Автор |
Съобщение |
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
Здравейте, Скоро имах ситуация и един съсед трябваше да ме изтегли, щото съм талантлив. Та! Мойта Имреза е автоматик. Мислех си, че ще излезна от ситуацията на задна(нали уж 4x4), но установих, че предените буксуват в калта а задните не се въртят на задна! Това така ли трябва да е?
|
|
|
Сря Юли 10, 2019 9:40 pm |
|
|
Alxx
|
Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юли 11, 2019 6:16 am |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
Тенк ю!
|
|
|
Чет Юли 11, 2019 3:41 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
|
|
|
Пет Юли 12, 2019 7:54 am |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
BAlexandrov написа: Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk
|
|
|
Пет Юли 12, 2019 3:21 pm |
|
|
MitkoIvanov
Регистриран на: Вто Дек 25, 2012 10:57 pm Мнения: 62 Рейтинг: 68
|
Kollin написа: BAlexandrov написа: Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.
|
15
|
|
Нед Юли 14, 2019 12:06 am |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
MitkoIvanov написа: Kollin написа: [quote="BAlexandrov"]Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.[/quote]Чудесно инфо, мерси! [emoji1] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk
|
|
|
Нед Юли 14, 2019 8:21 am |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
А по какъв начин се отразява на централния псевдодиференциял бутона power/hold? Никъде нищо не пише?!!?? [emoji53]
Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk
|
|
|
Нед Юли 14, 2019 4:18 pm |
|
|
demoman
Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm Мнения: 704 Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
|
А случайно просто да се е въртяло едно предно и едно задно колело?
|
|
|
Нед Яну 19, 2020 6:09 pm |
|
|