Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
За и Против електричките / хибриди
Автор |
Съобщение |
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
Много интересна тема! Браво! Чета обаче големи работи - “икономичен” и “ неотровен” дизел срещу супер отровно производтво на електрички нисък клас....а за коли на газ и метан никой не споменава! Направо съм изумен.... Истината е една: Тесла която минава 500 км извън града и струва обаче 100 000 евра но пък с 4х4 система но пък затова се палят понякога всичко друго е голям леш.... ПП Дизелите са измислени за машини с голям товар, а не за ежедневни градски коли! Мръсотията, която изхвърлят е без коментар....а ремонтите също са огромни до 200 000 км След 200 000 са вече тотал амортизирани на стойност 0.00 Идея - ако на електричката ти свърши батерията извън града на макс 50 -60 км. което е реално за БГ то е необходимо да имаш един бензинов ел. агрегат Хонда в багажника който може да се приспособи да работи екологично и евтино на газ пропан - бутан ПП2 Докато в БГ се твърди че ел. енергията произвдена от АЕЦ е скъпа ще караме дъъълги години още без евтин ток Чист Популизъм и търговски интереси без грам наука .... да НЕ говорим че последно време всичката наука работи за БИЗНЕСА и реално всичко е бизнес ..... А спора за стотинките и киловатите е абсолютно смешен защото електромобил, който минава реално макс 50-60 км. не е автомобил Да не се засегне някой! Поздрави ПП3 АЕЦ е най - евтината и безопасна електроенергия и няма нужда да се складира , а се продава на печалба, и се натоварва според потреблението! Също е и безценно оръжие за самоотбрана! Това е по света .... как стоят нещата в БГ е друг въпрос....В Украйна е друг ... както и бизнеса с болните хора и тяхното “лечение” вследстиве ядрената авария.......
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 1:14 am |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Постове: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
btv написа: Истината е една: Тесла която минава 500 км извън града и струва обаче 100 000 евра но пък с 4х4 система но пък затова се палят понякога всичко друго е голям леш.... Толкова си далече от истината! btv написа: Идея - ако на електричката ти свърши батерията извън града на макс 50 -60 км. което е реално за БГ то е необходимо да имаш един бензинов ел. агрегат Хонда в багажника който може да се приспособи да работи екологично и евтино на газ пропан - бутан Това го има направено. Казват му Plug-in Hybrid. btv написа: А спора за стотинките и киловатите е абсолютно смешен защото електромобил, който минава реално макс 50-60 км. не е автомобил От големите производители правещи електромобили, не знам такива минаващи 50-60км, та обясни за какво говориш! За Reva G-wiz ли? Aixam Mega? Ако е така съм съгласен с теб! Това не са автомобили, а смъртоносни капани. И въпреки моето и твоето мнение дори те вършат работа на някой хора, да ходят на работа с тях за стотинки (на практика по-евтино от градския транспорт).
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 9:23 am |
|
|
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
Ами аз си изкавам моето мнение имам малко наблюдение и опит Именно за тах говоря - Plug-in Hybrid не стават , особенно като изгаснеш на магистралата Бургас - Пловдив в тъмнината зимата . Те другите хибриди са хептен като тротинетки като вземем на предвид че хибридите са няколко типа. Опел ампера и Шевролета не се водят електрички в БГ и нямат благинки като синя зона и без данък. Освен това извън града е .... мале мале. Тойотата е същата работа но естествено доста по читава, Нисан Лийф и новия с голямата батерия пак не стига по далеко от центъра на голям град .... Ако ще претоплям или охлаждам колата или ще я галя за да изкара 100 км извън града за мен не е вариянт удобен ....и струваща маса пара И консуматив отровна батерия, която пък в повечето случаи даже няма никакво охлаждане А то е изключително важно да е добре сметнато и направено. Някой ако има желание може да напише една класация кой хибрид като тип и колко км. мимава извън градско но при нормално каране и да не е по магистралата със 60 км. и ще стане ясно плюсовете и минусите.
