Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )
Автор |
Съобщение |
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви!
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 5:56 pm |
|
|
nelsky
Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm Мнения: 41 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
|
Здравей и добре дошла във форума! Аз също съм сравнително нов член на форума и собственик на Аутбек от малко повече от година. Това е единственото комби, което бих се прежалил да си купя някога За семейство с деца е просто перфектно. Поне мен не ме уморява на дълъг път. Колата е широка и удобна. Лично на мен ми създава усещането, че мога и на Луната да се кача с нея. Аз съм с 3.6 мотор и с по-малкия не бих я взел. Разхода е приемлив на извънградско- около 9-9.5/100, но при съвсем нормално каране. В града обаче нещата са грозни, 17-20/100. За мен в купето е шумно в сравнение с предишните ми коли, материалите не са с кой знае какво качество. Аудиото е посредствено и то при положение, че при мен е "Макинтош". За частите не мога да коментирам, моята е "европейка". Не сте писала откъде сте. Аз съм от Варна и ако сте наблизо, с радост бих я показал на вас и съпруга ви.
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 7:42 pm |
|
|
Alxx
|
Колегата Motek продава такава кола в отлично състояние. Потърсете обявата и я вижте. Американският внос 99% от случаите е кърпена тотална щета(дали наводнение, дали удар) - такава без проверка по ВИН в Карфакс не си и помисляйте да взимате. Бих ви посъветвал да разгледате цените на германския пазар, като си поставите отметка задължително на кола с валиден ТЮВ(който все още е някаква гаранция за здравина и състояние) и желан ценови диапазон. После сравнете с цените и километрите на нашия пазар, и ще придобиете някаква представа за реалната стойност на здрава кола, съответно какво се предлага у нас.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Авг 25, 2019 9:28 pm |
|
|
Tsetso
Регистриран на: Съб Яну 12, 2019 12:10 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 (2010)
Рейтинг: 0
|
outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Няма да сгрешиш с Outback-a. Колата е изключително комфортна, както за дълъг път, така и в града - пътувания от по 5-6 часа почти не се усещат. Аз съм с 2.5 със CVT и мога да ти кажа, че колата си върви прекрасно, а в същото време разхода е доста нисък- градското е около 12, извънградското е към 8-10 (при това доста я юркам ). Зимата още не съм го засичал. 3.6 сигурно върви доста, ама като гледам разхода, който колегите цитират... А CVT-то си е бая пъргаво... досега едно BMW не ме е изпреварило на софийските светофари При мен купето е доста тихо и единственото, което чувам е мъркането на боксера, като му дам зор (ПС. Моля колегите с 3, 3.6 и т.н да не се подиграват на 2.5-цата - колата си върви чудесно )
|
|
|
Пон Авг 26, 2019 3:59 pm |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Tsetso написа: outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Няма да сгрешиш с Outback-a. Колата е изключително комфортна, както за дълъг път, така и в града - пътувания от по 5-6 часа почти не се усещат. Аз съм с 2.5 със CVT и мога да ти кажа, че колата си върви прекрасно, а в същото време разхода е доста нисък- градското е около 12, извънградското е към 8-10 (при това доста я юркам ). Зимата още не съм го засичал. 3.6 сигурно върви доста, ама като гледам разхода, който колегите цитират... А CVT-то си е бая пъргаво... досега едно BMW не ме е изпреварило на софийските светофари При мен купето е доста тихо и единственото, което чувам е мъркането на боксера, като му дам зор (ПС. Моля колегите с 3, 3.6 и т.н да не се подиграват на 2.5-цата - колата си върви чудесно ) Да, ще днес ще ходим да пробваме и 2.5 CVT да видим пък колко толкова е мудна Благодаря за мненията на всички!
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 8:15 am |
|
|
ico_tech
|
2.5 със CVT си е ОК за семейна кола. Работата на кутията цели изцеждане на максимума на агрегата, просто понякога това не става в момента, в който очаква водача 3.6 върви, но за евридейка в града е скъпо удоволствие. BTW имах заигравка на магистралата преди две седмици с един колега с Аутбек 3,6 CVT.(MY2018 ако не се лъжа). Въпреки сходната мощност, демаража при скорости над 180 не е като на 2.5Т - явно на кутията и трябва време. Понеже бях първа кола, пробвах 2-3 ластика до скорости над 200 за секунди и след това му дадох път - шестака се старае, но не му стига въздуха . Има забавяне с наколко секунди преди да изравни скоростта. Не знам и каква е стабилността на Аутбек при 200 + :giggle , но за едно съм сигурен - сток спирачките му не стават за такива скорости, не и за повече от две три резки спирания.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 8:59 am |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Погледнахме и 2.5 CVT, не е зле. Не можах да намеря тема, в която да е обсъждано обслужването на двата двигателя- 2.5 и 3.6 и ще съм благодарна ако собственици на такива автомобили ми дадат ориентировъчно информация как вървят цените на обикновените и най-чести ремонти и подмяна на части/масла. Благодаря!
