Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:24 pm



Отговори на тема  [ 451 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Следваща
 Особености на Субару Форестър II (2003-2008) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отворете колега Форумводител - има информация за всичко, което ви интересува.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 31, 2018 12:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ivaylo_a написа:
...
- не ми трябва повече мощ, от споменатата (това ще бъде семеен автомобил), не ми трябва да се състезавам по магистралите. За това не ми трябва и турбо (още един компонент за обслужване);
......
- механична скоростна кутия - не харесвам автоматици, не искам и да поддържам автоматик.

Доста срещана грешка е да се мисли, че повечето мощ е за да се състезаваш по магистралите - тя е за да може спокойно и бързо да изпревариш някой ТИР например, когато ти се налага. А и турбото при бензина не е като при дизела, но си трябва хубаво масло и честа смяна.
Що се касае до автоматика, то това са митове и легенди, че трябват някакви специални грижи и разходи по него. Производителят е писал, че е необслужваем и хората са страшно доволни от 4-степенния автоматик на Субару. Преди 2 години си купих Форко 2,5 ХТ автоматик и един колега много ми се присмиваше, че е въпрос на време да изрева от него. Той пък преди година си взе едно Волво V70 2,5 TDI ръчка. Познай какво стана предния месец - замина му съединителя и олекна едни 2600 лева, а аз дори масло не съм доливал на автоматика.
Стигнал съм до извода, че всичко е на късмет при автомобилите втора ръка, обаче ми се струва, че Форестър не е твоята кола, в което няма нищо лошо разбира се :) Смяната на ангренажа, термостатът и водната помпа е около 1000 лева. Читави предни дискове и накладки е около 300 лева. Комплект зимни гуми 16-ки Nokian ми излезе около 800 лева, а летни Bridgestone 17-ки към 900 лева. Смених и радиатор за около 300 лева с труда.
Дано съм бил полезен.

Пон Дек 31, 2018 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm
Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За първите 10 000 км от лятото до сега с 2.0 158лс без турбо ръчка.
Не е семеен ван. Но в багажника се събират детска количка с големия бебешки кош, кошара сгъваема, шезлонг , един голям сак + 2 малки и няколко плика с памперси, плажни принадлежности и др. Като не седи никой отпред отдясно отзад има предостатъчно място за един възрастен и детско столче. Като сме 4ма големи отзад е като в голф. Със 150 по магистралата вози прилично.
Ангренаж, ролки, водна помпа, масло филрър- 650лв без смяната.
Има теглич и задните амортисьори и пружини бяха фира педерс кит -700лв втора ръка карани няма година. Зимни гуми 500 лв. Газ -1300лв. Накрайници 50, шарнири 60, биалети 4те 70лв.
Светна чека заради екологията ама си карам така. Като дойде времето да правя глави, а то наближава, разходите ще скочат +1000

Пон Дек 31, 2018 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 30, 2018 4:13 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:hello:
Мина време от публикувания пост с въпросите ми. Получих лично съобщение с информация, разгледах и последващите постове.
Благодаря за насочващата информация! :good:
dzambok, благодаря за изчерпателната информация. Бяхте полезни и се отзовахте.

Ще разгледам малко автомобили и ще преценя. А пък ако това не е моят автомобил, както писа един от колегите - здраве да е. Не робувам толкова на марки. Просто търся нещо: надеждно, здраво и комфортно, с красива визия. Кола, която ще карам с удоволствие.

Сря Яну 09, 2019 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 8:33 pm
Мнения: 32
Местоположение: Петрич / Благоевград
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4AT B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Надеждно и здраво - да, красиво и комфортно - не, поне за форестър, въпреки, че аз ужасно много харесвам SG на форестъра. Но пък кефа да караш Субару е голям.

Сря Фев 13, 2019 8:26 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Мар 08, 2019 12:02 am
Мнения: 21
Автомобил: Forester 2.0 2007
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте всички! От месец се качих на фори 158 кончета, взех го основно за риболов и дърпане на колесар за лодка като алтернатива за по - дълги преходи на старата витара. Наскоро се намръзнах на един язовир, на връщане се сетих че видях копчета за подгрев и включих за проба. И опа, елексир за бъбреците... За мен колата е достатъчно комфортна, но всичко е въпрос на субективно усещане.
Имам няколко въпроса за дребни проблеми и се надявам все някой да отговори, дано не ме посрещнете с : "Написано е вече, търси и чети". Някои от въпросите ми може да ви се видят глупави, но Субару досега не съм и помирисвал.
Сутрин имам леки проблеми с включването на първа и втора, но позагрее ли колата всичко се оправя.
CD-то е зацапано и се налага да го сваля за почистване, гледах клипове в интернет, но успях да сваля единствено долната част на алуминиевия панел при скоростния лост. Отвих двете болтчета на горната част, но не можах да я сваля, с дебитна карта успях да напипам две щипки отляво и отдясно точно на нивото на CD-то, но не смея да напъна, не знам и накъде.
Предницата леко лумка при неравности, читав майстор прегледа основно колата и нищо не откри. Дали пък е нормално за модела?
Благодаря предварително

