Продавам двигател EJ22 - първото поколение 136кс.
Двигателят работи перфектно. Няма чукане/тропане. Не беше пален 8 месеца и имам клипче с първото палене. Даже не изпуши отзад.
Нищо не изтропа.
По груби сметки е на около 500к км. Долнището не е отваряно, но работи перфектно.
Ревизирани глави, шлайфани, затворен с метални гарнитури преди 2-3 години и на около 30-50к км (поръчкови, от щатско, защото само там намерих, по принцип за този двг има само клингерит - NA 2.2).
По последни наблюдения, гумичките на клапаните са тръгнали - на дълго спускане - зл. мостове - бояна на моторна спирачка изпушва като се даде газ после.
Ако се кара до 4000 об. не пипа масло, ако се кара магистрално 140-160 - 4000+ об. се доливат около 2л/10к км, на градско не пипа. Послените пъти беше с Мотул и Кофран 10в40, та може и да няма чак такъв разход с по-добро масло и 10в50 - примерно.
Моторът е идеален за проект - бъги или нещо на което няма да го регистрирате (костенурка или подобно).
Цена цял с всичко по него (блок. глави, периферия (без климатика), компютър и ако си извадите само двг инсталацията), без изх. колектори - 490лв.
Блок с глави и смукателен колектор, без нищо друго - 290лв.
Забравих, има и обикновена газ - подарък, без бутилката, ако се вземе целият.
Двигателят е на колата и тя още се движи, та може да се пробва. Дано свърши работа на някой.
Може да се разберем и за съединител+маховик+скорости+заден диф+стартер - те не ми трябват за сега. Така ще имате пълен комплект за инсталация на бъгито
Съединителя е на около 40-50к - има още доста живот в него, не съм го гледал, но знам как го ползвам и при мен карат над 100к. Има и подарък, още един с много живот - сменен, заради счупена вилка преди 4г.
Местоположение: София.
За контакт - пишете ЛС.
Снимка ще кача утре, но всеки знае как изглежда боксеровият кош.