Рециклиране на самонивелиращи амортисьори
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
След два дни езда из София и малко офроуд във вилната зона на Банкя мога да кажа, че колата се държи невероятно. Накланянето в завои е приемливо ниско(предвид факта, че колата фабрично няма стаб щанга отзад), спира добре, просветът е отличен в сравнение със заводския и сцеплението е на ниво. Детелината на бул. България към околовръстното посока Шел-а я хапнах с 60 на изхода(!) без напрежение(още не съм правил реглаж!). В Банкя имах изкачване и спускане по заледен лош път без асфалт с 25% наклон и нула притеснения. Гумите са Нокиан А3 205/55/16 на няколко зими(взех втора ръка...). Само не съм я товарил още да видя как се държи нивоматът с много багаж. Изключително доволен съм и ако успея да се вместя с време и разходи ще кацна на някоя от сбирките да си клюкарим още. Поздрави!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 03, 2018 9:13 am |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Мнения: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
Някъде видях, че може да се смени само пълнител от Ауди 100 в амоpтисьоpа, като вече не е самоpегулиpащ, но е доста по евтино
|
|
|
Вто Фев 05, 2019 8:44 am |
|
|
Alxx
|
Какъв е смисълът? Още по-евтино е да си купиш подходящи амове Ашика(например), вместо да се занимаваш с глупости. Темата е за ремонт на нивомати до работещо с-ние, не за разсипия. Искам да дам един финален отзив за завършек. Качих се с талигата на Белмекен, с много от вас се видяхме там. През целия път до и от, вкл. качването до язовирната стена треперех от кеф карайки една съвсем различна Импреса. Никъде не съм имал и момент загуба на контрол, имах наличен достатъчен просвет за всичките простотии които главата ми роди в планината За сметка на това вадих и дърпах от дерета колеги, приятели и непознати. Дай Боже кинти и акъл, скоро ще присадя подобаващо "сърце" на тази кола и ще я превърна в мечтания Gravel express.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 05, 2019 8:10 pm |
|
|
Alxx
|
Вече повече от два пълни месеца и 4000км се движа с правените от Данчо нивомати и освен адмирации, нямам какво друго да добавя. Отскоро я "надървих" с разпънки отпред и отзад, колата е камък - високо а-ла Форестър окачване и управляемост на или над нивото на стоков WRX(е, и с малко други модификации ). Скоро ще ти пращам още един чифт за правене, да спасим едно SG XT.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 02, 2019 8:50 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Здравейте ! Поздрави на всички в сектата! От доста време не съм влизал във форума и се извинявам на колегите, на които не съм от говорил на личните съобщения. На последък ми попадат амортисьори тотално скапани стващи само за скраб . Колегите ,които искат да си ги ремонтират или аз да им помогна с каквото мога ,трябва да знаят, че подлежат на рециклиране само амове, които са със запазени елементи, бз механични дефекти.
|
|
|
Пет Май 03, 2019 10:27 pm |
|
|
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Мнения: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
Интересно е дали тази процедура по рецеклиране може се приложи и за Outback с Каяба Амортисьори[emoji6]
Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Май 04, 2019 10:57 am |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
brymbrym написа: Интересно е дали тази процедура по рецеклиране може се приложи и за Outback с Каяба Амортисьори[emoji6]
Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk Като от този пост ли? viewtopic.php?f=37&t=22940#p267274И на мен ми е интересно за тях
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пон Май 27, 2019 8:15 am |
|
|
Alxx
|
Тази точно не и доколкото съм запознат, няма фирма в България, която ги рециклира.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 5:59 pm |
|
|
Alxx
|
Много ти здраве от баба, Данчо! До тук 25к(горе-долу) здрава езда и редовни извращения по планините, вкл. две срещи на Белмекен. Само не съм ти спазил препоръката за 8,5 бара - карам ги на 6,5 заради возията и вероятно затова общият тест на снимката показва 76%. Ама по равно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 30, 2020 8:13 pm |
|
|
sladoledko
Регистриран на: Пет Окт 23, 2015 4:38 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте всички, прочетох темата с интерес и съм доста ентусиазиран да се пробвам с рециклирането. Та ако може автора jordanbuggy да приложи един списък с О-пръстените, и вентилите които трябва да си закупим би било полезно според мен и ще съм благодарен.
|
|
|
Вто Май 19, 2020 12:36 pm |
|
|
Alxx
|
Ако разгледаш цялата тема, вентила и о-пръстена са упоменати детайлно. Маншета на стеблото го сваляш и взимаш по размер от магазин за хидравлични компоненти. Не е много математика
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 19, 2020 7:54 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
sladoledko написа: Здравейте всички, прочетох темата с интерес и съм доста ентусиазиран да се пробвам с рециклирането. Та ако може автора jordanbuggy да приложи един списък с О-пръстените, и вентилите които трябва да си закупим би било полезно според мен и ще съм благодарен. Здравей! О-пръстените не са нещо особено, като разглобиш амортисьора вземаш старите и в магазина.Единствено на вентила е нов 6 х 2 мм. При мен се получиха няколко обаждания, че има работещи, но омаслени амортисьори, от двайсетина комплекта може би 3 или 4 броя единия от тях е на моя Форестър, първия рециклиран от мен, но все още държи и не съм го сменял. Мисля, че допусках грешка като се доверявам на старите семеринги и от скоро слагам нови(да видим колко ще изкарат) Ако те интересува още нещо казвай. А и много важно е при разглобяването първо да изпуснеш налягането, ако има такова, първо от компенсиращия цилиндър.
|
|
|
Съб Май 30, 2020 9:29 am |
|
|
niki_can133
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2020 6:45 am Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
До автора, искам да попитам дали ако ви ги изпратя ще можете да ги рециклирате срещу заплащане разбира се. Благодаря Ви!
|
|
|
Сря Сеп 09, 2020 7:49 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|