Пет Мар 08, 2019 12:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm
Мнения: 40
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
murko написа:
Здравейте всички! От месец се качих на фори 158 кончета, взех го основно за риболов и дърпане на колесар за лодка като алтернатива за по - дълги преходи на старата витара. Наскоро се намръзнах на един язовир, на връщане се сетих че видях копчета за подгрев и включих за проба. И опа, елексир за бъбреците... За мен колата е достатъчно комфортна, но всичко е въпрос на субективно усещане.
Имам няколко въпроса за дребни проблеми и се надявам все някой да отговори, дано не ме посрещнете с : "Написано е вече, търси и чети". Някои от въпросите ми може да ви се видят глупави, но Субару досега не съм и помирисвал.
Сутрин имам леки проблеми с включването на първа и втора, но позагрее ли колата всичко се оправя.
CD-то е зацапано и се налага да го сваля за почистване, гледах клипове в интернет, но успях да сваля единствено долната част на алуминиевия панел при скоростния лост. Отвих двете болтчета на горната част, но не можах да я сваля, с дебитна карта успях да напипам две щипки отляво и отдясно точно на нивото на CD-то, но не смея да напъна, не знам и накъде.
Предницата леко лумка при неравности, читав майстор прегледа основно колата и нищо не откри. Дали пък е нормално за модела?
Благодаря предварително


За предницата, имах същия проблем, при мен се оказа биалетка. Моя майстор също не разбра за проблема, понеже правеше диагностиката на канал, трябваше аз да го насоча какво точно да смени, по съвет на друг познат, който вдигна автомобила на повдигач и така проблемите лъснаха.
И на моя скоростната кутия малко тежко превключва, не знам дали при всички е така.
Карам предната модификация фори двойка, с атмосферен двулитров двигател 125 коня.

Сря Мар 13, 2019 5:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 08, 2019 12:02 am
Мнения: 21
Автомобил: Forester 2.0 2007
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Знам, че доста хора четат тази тема преди покупката на автомобил втора ръка. Затова и реших да споделя впечатленията си след 2 месеца и 4 000 км с форестър 2007, 158 к.с., ръчни скорости.
Колата я взех основно за риболов, но спокойно може да се използва и като семеен автомобил. Приятно съм изненадан от поведението й на пътя, вози доста добре, устойчива при влизане и излизане от завои, имам чувството че центъра на тежестта е оптимално разположен. Пробвах я на 25 см сняг преди снегорин - никакви проблеми. При изкачване и спускане по черни пътища и пущинаци бавните вършат прекрасна работа. Сложих й газов инжекцион и съм повече от доволен от разхода, особено на дълъг път.
Нещата, които не ми се получиха съвсем :
Въпреки мощността от 158 конски сили /116 kw/, на моменти ми липсват 10 - тина кончета. От време на време карам и пасат 140 кс tdi, динамиката определено е в полза на немската машина. Ясно е, че атмосферен бензинов мотор и турбодизел са различни понятия, но киловатът си е киловат.
Не ми се искаше, но газовата бутилка отиде в нишата на резервната гума, а тя в багажника. В пода на багажника има доста ниши за инструменти, меки уплътнения, друг вариант за бутилката като че няма.
И дреболия някаква - педала на съединителя ми се иска да беше поне 5 см наляво, чисто субективно усещане.

Сря Апр 10, 2019 11:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
murko написа:
.....
Въпреки мощността от 158 конски сили /116 kw/, на моменти ми липсват 10 - тина кончета. От време на време карам и пасат 140 кс tdi, динамиката определено е в полза на немската машина. Ясно е, че атмосферен бензинов мотор и турбодизел са различни понятия, но киловатът си е киловат.


То това не е заради кончетата(kw-те), а заради въртящия момент - нютончетата :D
Ако ги сравниш на двете коли ще видиш защо има драстична разлика в усещането.

Чет Апр 11, 2019 6:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 08, 2019 12:02 am
Мнения: 21
Автомобил: Forester 2.0 2007
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Да-а-а, сега погледнах - 320 при 2500 оборота определено са повече от 184 при 3600.
Обаче знам на кого да заложа зимата и с какво да дърпам лодката през лятото.

Пет Апр 12, 2019 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 25, 2011 12:24 pm
Мнения: 208
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
murko написа:
Да-а-а, сега погледнах - 320 при 2500 оборота определено са повече от 184 при 3600.
Обаче знам на кого да заложа зимата и с какво да дърпам лодката през лятото.

Точно такъв Пасат има баджанака и трябва да ти кажа,че до 2-3-та НЕ мога да го стигна с Форестъра 2.0 хт-177 ROFL .Поздрави

Съб Апр 13, 2019 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да използвам темата, за да споделя за два решени проблема.
Първият проблем беше периодично светване на ESP и ABS и яко бучене от ABS модула. Дори единия път като светнаха двете лампи, изгасих колата и я оставих за 30 минути и когато се върнах ABS модула продължаваше да бучи. Тогава я запалих пак и се оправи, но веднага я закарах на майстор. Оказа се, че два кабела за маса бяха започнали да сдават багажа и всичко се оправи. Вече месец няма грижи.
Втория проблем беше дразнещо скърцане, което идваше от задната част на колата. Появяваше се когато е топло и така и не можех да установя от къде е, като най-вероятно ми се струваше, че идва от корите в багажника или щората. Накрая го открих и се оказа, че досадното скърцане идва от ключалките за свалянето на задните седалки и по-точно от задната дясна за двойната седалка. Смазах я първо с течна оръжейна смазка РЖ и след това с твърда ГОЙ-54 и нещата заспаха. От няколко дни в жегите, все едно съм с нова кола :good:

Дано съм бил полезен :)
 21

Чет Юли 04, 2019 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И от мен нещо полезно , който е с STi кулер , да си сложи гумичка (цепнат маркуч) и тн на тръбата на климатика зад кулера ,че се допират и от вибрациите и се протрива тръбата. ;)

Пет Юли 05, 2019 8:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 21, 2019 8:29 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester II 2.0XT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте и от мен. Включвам се в темата с покупка от преди около 2 месеца и половина. Бях се ориентирал към Субару, тъй като ми трябваше голяма семейна кола, при всяко положение бензин и при всяко положение 4x4. Основния ми таргет бяха Outback и Legacy от годините след 2005 г. до 2007 г. Читав Outback отговарящ на моите критерии и влизащ в бюджета така и не намерих, покарах 2 или 3 Legacy-та и установих, че категорично не са моите - никса позиция на водача, дълги до безкрай - общо взето без да искам да обидя някого - катафалки. :D /въпрос на вкус/. Започнах да гледам Форитата, като и там имаше доста дефицит на предлагането, предимно "автокъЩни", за повечето от които няма възможност дори за тестдрайв - тотално несериозно отношение на търгашите. Чак се очудвам как хората купуват коли от такъв тип търговци - мърляви и кисели, но както се казва като има балъци, има и тарикати - явно българският потребител заслужава подобно "качество" на услугите. Случайно попаднах на обява за Форестър от 2006 г. 2.0 турбо, автомат. Извърших му тестдрайв, погледна го и мой доверен човек. Установихме, че колата е в добро състояние няма ръжди, има наличие на удар отпред в ляво и отзад в дясно - отремонтирана е - къде добре къде не чак толкова, но нищо фрапантно. Продавачът потвърди тези дефекти обясни къде и как ги е ремонтирал. Форито ме грабна още от първото кръгче - плавно превключване на скоростите, стегната возия без звуци от окачването, компактно и високо, а след като добавим доста мазната возия при леко каране и ефекта на турбото при кик даун - стигна се до малко прибързана покупка /рядко правя такива/.

Пропуснах да кажа, че колата закупих на 234 000 км., не съм правил проверка за истинност, но от състоянието на колата и начина и на поддръжка /само с оригинални авточасти/ - по-скоро са реални.
Малко след покупката забелязах теч под колата, веднага го проверих - антифриз, като ми направи впечатление, че капе само когато колата изстине. Впоследствие установих, че количеството което губи е около 100 мл. за 10 дни, като съответно, ако я карам по-често е по-малко.
Вкарах колата за първоначално обслужване- сменени бяха следните компоненти:

1. Ангренажен ремък + ролки и водна помпа;
2. Масло на автомата;
3. Масло на диференциалите;
4. Фасунга на левия фар - направо се беше стопила;
5. Пълнене на системата с антифриз;

Масла и филтри не смених, тъй като продавача го беше направил - масло 5/40 Тотал. Пистовият ремък + ролките бяха в добро състояние. Майсторът на когото имам доста доверение, потвърди, че колата е в добро състояние - обслужвана е само с оригинални части, сменян е и радиатора - отново оригинален.
Течът на анфтифриз се оказа безобиден от някакви О-пръстени, които струват по 5 лева. За смяната им обаче се свалят интеркулера и тн. и тн. и тъй като майсторът ми замина за чужбина се разбрахме да доливам и след като се върне да смени тези О-пръстени и направо и гарнитурите на капака на клапаните.

