на безумни регулации, а ние в Европа пием една студена вода. Не стига, че Subaru губят все повече интерес към Европа, ами и още ще поскъпне заради курса на йената
|
|
|
Чет Авг 08, 2019 11:11 am |
|
|
kronos
|
|
Чет Сеп 26, 2019 6:11 am |
|
|
nikentce
|
kronos написа: https://fakti.bg/technozone/412166-subaru-se-proshtava-s-legendaren-dvigatel Спирането на EJ20 вече е факт To няма лошо, ако ще го заменят с друга легенда, ама по ме притеснява дали наследникът въобще ще е boxer. От няколко години си правят устата, че ползвателите на Subaru се интересуват най-вече от симетричното AWD, а не толкова дали моторът е boxer или не. Достатъчно е някой достатъчно високопоставен финансит в компанията да "докаже" колко по-ефективно ще е да се зареже boxer концепцията и ще сме свидетели на края на още една легенда . Още повече, че текущите boxer-и не могат вече да отговарят на ставащите все по-строги еко норми.
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 8:45 am |
|
|
vlado_74
Регистриран на: Нед Яну 31, 2010 7:57 pm Мнения: 113 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 32
|
Субару като малък играч на пазара не могат да си позволят да разработват постоянно нови двигатели, по-скоро ще залагат на новото си хибридно задвижване за Европа. Пък ако е малко търсенето тук и не им се връзват сметките с R&D-то нищо чудно да излезят от стария континент като Инфинити и да останат в САЩ и Азия само.
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 9:07 am |
|
|
kronos
|
vlado_74 написа: Субару като малък играч на пазара не могат да си позволят да разработват постоянно нови двигатели, по-скоро ще залагат на новото си хибридно задвижване за Европа. Пък ако е малко търсенето тук и не им се връзват сметките с R&D-то нищо чудно да излезят от стария континент като Инфинити и да останат в САЩ и Азия само. По-скоро точно това ще стане. В Европа ще стане рентабилно да се продават само електрички. Да видим до къде ще доведе всичко това.
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 9:20 am |
|
|
ico_tech
|
Да вдигнат ръце (с пост) всички, които са виждали ej20 twin scroll turbo, DOHC, Dual AVCS, w/o TGV (за което иде реч в статията) в Субару след 2005 година. Изключваме компетишън сериите 24 часа Нюрбурринг и WRC.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Сеп 27, 2019 8:34 am |
|
|