Автор |
Съобщение |
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Мнения: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
|
Привет, Проблема е следният: реших да сменя маркучите от казанчето към помпата, бяха станали пластмасови и входящият дори пускаше по малко (явно при загряване). Така и така ще се сменят маркучите взех и О пръстен за щуцера на входа на помпата. Сваляне на старите, източване на казанчето поставяне на новите , смяна и на О пръстена. Решихме да долеем ново масло в казанчето след монтажа. Всичко точно до тук, но сега помпата не ще да се обезвъздуши и това е, свирене шум притрисане на волана.. ужас. Моля за някакви насоки. Благодаря!
|
|
|
Чет Окт 10, 2019 7:12 pm |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
Направи няколко температурни режима. тоест топло студено няколко пъти и кажи после има ли ефект.
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Чет Окт 10, 2019 7:33 pm |
|
|
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Мнения: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
|
Колата е в сервиза. Намерих една тема тук с подобни проблеми, утре ще звънна на майстора да го инструктирам. Дано не сме прецакали помпата, че ме накара да направя и няколко кръгчета...
|
|
|
Чет Окт 10, 2019 8:10 pm |
|
|
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Мнения: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
|
Прибрах си колата. Шума от помпата е редуциран доста, след поредното обезвъздушаване, но остана съвсем леко насичане на волана на 1/3 от пълен оборот плюс осезаемо присвирване в крайните положения....по добре да бях сложил само една нова скоба на протеклия маркуч....ще я карам в сервиз в София където знаят какво правят когато имам време...
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 10:43 am |
|
|
Alxx
|
Паркирай на чакъл или отиди на стенд с въртящи се плочи. Върти волана на загрят, но загасен мотор няколко пъти открай, до край и проблемът ти е решен. Продължава ли проблемът след това, имаш неуплътнена връзка някъде или самата помпа вече дърпа въздух. Що-годе изчерпателно мнение: viewtopic.php?p=303102#p303102
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 6:39 pm |
|
|
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Мнения: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
|
Благодаря за съвета! Ще го направя при първа възможност.
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 1:11 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Влезне ли въздух в системата много трудно излиза. Става и с вдигане на предницата и 100 пъти се върти крайно ляво, крайно дясно на загасен мотор и се оправя. На запален мотор помпата го разпенва и още повече пречи да се обезвъздуши.
Най-вероятно и след описаната от мен процедура няма да е перфектно обезвъздушено, но със каране ще се дообезвъздуши за 500-2000км.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Пет Ное 01, 2019 4:51 pm |
|
|
h_aldin
Регистриран на: Съб Ное 10, 2018 6:04 pm Мнения: 2
Skype: h_aldin
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Здравейте, да не отварям нова тема и аз имам проблем с хидравличната помпа на импреза 2008г. След ремонт на двигателя без да сваляме хидравличната помпа,след монтиране на двигателя след извесстен пробег помпата почна да свири при крайно ляво и дясно и при малки обороти при маневри на място волана предърпва.Ще пробвам да обезвъздуша системата по инструкцията по горе.Но съм решил да сменя помпата ако не се получи след процедурата по обезвъздушаването. Моя номер на помпата е 34430FG010 ,въпроса ми е намерих нова помпа на сносна цена с номер 34430FЕ010 дали ще стане вместо моята ?
|
|
|
Сря Дек 11, 2019 9:21 pm |
|
|
ico_tech
|
Преди да сменяш нещо проверете натяга на ремъка. Според мен буксува. В крайно положение помпата се товари от рециркулацията. Измий пистите на шайбата на помпата и шайбата на КВ с парцал напоен с ацетон. Ако ремъка е нов, след 50-100 км трябва да се регулира наново.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 10:13 am |
|
|
h_aldin
Регистриран на: Съб Ное 10, 2018 6:04 pm Мнения: 2
Skype: h_aldin
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
|
Здравей,тази процедура с почистването я направиха и обтегнаха новия ремък но пак прави така и то само на малки обороти. О пръстена също е сменен,само не съм пробвал обезвъздушаването на загасен загрял двигател.
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 11:16 am |
|
|
ico_tech
|
Това е странно. На пръв поглед проблема ти не е във въздух в системата. Щом като са сменяли оринга на редуциращия клапан проверяваха ли да не е надран плунжера? Пробвай и с въздуха, може пък да стане - намираш по-висока проходка за гараж и качваш предницата по диагонал. После въртиш ляво дясно без запален мотор, като задържаш малко в края. После палиш и пак същото.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 12, 2019 2:02 pm |
|
|