Автор |
Съобщение |
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Здравейте. Имам проблем с импрезата. Не управлява изпускателните AVCS. Стоят на 0-ла градуса и не ги управлява. Към соленоидите отиват 9% импулси. Каква би била причината за това?
Премахнати са вихровите клапи, вторичния въздух и катализатора. Спрени са софтуерно.
Някой да е имал или да знае за този проблем?
|
|
|
Пон Сеп 09, 2019 8:36 pm |
|
|
ico_tech
|
Автомобила имал ли е събитие от рода : превъртели биелни лагери или скорошна намеса в ангренажа свързана с демонтаж на зъбните колела на разпредвалове?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Сеп 09, 2019 11:44 pm |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Да. Колата дойде от Италия с две счупени бутала. Сега е след цялостен ребилд на мотора. Превъртели лагери не е имало. Сега е с Wiseco, ZRP и т.н. Какво имаш предвид? Всичко по мотора е ново. И 4-те авансатора са чисто нови също така. Механичен проблем няма към момента. Зацепен е както трябва.
Компютъра управлява прекрасно смукателните валове. Но към изпускателните OCV-та отива 9% Duty и валовете седят на 0 градуса постоянно. Направен е ъпдейт на софтуера до STI EDM 2012. Без успех.
|
|
|
Вто Сеп 10, 2019 6:05 pm |
|
|
ico_tech
|
Имам предвид, че тия като намелят лагери, стружките отиват в AVCS механизма и соленоидите. Там понякога правят проблем. Понякога, когато механика не знае как да контрира зъбчатката за да развие/стегне прословутите болтове на разпредваловете, чупи лобовете на камерите и пак има проблем. Явно вие не сте в тези хипотези. Не знам с какво проверявате сигнала, но щом компа не пуска подходящ сигнал най-добре се обърнете към хора запознати с логиката на ЕКУ-то. Примерно колегата .zk Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Сеп 10, 2019 11:28 pm |
|
|
zk.
|
Има един куп условия и прагове, за да тръгнат AVCS-ите. Но понякога може да е нещо съвсем невероятно, като малко разминаване на ангренажа без да има вдигнат код за грешка. Със заводските настройки ли е още колата (освен споменатите) или вече е пренастройвана?
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Сря Сеп 11, 2019 12:10 pm |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Мапната е колата, но и със заводските е същото.
Има леко разминаване в дясната глава на студен мотор. След първи старт изпукателя е ретарднат с 2, 3 градуса. След като паднат оборотите (мотора загрее) става 0. Но при рязко подаване на газ мръдва до 1 градус и после пак на 0-ла. Но тогава мръдва и всмукателните с по 1 градус, но те работят. Предполагам, че има някаква адаптация от студен старт, но търся някой да потвърди, че това е проблем за да отворим отново.
Ако е сигурно, че това може да предизвика проблема без код за повреда веднага ще направим корекция.
|
|
|
Сря Сеп 11, 2019 12:35 pm |
|
|
zk.
|
Бях мяркал преди време точно такъв случай и човекът беше написал, че е имал разминаване с 2 зъба с неясен произход и без вдигнат код за грешка, май беше на IWSTI.
Но причини може да има много, за това и питах за настройките, някои са прагове, други са просто броячи и не всички са добре дефинирани.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Сря Сеп 11, 2019 2:22 pm |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Разбирам... ще сменим вероятно десния аванса тор и ще видим.
|
|
|
Сря Сеп 11, 2019 8:53 pm |
|
|
vizor
|
|
Сря Окт 09, 2019 10:40 am |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Всичко съм изчел от тази и други теми. Флашван е с всички версии и т.н. Сега чакаме нов авансатор, че на единия му беше изпаднала пружината и ще видим.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 5:41 pm |
|
|
vizor
|
То да си ги изчел добре, но дали всичките изисквания за да работи AVCS са там? Това е замисъла. На мен няколко пъти ми се е случвало на суапнати 6 степенни от различни генерации да има ревърс на неутрал позишън суича. За това си виж всичките изисквания дали са спазени с един лог.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 6:53 pm |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Ами беше му скъсан кабела, но това е оправено отдавна. Суича работи. На свободна е yes, на скорост No.
С Duty-но на помпата е интересно, че при мен е тунинг помпа и се храни директно през контакт. Само на това несъм задълбавал, но имам спомен че съм я виждал на 35%
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:01 pm |
|
|
zk.
|
Тук има и друго, всмукателните работят, докато изпускателните не, за това е по-вероятно да е нещо хардуерно около изпускателните, а не касаещо AVCS като цяло.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:29 pm |
|
|
oemotorsport
Регистриран на: Пон Сеп 08, 2014 8:18 am Мнения: 11 Местоположение: Горна Оряховица
Skype: oemotorsport
Телефон: 359876646604
Рейтинг: 15
|
Да. Така е. Както казах на единия изпускателен му беше излязла пружината.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:53 pm |
|
|
vizor
|
Оправи го това със сигурност. Най-вероятно ще се оправи и грижата ако са на една маслена линия, че изобщо нямам спомен как им беше дизайна като цяло. Ако не се оправи и така ще го мислим пак. Няма много варианти други
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 9:30 pm |
|
|