Автоматично палене на фаровете след запалване
Автор |
Съобщение |
petko 69
|
Vami написа: На първата картинка ясно се вижда, но все пак. Общия край е от към маса (Е). Постоянно затворения е свързан към късите, така при не задействано реле, схемата е като оригиналната. Постоянно отворения край е към дългите. При задействане на модула, се включват релетата, отпада масата на късите и дава маса на дългите. В същото време на 1 и 2 се подава + и светват само дългите независимо от положението на лоста за къси и дълги. Това е при Legacy и Outback 2004-2009, при предишните модели не знам как е схемата за къси и дълги. Ето тук добавям и преработената и оригиналната схема, за да е по ясно какво съм направил. Тук колегата точно е обяснил схемата на работа.
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 2:31 pm |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Постове: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
maistora_1 написа: bobi161 написа: Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...! Колеги, дали това е въпросната букса? Прикачени файлове: Screenshot_1.png Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата! Гледам Божо е добавил хубава идея за случай, когато модула си няма вградено изчакване по време - моят не пали веднага фаровете, а след няколко време /т.е. вече съм запалил мотора/, обаче не съм го мерил колко е - като се сетя да проверя, ще опиша.
|
|
|
Вто Дек 05, 2017 11:30 pm |
|
|
maistora_1
Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm Постове: 77 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
|
bobi161 написа: Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата!
bobi161, а можеш ли спрямо тази букса да ми кажеш, как се връзва модул DRL 4S Minus примерно: http://cardrl.eu/CarDRL4S_Minus.pdfМерси предварително!
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 9:49 am |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Постове: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
За съжаление не мога колега - моя модул го връзва техник, а аз само гледах какво прави.... преди близо 4г. и спомен дълбок не намирам по въпроса . Освен това твоят с много екстри - моят е по-семпъл Иначе днес обърнах внимание, че не пали фаровете, докато не запаля колата, а след запалването има изчакване до 5с. и следва плавно палене на ксенона, но плавността може би да е от модула на самия ксенон.
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 10:45 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Постове: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
shanev написа: Някой който разбира от ел. схеми , би ли обяснил как да постигна ето този резултат https://www.youtube.com/watch?v=gIthjtp50SI (включен DRL при връткането на контактен ключ и тяхното изключване при пускането на фаровете) . http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg Само за да пробвам свързах червният кабел към 2ри пин на релето за ляв фар . Мисля за просто решение без скъпи модули с много функции , а най обикновенно реле което да туря и свържа в кутията с бушони. Въпроса ми е понеже дневните светлини са LED мощноста на двете крушки е общо 20W, какво реле и бушони ще ми трябват за да заработи сигурно? Китаеца казва червение кабел да се свърже към 12в след контакт , минуса предполага го взимат от цокала на мигача. Също какви кабели са ми нужни за да свържа въпросното реле към кутията с бушони ? https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1154790Това реле върши ли ми работа и ако да кое на кой пин да свържа от голффорума ми хареса простичката им схема http://forum.vwclub.bg/download/file.ph ... &mode=viewИдеи? Здравей Колега, Понеже си поръчах диодни крушки като тези в линка ( http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg), се чудя дали ги инсталира при теб, и какви са ти впечатленията ? Дали греят, дали изгоряха бързо и т.н. ?