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 3:33 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Мнения: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
Карам такъв Аутбек (2011) от почти девет години. За късмет не съм ремонтирал нищо до сега. Сменям масло всяка година. До преди две години в един пункт за масла в кв.Изток (с мое масло 10 лв. за смяната). След това престанаха да сменят с масло на клиента и - 20 лв. за смяна където намериш. Миналата година смених масло на диференциалите с Amsoil 75w90 в сервиза на Тенчо Владев - 170 лв. с маслото. Сменял съм сам накладки предни, задни и дисковете отзад, с оригинални Субару части - цените им се виждат в мрежата. Наскоро смених и крушка на фар - 12 лв. и 2 крушки на стопове (имах ги резервни (по $3). Веднъж смених дефектирал датчик на системата за следене на налягането в гумите (TPMS). Оригинален датчик за ~$40 от Амазон и 16 лв. за смяната, програмирането и баланс на джантата с гумата (в "Мотоексперт" на Драгалевското шосе).
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 3:58 pm |
|
|
DimoIvanov
Регистриран на: Вто Авг 27, 2019 2:08 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Предстои ми закупуване на Субару Аутбек 2010 Ноември ,дизел боксер 150к.с.Интересува ме дали се среща още проблема с вала и цялостни наблюдения при подобен автомобил.Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 3:37 pm |
|
|
Alxx
|
Не гледай дата на първа регистрация, а дата на производство. По VIN и ползвайки някой декодер можеш да разбереш - има във форума. Трябва да е след май(ако не бъркам) 2010-та, за да е сигурно, че е с ЕВРО 5 ревизирания блок. Блоковете с ЕВРО 4 са проблемната серия, като в световен мащаб са 8%, но внасяните тук бройки чупят всички статистики.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 5:46 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: ......Блоковете с ЕВРО 4 са проблемната серия, като в световен мащаб са 8%, но внасяните тук бройки чупят всички статистики. Как няма да чупят статистиките, като в БГ джамбазите масово внасят само тези 8% от Германия, Австрия и Швейцария. Тези, които са счупили вече ги внасят за части, а тези дето са тръгнали да чупят - за "перфектна, без забелeжки кола от гаража на баба Ханке" за скромните 9-10 000 лв. И те така 8-те % в БГ стават 80% И как няма да има толкова много разочаровани в България от Diesel Boxer-a.
|
|
|
Пет Авг 30, 2019 10:19 am |
|
|
Alxx
|
Така е. Познавам двама с боксер дизел преди 2010-та - теб и Миро от Варна(задочно), като вие сте извън статистиката
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 10:48 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Форко си се движи доволно , въпреки статистиките но се кара с Ред Лаин ! Скоро ако продължава да няма интерес към колата за 15000 лв отива при тъщата!
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 11:39 am |
|
|
outdoors123
Регистриран на: Съб Авг 24, 2019 3:18 pm Мнения: 4
Телефон: 0897305724
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново! Имам въпрос за автоматиците, тъй като 2 от 3 коли, които видяхме буквално се тресяха при превключване на автоматика от parking mode в driving или reverse. Нямам почти никакъв опит с автоматични скоростни кутии и предполагам, че не е добър знак това, но на какво се дължи това толкова чувствително превключване? Гледахме едно 2.5 и две с 3.6 двигател и само едното 3.6 нямаше този проблем.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 11:57 am |
|
|
Alxx
|
Miro1972 написа: Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Да прощаваш, Док - бях останал с впечатлението, че си от късметлиите със здрав стар Ако разкарам скоро Маздата, може да се чуем по тоя повод.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 5:58 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Miro1972 написа: Моят е след 2010 г и е Евро 5 ! Да прощаваш, Док - бях останал с впечатлението, че си от късметлиите със здрав стар Ако разкарам скоро Маздата, може да се чуем по тоя повод. И моята явно си забравил - и аз съм Евро 5(производство Юли 2010-та) На всичкото отгоре, за разлика от тази на Миро, моята е Италианка от Горубляне, с едни 100 хилки км. над неговите, ама пак деяни животинчето. Щом минах 30 000 км. след джамбазите от Горубляне без сериозен технически проблем - може и да съм ударил кьоравото( т.е. малкия процент от статистиката ) Малко отаковахме темата, та да се върнем на нея - ако в момента търсех кола, щях да гледам запазен Diesel Boxer CVT от последните(2018-та производство), или от собственик в БГ с доказана история, както е Миро, или от чужбина с доказана история и не много километри(както ги търси бат Буби). Идните 1-2 години ще са много изгодни за закупуване на 2-3 годишен Diesel 2018-та, защото западняците масово сега ще гледат да се отърват от скорозакупените дизели, а колите ще са още сравнително нови като за нас. Цените на 2-3 годишни дизели ще са много по-изгодни, сравнено със същите(2-3 годишни), ама преди 5 години. Та към колегата DimoIvanov - аз по-скоро бих търсил Outback CVT Diesel Boxer. С по-тежко купе от Forester, хубаво е да избягаш от ръчните скорости при Diesel Boxer-a. За разлика от Миро, аз вярвам, че не само хубавото масло е разковничето. Не случайно през 2012-та от Subaru променят предавателните числа на ръчната кутия, а със CVT-то са вече по-скоро изключение.
