Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Проблем с бял пушек от ауспуха
Автор |
Съобщение |
momchil
Регистриран на: Пет Апр 13, 2018 9:07 am Мнения: 7 Местоположение: гр. София
Автомобил: Subaru Legacy b12
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги, Видях подобни теми във форума, но случай като моя не намерих. Автомобила е Легаси 2000г., 2.0, 125 к.с. През почивните дни реших да попътувам малко, като едната вечер бях по черните пътища на един язовир. След около 30 мин търсене на добро място, спрях и седнахме на софрата. Колата беше спряна под сериозен станичен наклон. След около 4 часа запалих още докато товарих бягажа и от ауспуха започна да излиза сериозно количество бял, силно задушлив пушек. Паркирах на равно и я оставих да работи, като пушека не спря. Прибрах се в хотела, който беше на около 5 км, като през цялото време зад колата имаше облак. На другата сутрин проверих всички течности (масло, охладителна, спирачна и масло на скорости) - всичко си беше на място, с нормални цвят и консистенция. Запалих да поработи, като първите 20тина секунди имаше малко бял пушек и голямо количество чиста вода (пробвах на салфетка, като изсъхна не си личеше къде е била мокра). Следващите 15 мин нямаше никакъв дим и реших да я подкарам. На първото изкачване облака се почви отново. На следващия ден се заредих с всички възможни течности в багажника и тръгнах към София. Белият облак стоеше зад колата в продължение на 15тина минути, след което се изчисти. На всеки 50 км. спирах за проверка на течности, които не мръднаха за цялото пътуване (400км.). Последните операции по колата са: Миналото лято пълно обслужване на ремъци, ролки, охладителна течност, водна помпа и термостат (от тогава около 10к); Преди 1 месец реглаж на клапани, почистване на дросел и маф/мап сензор, свещи, детонационен датчик, горивен филтър (от тогава 1к); миналата седмица смяна на масло за скорости (от тогава 400 км). Двигателното масло е на около 7к км., 5w40, никога не е намалявало между смени. Колата е с газов инжекцион, но няма разлика на двете горива. Работата не се промени по никакъв начин след случая. Някой има ли някакви предположения? Дали е възможно да е от маслото в автоматика?
|
|
|
Вто Апр 30, 2019 9:30 am |
|
|
дани-731117
Регистриран на: Пет Юли 17, 2015 5:13 pm Мнения: 18
Автомобил: субару форестър 2003
Рейтинг: 0
|
със сигурност не е от кутията. интересното е че е моментно.странна работа....
|
|
|
Вто Апр 30, 2019 4:48 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
При мен също се е случвало да пропуши, след продължителен престой под голям страничен наклон,но син пушек от масло. Пропушването обаче винаги е било за секунда,две,и доколкото си спомням е нормално поради спецификата на боксера(хоризонтално разположените цилиндри).
|
|
|
Вто Апр 30, 2019 9:07 pm |
|
|
momchil
Регистриран на: Пет Апр 13, 2018 9:07 am Мнения: 7 Местоположение: гр. София
Автомобил: Subaru Legacy b12
Рейтинг: 0
|
Сега отново съм на път и проверих пак течностите. На щетаката на маслото на скоростите има мехурчета. Дали е нормално? Иначе няма и помен от проблема, но в събота ще меря компресия да видим дали ще покаже нещо.
|
|
|
Сря Май 01, 2019 10:22 am |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
momchil написа: Сега отново съм на път и проверих пак течностите. На щетаката на маслото на скоростите има мехурчета. Дали е нормално? Иначе няма и помен от проблема, но в събота ще меря компресия да видим дали ще покаже нещо. Имаш ли допълнително смазване на клапаните покрай газовата, че то като се разбъзика почва да бълва бял пушек.
|
|
|
Вто Май 14, 2019 2:17 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта |
|