Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Цитат: трябва да се смени газовия компютър Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 6:28 pm |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Цитат: трябва да се смени газовия компютър Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не. Ходих на няколко места да го настройват и след 5-600 км губи настройките
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 7:45 pm |
|
|
Alxx
|
Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления. Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 8:43 pm |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления. Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече. Баракудите и Шарка са на не повече от 20000км, купувани са нови. Закъснението на подаването на газта е голямо - 5,5 на първи цилиндър, 6,4 на четвърти.
|
|
|
Вто Апр 16, 2019 9:30 pm |
|
|
Alxx
|
А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията. P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 17, 2019 7:04 am |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията. P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?! Вярно е, преди беше с кастрол 10/40, но го смених с мотул. След 500км сменям, за 9500км е пипнал не повече от 0,5л.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 10:04 pm |
|
|
Alxx
|
То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Апр 24, 2019 6:53 am |
|
|
razrushitela
Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm Мнения: 11
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често. Какво имаш предвид, на бензин никакви забележки нямам, работи перфектно
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 9:17 pm |
|
|
Alxx
|
Няма да имаш известно време. Това масло не е за тази кола. Рано или късно ще разбереш, въпросът е каква сметка ще платиш накрая.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 11:10 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Някой да е слагал изпарител Шарк на Н6 245 к.с.? Ако да - как се държи или да препоръчате алтернативи?
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 10:51 pm |
|
|
Alxx
|
KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 21, 2019 5:55 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи. Един приятел е на Трибека 3.6 с такъв, но понеже майстора се е насочил към Шарк, пък мен ме притеснява дали ще стане... Благодаря
|
|
|
Чет Авг 22, 2019 7:38 am |
|
|
Alxx
|
Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 22, 2019 6:00 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри? Да, питах и в темата на Тони(Динамик) в раздел Сервизи Той и майстора не е убеден, слагал го е на стария Н6 209к.с., там е ОК А аз събирам мнения, защото няма смисъл да слагам нещо, което ще създава проблеми, иначе Шарк-а го хвалят като изпарител, но явно трябва по-мощен Благодаря за отзивите
|
|
|
Пет Авг 23, 2019 9:14 am |
|
|
Alxx
|
Ами, според лични наблюдения изпарителят ти трябва да има минимум 30% резерв за нормално каране и 50% за мръсни камшици. КМЕ-то го монтира Тони на кола, която беше 231 коня, но последователно се качи на 279 и после на 303. Още при 279 изпарителят вдигна белия флаг при здрава ръчка и външни температури 25-28°С. Сега с 303 к.с. се държи сносно ако вън е 32°+. За целогодишно каране е ясно, че трябва нещо покриващо поне 400. P.S. Колата е със "студен" термостат и радиатор, не позволява работни температури над 88°-90°С. Имам и друг пример - R-uno изпарител на Ауди с 1,8Т. Колата е 150к.с., изпарителят покрива 180. Ако навън е под 20°С, две предавки до червено и вдига бял флаг. Аерио-то което карах навремето беше 117к.с. и го карах с Меджик III за 250к.с. Никога не се е предавал.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 10:44 pm |
|
|
plm
Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm Мнения: 61 Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
|
Благодаря, Явно Шарк няма да е, вероятно КМЕ Голд ще слагам
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 8:26 am |
|
|
Alxx
|
Моля Не приемай КМЕ-то като манна небесна. Опитах се да кажа, че трябва резерв. Огледай пазара, може да има нещо по-ново и по-изгодно, просто моят опит е това, което написах.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 9:07 pm |
|
|
bolo7m
Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5. Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата? Моля за съвет
_________________ Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 7:44 pm |
|
|
Vmax
|
bolo7m написа: Здравейте колеги, Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5. Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата? Моля за съвет 2.5 атмосферен, ако няма следва 2.0 турбо, после 2.0R, после 2.5хт Ползвай търсачката и успех с избора!
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 8:16 pm |
|
|
bolo7m
Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Благодаря
_________________ Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.
|
|
|
Сря Сеп 04, 2019 8:53 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|