|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
Щастливо си карам Легаси IV-а генерация (второто ми субару, пак след Легаси).
Сдобих се едни полянки в Балкана. Всичко е супер, само че има едно 10-ина километра черен планински път - камънак с коловози и поточета. Качвам се с моята и кола до билото, обаче мноооого внимателно и на зигзази. На едно място само малко жулвам гърне (или теглич). Продадох предишното заради ръждясващо шаси, това няма ръжда и много искам така и да си остане. Обичам си колата и просто ми е жал за нея. Понеже с тези и може би бъдещи други подобни имоти ще съм все по-активен, реших да си купя втора кола за целта (+ разнасяне на големи багажи, мои и на роднини и познати... знаете как е).
Трябва ми нещо: - здраво; - 5 санта (ама реално) по-високо или ама хич да не ми е жал за него; - поне приличен багажник; - да става за магистрали и стотици километри;
Джиповете никога не са били моето нещо. От две седмици обикалям автокъщи и чета в искрен опит да с харесам някой, ама или реалния клирънс е по-малък и от моя, или сменят двигатели и скоростни като консуматив, или ми е неудобно и нищо не виждам, или гори 30/100 нафта, или задните седалки ще опират в стъклото на багажника, или ще ми искат 5000 за нещо 89-а дето сигурно като вали ти трябва и чадър вътре... Абе трагедия.
Писна ми да се занимвам с глупости и май ще си купя второ/трето Субару - стар Форестър или Аутбек. Може би и lift kit после.
Въпроса е кое от двете и има ли някаква огромна разлика? Форестъра май беше с един сантиметър само по-висок от бека и до колкото знам по-просто (и съответно теоретично по-малко чупливо) окачване. Ако не е огромна разликата бих предпочел Outback. Някой рибар или планинар с опит?
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 9:47 pm |
|
|
iion
|
Подобни неща правя главно с Фори първа генерация 125 коня ръчка с бавни точно както го описваш. По отношение на просвет - по-височко седи, но не съм слагал лифт кит. За сметка на това са сменени амортисьорите и пружините отпред с Каяба за модела. Задните пружини Митака навремето ми ги предложи от Тойота, но каква не каза, и те държат задницата с няколко сантиметра повдигната спрямо предницата. Ако се спреш на този вариант горещо препоръчвам по-широки гуми от фабричните 205-ци и добри АТ гуми - и сток става, но така е по-добре. На магистрала е ОК, стига да не очакваш нещо повече от 150 км/ч - може отгоре, ама със зор или по наклон. Аутбеците са по-близо то дова, което ползваш, но Форито няма да го мислиш толкова Успех
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 5:32 am |
|
|
steling
|
Аутбека е по-дълъг и ъгъла на атака на броните е недостатъчен дори и с лифт. Плюса е по-големия обем на колата. Форито е по-добре в това отношение - по-късо и по-високо, но щом ще има и много магистрали - помисли за 2.0 турбо автомат. На 125кс. мотор като му наредиш лифт, големи гуми и джанти и бая ще се задъхва. С един лифт от 5см. и 215/75/15 или 215/65/16 се получава достатъчно добър просвет. Прикачени файлове: 52816390_10218914534636764_6509270486118039552_n.jpg това е с 215/65/16 и лифт 5см. нови пружини отзад и нови амове отпред. При нужда предната броня може да я минеш с флекса за още по-голям ъгъл на атака и всичко ти се нарежда чудесно. Ако се спреш на АТ вариант, сложи си допълнително охлаждане на кутията. Ето ти темата със стария ми проект, беше се получила брутална горска машинка (лека кола), която освен това си правеше 10-15 000км на година магистрално и градско. Имай едно на ум, че АТ гумите си шумят - колкото по-агресивен е грайфера, толкова повече се доближаваш до звука на ускоряващ трамвай viewtopic.php?f=31&t=19749
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 7:26 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Напълно подкрепям мнението на Стели . Само да допълня че след лифта е хубаво да се сложат нови амове и усилени пружини поне отзад , точно заради шосейното каране и особено с по-висока скорост . Иначе в завой задницата е като махало . Само не разбрах защо е необходимо допълнително охлаждане на кутията . Аз карам доста често по язовирите и по черно , но лампа не ми е светвала още .
|
|
|
Пет Апр 12, 2019 4:15 pm |
|
|
steling
|
marian_de написа: Напълно подкрепям мнението на Стели . Само да допълня че след лифта е хубаво да се сложат нови амове и усилени пружини поне отзад , точно заради шосейното каране и особено с по-висока скорост . Иначе в завой задницата е като махало . Само не разбрах защо е необходимо допълнително охлаждане на кутията . Аз карам доста често по язовирите и по черно , но лампа не ми е светвала още . тя не свети прегрява при голямо натоварване кутията, до състояние, в което спира изобщо. Тествано е
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пет Апр 12, 2019 4:18 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
steling написа: marian_de написа: Напълно подкрепям мнението на Стели . Само да допълня че след лифта е хубаво да се сложат нови амове и усилени пружини поне отзад , точно заради шосейното каране и особено с по-висока скорост . Иначе в завой задницата е като махало . Само не разбрах защо е необходимо допълнително охлаждане на кутията . Аз карам доста често по язовирите и по черно , но лампа не ми е светвала още . тя не свети прегрява при голямо натоварване кутията, до състояние, в което спира изобщо. Тествано е Аха , ясно . Аз тежък офроуд не превя , така че съм ок
|
|
|
Пет Апр 12, 2019 4:31 pm |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
Броните и яз ги загледах и най-много се чудя, ама реших че не е логично където оцеляха тия на Legacy-то да са проблем актбекските. Някой свалял ли ги е? Много ли са близо радиатори и т.н. или са издадени главно за декорация и нищо толкова фатално няма да стане ако взема да пукна някоя в някой камък? Става дума за аубек първите две генерации. След два удара отзад в градския трафик за Legay IV съм спокоен вече че може и без задна броня да кара Масивна метална греда и поне 5 сантиметра след нея декорация.
|
|
|
Пон Апр 15, 2019 7:18 am |
|
|
steling
|
Има достатъчно кухо място да си я трошиш на стокойствие Има двама колеги във форума с изрязани такива.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Пон Апр 15, 2019 7:33 am |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
Не с лошо де Броните могат временно да се махат, преди да бъдат строшени (трик от колега с Мазда 6).
|
|
|
Съб Апр 27, 2019 12:10 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: gtt1370 и 48 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|