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 3:59 pm |
|
|
Alxx
|
Колега, никак не съм фен на хибриди и електрички - намирам ги за менте екология. Обаче смятам за нередно да пишеш глупости и сравняваш коренно различен тип задвижване. Ампера-та е пълен хибрид, няма директна бензинова тяга(ако си запознат случайно как се движат локомотивите - тук е точно така), Плъг-ин хибридът има батерия, ел.мотор с които може да се движи поотделно или в тандем, като плъг-ът е опцията да допълниш заряда от контакта, не само да разчиташ на бензиновия мотор. Повечето Тойота са такива. И последното - Нисан Лийф е чисто електрическа кола, на която пробегът е бая над 50км. И бая над 200 е.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 5:44 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Моля да уточниш на коя версия на Nisan leaf е бая над 200 км ? И реално ако пише 240 км коли реално можеш да минеш карайки според ограниченията а не на някаква инерция/регенерация и т.н.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 6:12 pm |
|
|
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
Сори, не съм много по писането В БГ щом има бензинов агрегат ти отпадат благинките - данък и безплатно паркиране в центъра , Амперата зарежда с бензиновия двигател батерията при нужда и няма проблем за извънградско ....Варна - София но не е ефективна. Тойотата също не е ефективна за извън града поради същата причина инъче е с уникално охлаждане на батерията. Лийфа е яко ток но има кофти ресурс дори и новата батерия и не изкарва Русе - Варна И трите съм ги карал и разучавал подробно - не заместват бензиновата кола за съжаление въпреки че се зареждат и в контакта Три различни типа неудобни за извън града ... Единствено Лийфа бие като електричка но само в града или както казах в багажника един генератор Honda eu 20 ПП И като споменах говоря за нормално шофиране 120-140km/h не слугуване на батерията
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 6:13 pm |
|
|
Alxx
|
adddt написа: И реално ако пише 240 км коли реално можеш да минеш Реално, колата е на познат, а аз съм се возил с него. От Цариброд(Сърбия) до Вранье минава с едно зареждане и остава доста ток. 165км са през Власотинце, планински път.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Авг 13, 2019 9:30 pm |
|
|
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
Айде почнаха се митовете и легендите с акомулаторите ...и как аджеба колата сметна с каква скорост ще караш и какви баири ще качваш и слизаш и колко пе регенерира та ти сметна километрите .... а климатика или парното ?
Коя година е колата и модел ?
|
|
|
Сря Авг 14, 2019 12:03 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Аз тествах с напълно зареден шеф от София до Пловдив ... ми реално мина 130 Тина км и оставаха 30 км без да съм я ръчкаш даже не съм държал много 140 предимно 110-120. На връщане със заредена батерия до 170-180 се прибрах буквално на изпарения като карах доста на бавно с не повече от 110-120 а още преди тунела почнах да карам с 90-100 ползвайки и регенерация на всички нанадолнищата...... планинския път май сте го минавали с 40-50-60 (или по нанадолнището сте били)Или с каква батерия е бил....
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Авг 14, 2019 12:41 pm |
|
|
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
adddt написа: Аз тествах с напълно зареден шеф от София до Пловдив ... ми реално мина 130 Тина км и оставаха 30 км без да съм я ръчкаш даже не съм държал много 140 предимно 110-120.......
Колега дай модел, марка , година и батерия Благодаря предварително!
|
|
|
Сря Авг 14, 2019 2:54 pm |
|
|
Alxx
|
Лийф, 2018-та с най-голямата опция(нямам идея какви цифри е). Средна скорост по борд 82км/ч, има доста завои.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 14, 2019 5:08 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
btv написа: adddt написа: Аз тествах с напълно зареден шеф от София до Пловдив ... ми реално мина 130 Тина км и оставаха 30 км без да съм я ръчкаш даже не съм държал много 140 предимно 110-120.......
