Харчи масло на високи обороти.
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
valqk написа: Трябва да се кара спокойно, до 3000 оборота, без да качваш нагоре, без резки изрязвания и много газ към 1000-2000км, за да слегнат сегментите и да се 'разработи'. Зависи какво ще правят, но като цяло си е правило. Сипва се по-евтино масло, може и минерално - зависи от случая. Кара се малко (1000-2000-3000км) и се сменя. Евентуално и реглаж на клапани. Те в сервиза би трябвло да знаят и да ти обяснят по-подробно. Питай ги. Съединителят - сега му е времето, иначе още 150лв за сваляне на мотор/кутия, за да го смениш после. Тони, Колежката е писала по-горе че колата е при Агента. Той знае най-добре какво се прави
|
|
|
Пет Мар 15, 2019 6:51 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Те сигурно също ще ми обяснят от сервиза, но за кифла е по-добре да получи два пъти един и същи съвет, отколкото да пропусне нещо важно .Иначе аз заради този разход на масло си карам с до 3000 оборота и без това. Пак ви благодаря, добре, че го има форумът!
|
30
|
|
Пет Мар 15, 2019 7:40 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Хора, колата си е при мен вече, но като я запаля, пуши зверски, направо се обгръща в сивкав дим, докато тръгна. Досега съм минала стотина километра и има още много до смяна на маслото, но се чудя дали да я водя пак. Някой може ли да ми обясни какво означава това напасване на сегментите и нормално ли е да пуши повече от преди ремонта, докато трае това напасване. Може ли да е заради минералното масло. Пуши само в началото, като запаля. Не знам дали харчи масло, защото мерих само веднъж, ще проверя пак, когато мина още стотина км. След всичките пари, с които се изръсих, вече ми се плаче... Вече им се обаждах в субаруленд, защото и съединителят се размириса, а го смениха, и ми е супер неудобно да им звъня по сто пъти на ден.
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 2:39 pm |
|
|
valqk
|
Звъниш и си ги питаш, като си дала пари ще ти обърнат внимание, все пак. Може от много неща да е. Най-добре им снимай клипче, обърни внимание на какво мирише облака и кога спира и ходи ги разпитай - те, най-добре ще ти кажат. Кадърни са и би трябвало всичко да е ОК. Понякога се случва да се разбута нещо неочаквано покрай такава процедура и е добре те да си видят. Спокойно, не се шашкай и изчакай да видиш както ще кажат. p.s. покарай повече. звучи като дим от масло и като го прави сутрин е много вероятно да има масълце в цилиндрите - докато се напаснат сегментите и уплътнят добре не е ненормално. Относно съединителят - ако всичко е наред, ще трябва да смениш стила на отпускане и даване на газ. По-малко полусъединител и няма да имаш ядове. Като идваш от кола с предно/задно - там не е такъв проблем, защото при повече газ има какво да превърти. тук няма и превърта той. Просто пробвай да тръгваш с минимално количество газ и чак като отпуснеш съвсем съединителя, тогава настъпвай.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
4
|
|
Вто Апр 02, 2019 2:48 pm |
|
|
Schaubia
Регистриран на: Вто Ное 20, 2018 9:06 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester II 2.0i (158HP)
Рейтинг: 30
|
Да, това със съединителя разбрах, че си идва от моята некадърност. Доста нескопосано карам назад, особено, ако се наложи да качвам бордюри. Дизелът с предно предаване прощаваше
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 3:31 pm |
|
|
Alxx
|
Свикни да тръгваш с бързо(не грубо) пускане и немного газ, такава ти е колата ico_tech написа: Имай предвид, че след смяна на сегментите се изисква определен маниер на каране поне 2000 км, което също е дразнещо (след всички разходи).
За напасване на сегментите не се притеснявай, карай я здраво(да не остават нагари) и ще се получи по-добре. Нов сегмент изпуска, докато се сработи със стената на цилиндъра - нещата са си точно така. Проверявай маслото през няколко дни, само сутрин и желателно на същото равно място. На първо масло след напасването направи промивка, ама Агента сигурно ти ги е споделил тия неща?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 8:21 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|