Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )
Автор |
Съобщение |
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви!
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 5:56 pm |
|
|
nelsky
Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm Мнения: 41 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
|
Здравей и добре дошла във форума! Аз също съм сравнително нов член на форума и собственик на Аутбек от малко повече от година. Това е единственото комби, което бих се прежалил да си купя някога За семейство с деца е просто перфектно. Поне мен не ме уморява на дълъг път. Колата е широка и удобна. Лично на мен ми създава усещането, че мога и на Луната да се кача с нея. Аз съм с 3.6 мотор и с по-малкия не бих я взел. Разхода е приемлив на извънградско- около 9-9.5/100, но при съвсем нормално каране. В града обаче нещата са грозни, 17-20/100. За мен в купето е шумно в сравнение с предишните ми коли, материалите не са с кой знае какво качество. Аудиото е посредствено и то при положение, че при мен е "Макинтош". За частите не мога да коментирам, моята е "европейка". Не сте писала откъде сте. Аз съм от Варна и ако сте наблизо, с радост бих я показал на вас и съпруга ви.
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 7:42 pm |
|
|
Alxx
|
Колегата Motek продава такава кола в отлично състояние. Потърсете обявата и я вижте. Американският внос 99% от случаите е кърпена тотална щета(дали наводнение, дали удар) - такава без проверка по ВИН в Карфакс не си и помисляйте да взимате. Бих ви посъветвал да разгледате цените на германския пазар, като си поставите отметка задължително на кола с валиден ТЮВ(който все още е някаква гаранция за здравина и състояние) и желан ценови диапазон. После сравнете с цените и километрите на нашия пазар, и ще придобиете някаква представа за реалната стойност на здрава кола, съответно какво се предлага у нас.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 9:28 pm |
|
|
Tsetso
Регистриран на: Съб Яну 12, 2019 12:10 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 (2010)
Рейтинг: 0
|
outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Няма да сгрешиш с Outback-a. Колата е изключително комфортна, както за дълъг път, така и в града - пътувания от по 5-6 часа почти не се усещат. Аз съм с 2.5 със CVT и мога да ти кажа, че колата си върви прекрасно, а в същото време разхода е доста нисък- градското е около 12, извънградското е към 8-10 (при това доста я юркам ). Зимата още не съм го засичал. 3.6 сигурно върви доста, ама като гледам разхода, който колегите цитират... А CVT-то си е бая пъргаво... досега едно BMW не ме е изпреварило на софийските светофари При мен купето е доста тихо и единственото, което чувам е мъркането на боксера, като му дам зор (ПС. Моля колегите с 3, 3.6 и т.н да не се подиграват на 2.5-цата - колата си върви чудесно )
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 3:59 pm |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Tsetso написа: outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Няма да сгрешиш с Outback-a. Колата е изключително комфортна, както за дълъг път, така и в града - пътувания от по 5-6 часа почти не се усещат. Аз съм с 2.5 със CVT и мога да ти кажа, че колата си върви прекрасно, а в същото време разхода е доста нисък- градското е около 12, извънградското е към 8-10 (при това доста я юркам ). Зимата още не съм го засичал. 3.6 сигурно върви доста, ама като гледам разхода, който колегите цитират... А CVT-то си е бая пъргаво... досега едно BMW не ме е изпреварило на софийските светофари При мен купето е доста тихо и единственото, което чувам е мъркането на боксера, като му дам зор (ПС. Моля колегите с 3, 3.6 и т.н да не се подиграват на 2.5-цата - колата си върви чудесно ) Да, ще днес ще ходим да пробваме и 2.5 CVT да видим пък колко толкова е мудна Благодаря за мненията на всички!