Колега дай модел, марка , година и батерия Благодаря предварително! leg-a на Спарк по големия...... 40 го водят с това го направих този експеримент ( преди да имат лимит за 200 км за 24 часа- което в някой слушай ги правеше по яка оферта от повечето рент-а кари ) Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Чет Авг 15, 2019 7:38 pm |
|
|
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Постове: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
|
Благодаря, но не открих тази кола leg-a 40 kw , кой я произвежда ? В Спарк имат SUV електромобил на Hyndai
|
|
|
Пет Авг 16, 2019 9:16 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
leaf - Nisan leaf имах предвид ( явно ауто коректа го е намазал като съм писал през телефона )
|
|
|
Съб Авг 17, 2019 4:10 pm |
|
|
Vmax
|
angelmr написа: По-горе го написах, не знам дали го прочетохте..... Колега, доста се напънах да ти прочета поста - предполагам няма да съм единственият на който не му се четат романи извън темата. Моля придържай се по темата с ФАКТИ за АВТОМОБИЛИ
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 10:42 am |
|
|
kronos
|
Съдейки по характеристиките на Toyota bZ4X, първата електричка на Субару ще е слон с тегло над 2 тона (всъщност това е нормално за електричка): https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_bZ4XЕдномоторната версия с 204 к.с. ще ускорява за 8,4 секунди, а двумоторната с 218 к.с. за 7,7 секунди от 0 до 100 км/ч. Нищо впечатляващо, като се има предвид, че това не е ДВГ и не можеш нищо да му тунинговаш, за да му вдигнеш мощността. Може да прозвучи еретично и с риск да ми се нахвърлят повечето тук, но след CVT и сълзливото клипче как минавали на електрички, защото много милеели за климата, тотално ме губят. Мислех, че имаха топки да се противопоставят на модните тенденции и ще пуснат електричка, за да имат клиентите им избор, а те изкарват същата реклама като на VW след Дизелгейт. Тъкмо се чудех дали да не си взема нова кола, ама май ще инвестирам парите в къща.
|
|
|
Пет Ное 12, 2021 3:53 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: не можеш нищо да му тунинговаш, за да му вдигнеш мощността. Не бъди убеден. Не забравяй, че ако се лишиш от някои аспекти на трайността на батерията и още дреболийки, може да промениш мощността нагоре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 12, 2021 8:30 pm |
|
|
Harka
|
Тук ще се съглася с kronos!
Колата няма никаква идентичност и абсолютно нищо общо нито с корените и характеристиките на марката, нито с актуалния език на дизайна на Субару. Това е просто една ребрандирана Тойота! Точно това имах предвид по-назад в темата като казах, че Субару изтърваха влака с електричките и в момента имат капацитет само да ребрандират Тойотите. Свиквайте, поне в близко бъдеще не очаквам това да се промени.
|
|
|
Пет Ное 12, 2021 8:41 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Цитат: не можеш нищо да му тунинговаш, за да му вдигнеш мощността. Не бъди убеден. Не забравяй, че ако се лишиш от някои аспекти на трайността на батерията и още дреболийки, може да промениш мощността нагоре. Доста е спорно. Първо се говори, че електромоторът ще е синхронен, а не асинхронен, което изисква не само скапване на батерията, но и почти сигурно скапване на инвертора заради увеличаването на възбудителния ток. Освен това не се знае дали пък няма да има постоянни магнити, а там забравяш за каквото и да е увеличение на мощността. Всъщност не случайно никой не повишава мощността на електрички с тунинги, защото е невъзможно, без да смениш цялата система батерия-електромотор-инвертор, т.е. смяна на почти цялата кола.
|
|
|
Пет Ное 12, 2021 8:56 pm |
|
|
Alxx
|
Може. Дай Боже време и ще видим. И да, прилича на ребрандирана Койота, но и двете са родени в "приятелска надпревара", както се изрази Томоми Накамура. Свиквайте, ралитата от едно време остават на бунището на историята при всички марки. Насиленото бъдеще е с миксери.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 12, 2021 10:53 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 80 госта |
|