|
|
|
Пон Сеп 02, 2019 9:56 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
outdoors123 написа: Здравейте! Нова съм във форума, отскоро със съпруга ми решихме активно да започнем търсене на първото ни и така мечтано Subaru Outback. Искаме да е 4та генерация, като след първоначално оглеждане на пазара забелязахме, че има разлика в така наречения на английски "clearance", тоест височината в американските и европейските аутбеци- американските са по-високи. Искам да попитам дали някой от вас е по-запознат дали има и какви са другите разлики между тях, ще се отрази ли на обслужването ако купим внос от САЩ, т.е. частите същите ли са, намират ли се и тн? По-скоро сме се спрели на 3.6 двигател, но се колебаем все още и 2.5 също е опция. В момента караме Хонда Fr-v 1.7, от която предполагам ще има разлика който и двигател на Outback да изберем, но ще се радвам да чуя мнения от вас и сравнение между двигателите. Пътуваме изключително много извънградско, с малко детенце сме и искаме автомобила, който купим да не ни изморява след 2-3 часа път (четох, че 2.5 бил и шумен...). Благодаря ви! Задното окачване на европейката и амерканката е различно! Европейските са със самонивелираща задница, т.е. запазва височината независимо колко хора и багаж има в колата, при амерканките е обикновен аморт. с пружина. Самонивелиращата задница гарантира комфорта и поведението независимо дали в колата си сам или сте 5 човека с багажи - това го казвам от опит. Американка не съм карал, но като цяло отзивите са, че возят по твърдо. Двигателя 2.5 със CVT на тоя модел е всичко друго, но не и шумен, има променливо газоразпределение и върви мн добре на ниски обороти - не говоря за спортно. При скорости от 160 се чува мн повече въздуха отколкото двигателя. За семейна кола е много удобна. Аз редовно пътувам с детето и съпругата извънграда. Аудиото при високите нива на обородуване на EU моделите е Harmon Kardon и се чува много добре, проблема е че мн трудно се настройва. Разгледайте и за 3.6 европейка, мисля че до 2012-та година се предлагат и за европейския пазар. Швейцарки има такива. Моят съвет е задължително тази кола да си я купите отвън. Както са ви посъветвали колегите разгледайте разликите в цените между БГ пазара и да речем швейцарския и германския. Успех!
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 11:09 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
outdoors123 написа: Здравейте отново! Имам въпрос за автоматиците, тъй като 2 от 3 коли, които видяхме буквално се тресяха при превключване на автоматика от parking mode в driving или reverse. Нямам почти никакъв опит с автоматични скоростни кутии и предполагам, че не е добър знак това, но на какво се дължи това толкова чувствително превключване? Гледахме едно 2.5 и две с 3.6 двигател и само едното 3.6 нямаше този проблем. Може да се дължи на много работи. Може проблема да е минимален - някой сензор или генерален - кутията да е заминала примерно.
|
|
|
Чет Сеп 05, 2019 11:12 am |
|
|
Kovachevs
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm Мнения: 17 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
|
Здравейте , На някой дали му е правило впечатление дали Outback IV има сензор за течност на чистачките?[emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 4:12 pm |
|
|
batceco
Регистриран на: Сря Ное 19, 2014 3:24 pm Мнения: 7
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.6R
Рейтинг: 0
|
Моята е 2010 година, 3.6, но няма сензор за нивото на течността за чистачките.....
|
|
|
Чет Сеп 26, 2019 9:56 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Aurumm2 и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|