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 8:15 am |
|
|
ico_tech
|
2.5 със CVT си е ОК за семейна кола. Работата на кутията цели изцеждане на максимума на агрегата, просто понякога това не става в момента, в който очаква водача 3.6 върви, но за евридейка в града е скъпо удоволствие. BTW имах заигравка на магистралата преди две седмици с един колега с Аутбек 3,6 CVT.(MY2018 ако не се лъжа). Въпреки сходната мощност, демаража при скорости над 180 не е като на 2.5Т - явно на кутията и трябва време. Понеже бях първа кола, пробвах 2-3 ластика до скорости над 200 за секунди и след това му дадох път - шестака се старае, но не му стига въздуха . Има забавяне с наколко секунди преди да изравни скоростта. Не знам и каква е стабилността на Аутбек при 200 + :giggle , но за едно съм сигурен - сток спирачките му не стават за такива скорости, не и за повече от две три резки спирания.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 8:59 am |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Погледнахме и 2.5 CVT, не е зле. Не можах да намеря тема, в която да е обсъждано обслужването на двата двигателя- 2.5 и 3.6 и ще съм благодарна ако собственици на такива автомобили ми дадат ориентировъчно информация как вървят цените на обикновените и най-чести ремонти и подмяна на части/масла. Благодаря!
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 3:33 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Мнения: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Карам такъв Аутбек (2011) от почти девет години. За късмет не съм ремонтирал нищо до сега. Сменям масло всяка година. До преди две години в един пункт за масла в кв.Изток (с мое масло 10 лв. за смяната). След това престанаха да сменят с масло на клиента и - 20 лв. за смяна където намериш. Миналата година смених масло на диференциалите с Amsoil 75w90 в сервиза на Тенчо Владев - 170 лв. с маслото. Сменял съм сам накладки предни, задни и дисковете отзад, с оригинални Субару части - цените им се виждат в мрежата. Наскоро смених и крушка на фар - 12 лв. и 2 крушки на стопове (имах ги резервни (по $3). Веднъж смених дефектирал датчик на системата за следене на налягането в гумите (TPMS). Оригинален датчик за ~$40 от Амазон и 16 лв. за смяната, програмирането и баланс на джантата с гумата (в "Мотоексперт" на Драгалевското шосе).
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 3:58 pm |
|
|
DimoIvanov
Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 2:08 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Предстои ми закупуване на Субару Аутбек 2010 Ноември ,дизел боксер 150к.с.Интересува ме дали се среща още проблема с вала и цялостни наблюдения при подобен автомобил.Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 3:37 pm |
|
|
Alxx
|
Не гледай дата на първа регистрация, а дата на производство. По VIN и ползвайки някой декодер можеш да разбереш - има във форума. Трябва да е след май(ако не бъркам) 2010-та, за да е сигурно, че е с ЕВРО 5 ревизирания блок. Блоковете с ЕВРО 4 са проблемната серия, като в световен мащаб са 8%, но внасяните тук бройки чупят всички статистики.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 5:46 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: ......Блоковете с ЕВРО 4 са проблемната серия, като в световен мащаб са 8%, но внасяните тук бройки чупят всички статистики. Как няма да чупят статистиките, като в БГ джамбазите масово внасят само тези 8% от Германия, Австрия и Швейцария. Тези, които са счупили вече ги внасят за части, а тези дето са тръгнали да чупят - за "перфектна, без забелeжки кола от гаража на баба Ханке" за скромните 9-10 000 лв. И те така 8-те % в БГ стават 80% И как няма да има толкова много разочаровани в България от Diesel Boxer-a.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 10:19 am |
|
|
Alxx
|
Така е. Познавам двама с боксер дизел преди 2010-та - теб и Миро от Варна(задочно), като вие сте извън статистиката
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 10:48 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Форко си се движи доволно , въпреки статистиките но се кара с Ред Лаин ! Скоро ако продължава да няма интерес към колата за 15000 лв отива при тъщата!
