Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Харчи масло на високи обороти. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
Трябва да се кара спокойно, до 3000 оборота, без да качваш нагоре, без резки изрязвания и много газ към 1000-2000км, за да слегнат сегментите и да се 'разработи'. Зависи какво ще правят, но като цяло си е правило. Сипва се по-евтино масло, може и минерално - зависи от случая. Кара се малко (1000-2000-3000км) и се сменя. Евентуално и реглаж на клапани. Те в сервиза би трябвло да знаят и да ти обяснят по-подробно. Питай ги.
Съединителят - сега му е времето, иначе още 150лв за сваляне на мотор/кутия, за да го смениш после.


Тони,

Колежката е писала по-горе че колата е при Агента. Той знае най-добре какво се прави :giggle:

Пет Мар 15, 2019 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Те сигурно също ще ми обяснят от сервиза, но за кифла е по-добре да получи два пъти един и същи съвет, отколкото да пропусне нещо важно :).Иначе аз заради този разход на масло си карам с до 3000 оборота и без това. Пак ви благодаря, добре, че го има форумът!
:bow:
 30

Пет Мар 15, 2019 7:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Хора, колата си е при мен вече, но като я запаля, пуши зверски, направо се обгръща в сивкав дим, докато тръгна. Досега съм минала стотина километра и има още много до смяна на маслото, но се чудя дали да я водя пак. Някой може ли да ми обясни какво означава това напасване на сегментите и нормално ли е да пуши повече от преди ремонта, докато трае това напасване. Може ли да е заради минералното масло. Пуши само в началото, като запаля. Не знам дали харчи масло, защото мерих само веднъж, ще проверя пак, когато мина още стотина км. След всичките пари, с които се изръсих, вече ми се плаче... Вече им се обаждах в субаруленд, защото и съединителят се размириса, а го смениха, и ми е супер неудобно да им звъня по сто пъти на ден.

Вто Апр 02, 2019 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Звъниш и си ги питаш, като си дала пари ще ти обърнат внимание, все пак.
Може от много неща да е. Най-добре им снимай клипче, обърни внимание на какво мирише облака и кога спира и ходи ги разпитай - те, най-добре ще ти кажат.
Кадърни са и би трябвало всичко да е ОК. Понякога се случва да се разбута нещо неочаквано покрай такава процедура и е добре те да си видят.
Спокойно, не се шашкай и изчакай да видиш както ще кажат.
:beer:

p.s. покарай повече. звучи като дим от масло и като го прави сутрин е много вероятно да има масълце в цилиндрите - докато се напаснат сегментите и уплътнят добре не е ненормално.
Относно съединителят - ако всичко е наред, ще трябва да смениш стила на отпускане и даване на газ. По-малко полусъединител и няма да имаш ядове. Като идваш от кола с предно/задно - там не е такъв проблем, защото при повече газ има какво да превърти. тук няма и превърта той. Просто пробвай да тръгваш с минимално количество газ и чак като отпуснеш съвсем съединителя, тогава настъпвай.

_________________
http://www.hostit.bg/
 4

Вто Апр 02, 2019 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да, това със съединителя разбрах, че си идва от моята некадърност. Доста нескопосано карам назад, особено, ако се наложи да качвам бордюри. Дизелът с предно предаване прощаваше :)

Вто Апр 02, 2019 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Свикни да тръгваш с бързо(не грубо) пускане и немного газ, такава ти е колата ;)
ico_tech написа:
Имай предвид, че след смяна на сегментите се изисква определен маниер на каране поне 2000 км, което също е дразнещо (след всички разходи).



За напасване на сегментите не се притеснявай, карай я здраво(да не остават нагари) и ще се получи по-добре. Нов сегмент изпуска, докато се сработи със стената на цилиндъра - нещата са си точно така. Проверявай маслото през няколко дни, само сутрин и желателно на същото равно място. На първо масло след напасването направи промивка, ама Агента сигурно ти ги е споделил тия неща?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Апр 02, 2019 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор