Двигателни неволи с 2.5л Outback
Автор |
Съобщение |
malkstor
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm Мнения: 64 Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
|
Колега visor, за friction modifier-и не съм писал нищо, не знам от къде ти дойде на ума. Освен това писах, че разработването е на средата и не е приключило. Очевидно е, обаче, че проблема с разхода на масло е оправен. Макар и да не съм минал още 10000км, за 1/3 от тях всичко изглежда наред. Буталото, което коментираш, вече не е част от моя двигател, така че няма смисъл да го коментираме. Колега valqk, благодаря Пиша това, което ми казаха - разработка първите 500км с 0W30, после 2000км с 5W40, пак смяна и още 5000км със същото, като не вдигам над 3500-4000 оборота. След това минавам на нормален режим каране и смяна на масло. Ако имаш предвид 3-4 смени през 10000км - твърде много е. Това, което ми обясниха, общо-взето се припокрива с това.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 2:44 pm |
|
|
valqk
|
По принцип се разбработва с минерално около 1000-1500км (аз поне така правя и знам). След това смяна и следене. Затова и колегата vizor ти е написал това. Както и да е. Въпросът е, който го е правил да си стои зад думата и ти да нямаш проблем натам. Да, имах в предвид 3-4 смени на 10к км. Тогава реално ще се види как е минал ремонта, а не сега. Или ще имаш ядове още първите 1000-1500км или ще проимаш след 30-40к км. А може и да нямаш (дай боже всекиму)! Приятно шофиране и да го караш, докато решиш да сменяш без да отваряш повече.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 3:35 pm |
|
|
Vmax
|
malkstor написа: Да обобщя резултатите от цялата галимация: след смяната на блока с ревизиран (предоставен от Иван Панчев, благодарности за което) вече над 3000 км всичко изглежда наред - разхода на масло е пренебрежимо малък (Ravenol 5W40) и двигателя звучи осезаемо по-добре Още не смея да настъпвам над 4к оборота, че трябва да се доразработи още 3-4 хил. км. Колко малък е пренебрежителния разход на масло?
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 4:21 pm |
|
|
malkstor
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm Мнения: 64 Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
|
На този етап не съм забелязал никаква разлика в нивото, но допускам че може да се появи някаква минимална за 10000 км.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 4:27 pm |
|
|
vizor
|
0w30 обикновено е пълна синтетика с много добавки. Чисто информативно Това, че проблема ти е оправен сега, не значи, че няма да го докараш пак така
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 6:13 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Здравей те колеги. Надявам се колегата автор на темата да няма против да пиша в нея. Моя случай е идентичен, разликата е че моята сага е с outback 2003г. Всичко започна съвсем случайно. След 6год. и 300к. с мазда 2.0 i една вечер, малко на шега се прибрах с legasy 2.0. Колата ми пасна много бързо и станах фен на марката. И тъй 5г. и 200х. без проблемни км. Единствено не ми стигаха киловати те. Автомобила го ползвам за работа, ежедневно минавам по 150км. Слизам доста често по черно без значение кал, сняг. С две думи това е моя автомобил, Subaru. Доста бях чел, тук за проблемите с 2.5 мотори но въпреки това реших да се пробвам с евтин десен волан. Още в самото начало температурата взе да мърда и при първоначалното обслужване реших да сменя гарнитурите на главите. При отварянето не се видя нищо притеснително, нямаше нагар по буталата и следи от износване по цилиндрите. Тука явно допуснах грешка, чел съм но явно не достатъчно, или опита сега който имам ми казва нещо др. Когато проблема с гарнитурите се е появил веднага след покупката и не си наясно дали мотора е прегряван, задължително трябва да провериш състоянието на сегментите. При мен явно се е случило точно това, колата е имала проблем с температурата прегряна е и са запекли маслените сегменти. Това е станало малко преди да е взема, затова нямаше признаци че е горяла масло. Карах така 2г. и 70х. км. Гореше 3-4л. на 10х.км.много вървеше. Мерих компресия, 14ат. абсолютно еднаква на всички цилиндри. Промивки с всичко изписано за запечени сегменти. Свалих мотора и киснах цилиндрите с газ и не се сещам още с какво. ЕФЕКТ – 00000000 Миналата есен започна на студен мотор да се чува почукване, много тихо, но дали защото го очаквах го чувах много ясно.Бях решил да ходя на почивка и я оставих в сервиз да ми сложат мотора от легасито. Той просто си е железен, по километраж е на 500х. км. и за 10х. км. не изгаря и 1л. масло. Сега съм доста тромав, карам го на по високи обороти и си мечтая за 2.5 мотор.
|
|
|
Нед Мар 22, 2020 11:25 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: vale и 29 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|