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 11:39 am |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново! Имам въпрос за автоматиците, тъй като 2 от 3 коли, които видяхме буквално се тресяха при превключване на автоматика от parking mode в driving или reverse. Нямам почти никакъв опит с автоматични скоростни кутии и предполагам, че не е добър знак това, но на какво се дължи това толкова чувствително превключване? Гледахме едно 2.5 и две с 3.6 двигател и само едното 3.6 нямаше този проблем.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 11:57 am |
|
|
Alxx
|
Miro1972 написа: Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Да прощаваш, Док - бях останал с впечатлението, че си от късметлиите със здрав стар Ако разкарам скоро Маздата, може да се чуем по тоя повод.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 5:58 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Miro1972 написа: Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Да прощаваш, Док - бях останал с впечатлението, че си от късметлиите със здрав стар Ако разкарам скоро Маздата, може да се чуем по тоя повод. И моята явно си забравил - и аз съм Евро 5(производство Юли 2010-та) На всичкото отгоре, за разлика от тази на Миро, моята е Италианка от Горубляне, с едни 100 хилки км. над неговите, ама пак деяни животинчето. Щом минах 30 000 км. след джамбазите от Горубляне без сериозен технически проблем - може и да съм ударил кьоравото( т.е. малкия процент от статистиката ) Малко отаковахме темата, та да се върнем на нея - ако в момента търсех кола, щях да гледам запазен Diesel Boxer CVT от последните(2018-та производство), или от собственик в БГ с доказана история, както е Миро, или от чужбина с доказана история и не много километри(както ги търси бат Буби). Идните 1-2 години ще са много изгодни за закупуване на 2-3 годишен Diesel 2018-та, защото западняците масово сега ще гледат да се отърват от скорозакупените дизели, а колите ще са още сравнително нови като за нас. Цените на 2-3 годишни дизели ще са много по-изгодни, сравнено със същите(2-3 годишни), ама преди 5 години. Та към колегата DimoIvanov - аз по-скоро бих търсил Outback CVT Diesel Boxer. С по-тежко купе от Forester, хубаво е да избягаш от ръчните скорости при Diesel Boxer-a. За разлика от Миро, аз вярвам, че не само хубавото масло е разковничето. Не случайно през 2012-та от Subaru променят предавателните числа на ръчната кутия, а със CVT-то са вече по-скоро изключение.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 9:56 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Задното окачване на европейката и амерканката е различно! Европейските са със самонивелираща задница, т.е. запазва височината независимо колко хора и багаж има в колата, при амерканките е обикновен аморт. с пружина. Самонивелиращата задница гарантира комфорта и поведението независимо дали в колата си сам или сте 5 човека с багажи - това го казвам от опит. Американка не съм карал, но като цяло отзивите са, че возят по твърдо. Двигателя 2.5 със CVT на тоя модел е всичко друго, но не и шумен, има променливо газоразпределение и върви мн добре на ниски обороти - не говоря за спортно. При скорости от 160 се чува мн повече въздуха отколкото двигателя. За семейна кола е много удобна. Аз редовно пътувам с детето и съпругата извънграда. Аудиото при високите нива на обородуване на EU моделите е Harmon Kardon и се чува много добре, проблема е че мн трудно се настройва. Разгледайте и за 3.6 европейка, мисля че до 2012-та година се предлагат и за европейския пазар. Швейцарки има такива. Моят съвет е задължително тази кола да си я купите отвън. Както са ви посъветвали колегите разгледайте разликите в цените между БГ пазара и да речем швейцарския и германския. Успех!
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 11:09 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
outdoors123 написа: Здравейте отново! Имам въпрос за автоматиците, тъй като 2 от 3 коли, които видяхме буквално се тресяха при превключване на автоматика от parking mode в driving или reverse. Нямам почти никакъв опит с автоматични скоростни кутии и предполагам, че не е добър знак това, но на какво се дължи това толкова чувствително превключване? Гледахме едно 2.5 и две с 3.6 двигател и само едното 3.6 нямаше този проблем. Може да се дължи на много работи. Може проблема да е минимален - някой сензор или генерален - кутията да е заминала примерно.
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 11:12 am |
|
|
Kovachevs
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm Мнения: 17 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
|
Здравейте , На някой дали му е правило впечатление дали Outback IV има сензор за течност на чистачките?[emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 4:12 pm |
|
|
batceco
Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
|
Моята е 2010 година, 3.6, но няма сензор за нивото на течността за чистачките.....
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 9:56 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта |
|