Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Харчи масло на високи обороти.
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
valqk написа: Трябва да се кара спокойно, до 3000 оборота, без да качваш нагоре, без резки изрязвания и много газ към 1000-2000км, за да слегнат сегментите и да се 'разработи'. Зависи какво ще правят, но като цяло си е правило. Сипва се по-евтино масло, може и минерално - зависи от случая. Кара се малко (1000-2000-3000км) и се сменя. Евентуално и реглаж на клапани. Те в сервиза би трябвло да знаят и да ти обяснят по-подробно. Питай ги. Съединителят - сега му е времето, иначе още 150лв за сваляне на мотор/кутия, за да го смениш после. Тони, Колежката е писала по-горе че колата е при Агента. Той знае най-добре какво се прави
|
|
|
Пет Мар 15, 2019 6:51 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Те сигурно също ще ми обяснят от сервиза, но за кифла е по-добре да получи два пъти един и същи съвет, отколкото да пропусне нещо важно .Иначе аз заради този разход на масло си карам с до 3000 оборота и без това. Пак ви благодаря, добре, че го има форумът!
|
30
|
|
Пет Мар 15, 2019 7:40 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Хора, колата си е при мен вече, но като я запаля, пуши зверски, направо се обгръща в сивкав дим, докато тръгна. Досега съм минала стотина километра и има още много до смяна на маслото, но се чудя дали да я водя пак. Някой може ли да ми обясни какво означава това напасване на сегментите и нормално ли е да пуши повече от преди ремонта, докато трае това напасване. Може ли да е заради минералното масло. Пуши само в началото, като запаля. Не знам дали харчи масло, защото мерих само веднъж, ще проверя пак, когато мина още стотина км. След всичките пари, с които се изръсих, вече ми се плаче... Вече им се обаждах в субаруленд, защото и съединителят се размириса, а го смениха, и ми е супер неудобно да им звъня по сто пъти на ден.
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 2:39 pm |
|
|
valqk
|
Звъниш и си ги питаш, като си дала пари ще ти обърнат внимание, все пак. Може от много неща да е. Най-добре им снимай клипче, обърни внимание на какво мирише облака и кога спира и ходи ги разпитай - те, най-добре ще ти кажат. Кадърни са и би трябвало всичко да е ОК. Понякога се случва да се разбута нещо неочаквано покрай такава процедура и е добре те да си видят. Спокойно, не се шашкай и изчакай да видиш както ще кажат. p.s. покарай повече. звучи като дим от масло и като го прави сутрин е много вероятно да има масълце в цилиндрите - докато се напаснат сегментите и уплътнят добре не е ненормално. Относно съединителят - ако всичко е наред, ще трябва да смениш стила на отпускане и даване на газ. По-малко полусъединител и няма да имаш ядове. Като идваш от кола с предно/задно - там не е такъв проблем, защото при повече газ има какво да превърти. тук няма и превърта той. Просто пробвай да тръгваш с минимално количество газ и чак като отпуснеш съвсем съединителя, тогава настъпвай.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
4
|
|
Вто Апр 02, 2019 2:48 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Да, това със съединителя разбрах, че си идва от моята некадърност. Доста нескопосано карам назад, особено, ако се наложи да качвам бордюри. Дизелът с предно предаване прощаваше
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 3:31 pm |
|
|
Alxx
|
Свикни да тръгваш с бързо(не грубо) пускане и немного газ, такава ти е колата ico_tech написа: Имай предвид, че след смяна на сегментите се изисква определен маниер на каране поне 2000 км, което също е дразнещо (след всички разходи).
За напасване на сегментите не се притеснявай, карай я здраво(да не остават нагари) и ще се получи по-добре. Нов сегмент изпуска, докато се сработи със стената на цилиндъра - нещата са си точно така. Проверявай маслото през няколко дни, само сутрин и желателно на същото равно място. На първо масло след напасването направи промивка, ама Агента сигурно ти ги е споделил тия неща?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 8:21 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|