Така към настоящия момент, за около 2 месеца съм изминал около 2300 км. /работя на 1 км от вкъщи/. Мога да кажа, че колата ми допада доста, изключително приятно се управлява, стои доста стабилно на пътя и в завои, дори и с летните гуми, с които я купих /Мишелин на 4 сезона/. Още не мога да спра да ѝ се радвам и разходът го показва :D - градско 20/100 понякога и повече - това е при каране на максимум. Така или иначе не съм очаквал нисък разход от подобен автомобил - висок, 4x4, с турбо и автомат - истории за 7-8 / 100 и тн са си митове и легенди :D Общо взето колата, особено при мен не е мн рентабилна за каране в града тип "евридейка", поне не и на бензин. Извънградско така или иначе пътувам с малко дете и това определя стила ми шофиране. Направих няколко излизания, като карах все 1 съм с малката, нищо че я нямаше: София - Кулата, каране по магистралата със 120 на темпомат, по другите отсечки 90-100 км/час - разход пълен празен резервоар - около 9/100. Според мен минималният разход, който може да се постигне с този автомобил е около 8,5/100 - ако се кара на темпомат със 110/км/ час. Всяко настъпване се отразява правопропорционално на разхода :D, но нали казват, че кеф цена нямал... Към момента все още избягвам темата за монтиране на газ - не съм фен на газта като цяло, отделно от това цената е около 1300 лв., а аз не карам особено много, както казах работя на 1 км от вкъщи и даже ходя пеша на работа. На този етап предпотичам да инвестирам в техническата изправност на колата, пък по-натам знае ли се .............

Установих и нов проблем - с компресора на климатика. Изключва след определено време на работа- без да има някаква закономерност. Понякога след това се включва, понякога не. Иначе климатроника работи доста добре силен е, има налягане и тръгва винаги при всяко палене, както казах по-горе след извествно време - 10-20 мин изключва. Посетих сервиз за автоклиматици в Люлин - само с поглед установиха, че компресора ми е за ремонта, ще струва 200-250 лв., ще са сигурни като го свалят... Пожелах им лек ден! Парен каша духа. Свързах се със Стефан, чиийто контакт намерих от този форум /сервиза в Лозен Елбатрон/. Уговорихме час, пристигнах, почаках няма и 10 минути и вкарахме колата. Стефан я закачи, пуснах климатика - същият работи около 10 мин и "умря". Причината се оказа бобина на компресора, Стефан ми обясни, че преди 2 дни е имал Форестър със същия проблем. Тук е мястото да кажа, че съм много доволен от услугите му, много възпитан и коректен пич! Сега съм в търсене на бобина или по-скоро компресор - здрав или неработещ, но със читава бобина.

Общо взето засега това е от мен и Форито, чакам с огромно нетърпение зимата, тъй като съм ловец и зимата пътувам доста. Често е доста трудно да се стигне до сборните пунктове от където да се наторавим на "истинските джипове"... дет се казва те магистралите не чистят пък камо ли.... С Форестъра някакси просто ти се иска времето е да е лошо и ти да пътуваш - поне засега имам такова усещане. При всяко положение, ако "отношенията" ни до тогава не претърпят сериозен крах, ще го обуя със зимни гуми 215/60/ R16. Като съм се ориентирал към средния клас гуми - Barum/ Nexen/ Toyo. Разбира се има и по-евтини и по-скъпи варианти, но аз винаги съм бил почитател на читавите гуми, от друга страна на този етап не си позволявам да купуват високия клас - просто разликата в цената е драстична. Летните ми са 215/65/r16 и ни направи впечатление, че между подкалника и гумата има около сантиметър два разстояние - за зимата този размер определено няма да е ок.

Толкова от мен засега, че стана дълъг ферман.
Поздрави!

