Автор |
Съобщение |
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Здравейте! Нов съм във форума и от скоро собственик на Форестър II 2.0х 125. Изчетох доста във форума преди да пиша, но не можах да намеря по-точен отговор на проблема. Спука се радиатора до горната тръба. Реших все пак да пробвам с лепене. Сега протече от друго място. Човека който го лепи ми казва, че маркучите били надути. Да по-твърди но чак камък не са били. Маслото и антифриза са чисти. Възможно ли е просто радиатора да се цепи от старост или има вероятност да са заминали гарнитурите. Балони не съм видял при загрята кола да излизат в разширителното казанче. Благодаря Ви!
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 9:45 am |
|
|
Vmax
|
Не става с лепене - взимай нов, че ще правиш и глави ако отлагаш
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 1:52 pm |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Благодаря за отговора! Поръчал съм нов радиатор. Предстои и смяна на ролки, ремъци и т.н. Мисълта ми беше дали не е спукан радиатора от налягането. Колата съм я карал извънградско 200км без следа от прегряване, загуба на антофриз и тем подобни.
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 2:10 pm |
|
|
Alxx
|
2.0 Прощава грешки. Като смениш радиатора, провери отваря ли ти термостатът и дали не е заклинил клапанът на капачката. Аз бих ти препоръчал и тях нови, оригинални.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 8:46 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Постове: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Спуканият радиатор е често срещан проблем при Субару и не само при тази марка. Пука се най често срещу маркуча. Причина - естествено стареене на материала.
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 9:24 pm |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Благодаря за отговорите. Къде да се намерят оригинални?
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 10:09 pm |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Здравейте. Всичко сменено + нов радиатор. За да не отварям нова тема поствам снимка с въпроса дали температурата е в норма, защото на брат ми на форестъра е една идея надолу. Благодаря!
|
|
|
Нед Авг 11, 2019 10:46 pm |
|
|
Alxx
|
Дали е в норма се гледа на живи данни с диагностика, стрелката е проформа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 12, 2019 1:35 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Ако гледаме само стрелката- в норма е.
|
|
|
Пон Авг 12, 2019 7:30 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
По принцип трябва да е там стрелката , но тя е там от 80 до към 103 градуса , та както казаха колегите виж си я на живи данни. ( С блутутче с торк е най-лесно и евтино)
|
|
|
Пон Авг 12, 2019 9:01 am |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
|
Пон Авг 12, 2019 11:11 am |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
Здравейте. Извинявам се за поредните постове. Температурата се движи от 91 до 96.. Да смятам, че е ок? Благодаря!
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 6:58 pm |
|
|
Vmax
|
tseko написа: Здравейте. Извинявам се за поредните постове. Температурата се движи от 91 до 96.. Да смятам, че е ок? Благодаря! Да - карай спокойно и почиствай радиатора външно всяка пролет.
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 7:47 pm |
|
|
tseko
Регистриран на: Чет Юни 20, 2019 11:57 am Постове: 9 Рейтинг: 0
|
|
Вто Авг 13, 2019 9:30 pm |
|
|