|
|
|
Чет Мар 14, 2019 4:39 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Постове: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
Marvin написа: shanev написа: Някой който разбира от ел. схеми , би ли обяснил как да постигна ето този резултат https://www.youtube.com/watch?v=gIthjtp50SI (включен DRL при връткането на контактен ключ и тяхното изключване при пускането на фаровете) . http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg Само за да пробвам свързах червният кабел към 2ри пин на релето за ляв фар . Мисля за просто решение без скъпи модули с много функции , а най обикновенно реле което да туря и свържа в кутията с бушони. Въпроса ми е понеже дневните светлини са LED мощноста на двете крушки е общо 20W, какво реле и бушони ще ми трябват за да заработи сигурно? Китаеца казва червение кабел да се свърже към 12в след контакт , минуса предполага го взимат от цокала на мигача. Също какви кабели са ми нужни за да свържа въпросното реле към кутията с бушони ? https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1154790Това реле върши ли ми работа и ако да кое на кой пин да свържа от голффорума ми хареса простичката им схема http://forum.vwclub.bg/download/file.ph ... &mode=viewИдеи? Здравей Колега, Понеже си поръчах диодни крушки като тези в линка ( http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg), се чудя дали ги инсталира при теб, и какви са ти впечатленията ? Дали греят, дали изгоряха бързо и т.н. ? Поръчах си няколко различни модели от тези крушки и си поиграх с тях та да споделя впечатления: 1. Резистора към тях грее ужасно много, и не бих си го сложих в колата. С цъкане на ръка за към 3-4 минути се загря до към 100 градуса. Вярно, че препоръчват да се монтира на ментал, но все пак си е доста. 2. В Ali Express продават вариант, който е с Upgraded модул. На картинките е една пластмасова кутийка на която пише can bus. Казах си, трябва да са измислили нещо по-интелигентно, но уви. Просто са сменили резистора с керамичен. Загрява се по-бавно, ама пак грее бая, а и не може да се монтира на метал. 3. Монтажа на самите крушки във фара става лесно и пасват добре, но тествах колко загряват при 1 час работа. Този, който е в цитирания пост загря до към 60 градуса, а един друг, който е по-мощен и има радиатор уж, загря до 70+ градуса - и това в лабораторията, на сянка при 20 градуса околна температура, и т.н. Та това е втора причина да не ги искам в колата ми. 4. Понеже тези имат лупа за DRL/бялата светлина а самите мигачи са леко под ъгъл, и това значи че ще светят на кръст и не е ясно кой точно ще заслепят, а няма вградено реле за изключване при пускане на габаритите/фаровете (не че не може да се сложи). Дано съм бил полезен на някой.
|
15
|
|
Пет Апр 05, 2019 3:12 pm |
|
|
NASKO75
Регистриран на: Чет Ное 04, 2021 5:47 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru Autback
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,от месец сме собственици на Субару Аутбек 2006г. Пиша в тази тема тъй като си купих модул за дневни светлини,който искам да вържа за халогените. Проблема е че в бушонното табло в двигателния отсек,не можах да намеря кабела за включване на халогените. Някой може ли да подскаже къде се намира кабела,в кое от релетата да го търся? Или е по лесно за монтаж,в буксата над спирачката вътре в купето? Поздрави.....
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 11:48 am |
|
|
Greg4o
|
NASKO75 написа: Здравейте колеги,от месец сме собственици на Субару Аутбек 2006г. Пиша в тази тема тъй като си купих модул за дневни светлини,който искам да вържа за халогените. Проблема е че в бушонното табло в двигателния отсек,не можах да намеря кабела за включване на халогените. Някой може ли да подскаже къде се намира кабела,в кое от релетата да го търся? Или е по лесно за монтаж,в буксата над спирачката вътре в купето? Поздрави..... Е на капака на таблото има схема и пише FOG light или нещо такова. Аз го правих ,но много време мина , а и продадох колата, та не мога да си погледна пищова. Дай снимка на капака. Дори Модула го събрах в това табло. Трябва обаче и кабел за сигнал от вътрешното табло. Е можещ да прегледаш темата отначало и да намериш това. https://sedefcha.blogspot.com/2012/10/d ... -2008.html
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 12:38 pm |
|
|
NASKO75
Регистриран на: Чет Ное 04, 2021 5:47 pm Постове: 9
Автомобил: Subaru Autback
Рейтинг: 0
|
Ето снимки на бушонното табло в двигателя,къде е релето за халогените,да не е комбинирано с релето на фаровете?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 2:57 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
При вътрешните предпазители. Номер 29. Релето също е там в дясно Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 3:40 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|