Сря Авг 21, 2019 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито! Дълго да те радва колата. Зимата, с хубави гуми ще стигаш там, където стигат и джиповете, ако не увиснеш, заради просвет.
Като сменяш маслото се ориентирай към Реванол/Амсойл/Ред лайн - доста хора го предпочитаме, а тези двг са капризни на масла. Сменяй маслото на 7-8к км, защото го караш предимно със студени стартове, а е и турбо. Дори и на 5 да го сменяш - още по-добре.
Ако правиш под 12-15к км/година - газовата ще ти се избие за над 2г. Прецени дали да слагаш - все пак иска поддръжка и малко или много променя живота на двг.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Авг 21, 2019 10:08 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 9:50 pm
Мнения: 65
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 XT, 2005, AT
Телефон: +359 88 522 4129
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Несветещи къси светлини!!!

Здравейте, колеги,

Колата е Форито, описано в аватара...крушките са H4.
Доста се порових, но не открих моя проблем, a именно неесветещи къси светлини, който проблем имам от няколко дни и нямам идея как се прояви.
Отнася се и за двата фара, така че личното ми мнение е, че не ми е изгоряла крушка или нещо частично в нея.... :-~

При преместване на лоста на дълги, същите си светят нямат проблем.

По-скоро едва ли е свързано с горното, но да споделя и, че халогените ми светят постоянно... Просто не мога да ги изключа, тъй като копчето не поддава. Т.е. има ход навътре/навън при натиск, но явно не прави добър контакт и не може да се изключат...
Това също ме дразни, но не знам как да разреша проблема..... Хубавот е, че поне светят, дано да издържат по-дълго...

поздрави, Весо

_________________
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing!

Нед Авг 25, 2019 2:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами свали една крушка и виж късата светлина дали е здрава. Другият вариант е релето за късите.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Авг 27, 2019 8:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 21, 2019 8:29 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester II 2.0XT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
valqk написа:
Честито! Дълго да те радва колата. Зимата, с хубави гуми ще стигаш там, където стигат и джиповете, ако не увиснеш, заради просвет.
Като сменяш маслото се ориентирай към Реванол/Амсойл/Ред лайн - доста хора го предпочитаме, а тези двг са капризни на масла. Сменяй маслото на 7-8к км, защото го караш предимно със студени стартове, а е и турбо. Дори и на 5 да го сменяш - още по-добре.
Ако правиш под 12-15к км/година - газовата ще ти се избие за над 2г. Прецени дали да слагаш - все пак иска поддръжка и малко или много променя живота на двг.
:beer:



Маслото със сигурност ще го сменя скоро , този Мотул 10w40 изчезва по странен начин, а ужким нямам течове и тн. Карам извествно време следя го не мърда, спирам да го следя и след седмица хоп на Low. Поне установих, че след пътуване извънградско 300-400 км нивото не мърда. Мисля си че го харчи при идиотското каране в града, което правя и студените стартове. Отделно на Мотул има и много ментаци. За справка за 2500 км долях 1 литър и отново не е на Full. Може ли инфо какъв вискозитет от горепосочените масла слагате на вашите Форита и горе долу колко излиза смяната, аз не знам и колко събира на този етап...

:beer:

Сря Авг 28, 2019 8:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 25, 2019 8:00 am
Мнения: 1
Автомобил: Forester SG
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Да споделя и моите 5 стотинки по темата, пък дано са полезни на някого, решил да се ориентира към Форестър СГ.
Колата е 2.0, 158 коня, автомат, 2006г. внос Швейцария, купена на 233 хил.км /налична сервизна история/
Към днешна дата и изминати 10 000 км /преди дни направих втора смяна на масло/, впечатленията са много добри!
Обслужване към момента на закупуване:
Ангренажен комплект,водна помпа,термостат, масло двг,филтри - около 800 лв. с труда
Масла автомат,дифове - 400 лв. / всичко на Фукс / с труда
Свещи - 100 лв /Денсо/
Газов инжекцион - 1200 лв.
Допълнително "изскочили" ремонти
Акумулатор + алтернатор/рециклиран/ - 450 лв. за двете с труда
Ламбда сонда - 200 лв / Денсо/
Две предни биалетки - 70 лв. с труда

Имам обаче един въпрос. Как се диагностицира,че клапаните са за реглаж, тъй като е очаквана процедура, предвид монтажа и ползването на ГИ ?

Вто Сеп 17, 2019 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nTL_84 написа:

Имам обаче един въпрос. Как се диагностицира,че клапаните са за реглаж, тъй като е очаквана процедура, предвид монтажа и ползването на ГИ ?



Мери се вакуума.
Или колата ти подсказва като почне да пали трудно.

Вто Сеп 17, 2019 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 451 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: slavckc и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор