Автор |
Съобщение |
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Така здравейте първо, второ колата при студен двигател (т.е първото палене за деня) и е бедна сместа и съответно няма палене, ако пръсна леко спрей да обогатя сместа принудително колата пали без проблем, но не държи след това оборотите около 1500 об.мин. Температурния сензор си показва почти точно с отклонение 2 3 градуса от външната температура което е окей (според мен), прегледал съм изцяло горивната система, бензиновата помпа 3.0бара при подаване на контакт, регулатор сменен, дюзите са ходили на ултра звук. Стъпковото моторче го почистих миналата седмица, клапаните съм си ги регулирал аз преди 30 000км, ай кажете ми къде да гледам вече че колкото по студено става положението става по зле а колата ми трябва работя на 20км от нас Колата има газ, запали ли един път никакъв проблем цял ден. По газаджий ходих изпарителя не връща газ през вакууми и т.н.. от газта не е... Просто искам идея как да направя горивната смес по богата при първото палене без да режа кабели и да слагам съпротивление по температурния сензор. Благодаря ви предварително. Нямам грешки никакви на компютъра, само преди 20 000км ми беше изписало за едната ламбда сонда но от тогава не си е помислило за нея. Гърчи си без проблем.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:03 am |
|
|
Alxx
|
Налягане на гориво? Мерено ли е с и без регулатор?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:06 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Да както написах и в описанието дори карах месец с закачен манометър за системата, само ми праив впечатление че като изгася колата налягането спада но подаде ли се контакт веднага си вдига баровете, което други колеги със Субару ми казаха че си е нормално, при БМВ-тата не е така там системата си стой постоянно под налягане, но според мен падането на горивото не е причината за бедната смес примерно..
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 7:21 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
След като откачиш клемата на акумулатора, колата оправя ли се за кратко поне?
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 11:01 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Пробвал съм, нищо не се променя.
|
|
|
Сря Окт 09, 2019 11:30 am |
|
|
petko 69
|
Премери си вакумите , пробвай когато я гасиш за последно да я поставиш принудително на бензин , сутринта палиш и ако няма проблем търсиш по газта . Когато мотора е студен и първия старт е труден се гледат клапани . сегменти и свещи . В Пловдив може да отидеш при Павлин 0888135423 .
|
|
|
Чет Окт 10, 2019 7:12 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
petko 69 написа: Премери си вакумите , пробвай когато я гасиш за последно да я поставиш принудително на бензин , сутринта палиш и ако няма проблем търсиш по газта . Когато мотора е студен и първия старт е труден се гледат клапани . сегменти и свещи . В Пловдив може да отидеш при Павлин 0888135423 . Благодаря за съветите, за регулирането на клапаните как съм писал го направих преди 30 000км, за вакуум не съм гледал още после ще ги замеря само да попитам има ли значение студен или топул мотор, сегментите като си правих реглажа съм ги сменил и тях с NPR не оригинални но за 15 000км 5в30 масло бара около 500мл което е нищо свещите и те са на 30 000км и като се замисля са си за смяна, иначе съмнението ми за газта е следното сега 2 3 дни съм спрял направо газта от кранчето отзад защото ефекта като я спра от копчето не е същия незнам защо, сутрин сместа е по богата и мисълта ми е следната явно газта работи на по бедна смес и бърка бензиновия компютър та решението е следното сега ще търся схема на бензиновия компютър да правя байпас на захранването, ак ои това непомогне ще си играя с температурния сензор За сега е това когато имам развитие ще пиша какво съм направил и дали е мало ефект. П.С - за Павлин поне засега винаги ми е помагал когато съм имал нужда, но колите ги правя аз, това ми е работата Поздрави и И ПАК БЛАГОДАРЯ...
|
|
|
Пет Окт 11, 2019 6:17 am |
|
|
valqk
|
Колега, понеже изпаднах в мат като писа и не се включих. Виж дали Калин (zk.) няма да може да ти даде идеи, ако му се занимава и погледа живи данни. Това прилича точно на нещо такова - ECU свързано, ама байпас = няма смисъл да правиш. Достатъчно е сложно като цяло и без допълнителна плетка в/у ECU-to. По-добре е някой, който може и разбира да ти пипне или ЕКУ или ако трябва да ходиш да ти оправят първо газта... ако дългосрочните тримовете са големи, като нищо ще е от това. Като се замисля, може на газ да ти е пуснато прекалено богато, компа на колата /бензина/ да слага много големи - тримове и на студено да не пали... не знам дали дългосрочните тримове играят в опън луп... абе трябва някой, който е наясно с логиката на ЕКУ-то да види. Правилно си се насочил - покарай само на бензин (ама повече от седмица) и виж дали ще почне да пали. Ако да - за ПД не знам, в край на сметка София и Тони не са чак толкова далеч... Ако имаш под ръка широколентова ламбда е хубаво да се гледа как са смесите на газ + тримовете в същото време... Може би най-лесно ще е - сваляш акумулатора за 1 нощ, на сутринта със завито кранче на бутилката палиш и караш няколко дни на бензин. Така ще си покаже най-бързо. пиши при развитие, ще ми е любопитно...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Окт 11, 2019 8:38 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Вакуум е премерен 0,7бара дефакто според мен перфектен.
|
|
|
Пет Окт 11, 2019 9:55 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Така вече всичко е ясно настройките са, покарах на бензин 3 4 дни, сутрин температурния сензор отчита малко повече градуси примерно ако е 8 навън антифриза е 14 15 градуса но въпреки това паля, (VDC гасне веднага), оборотите 1500 и не мърдат, нито играят, нито нищо, покарам ли на газ 2 3 дни почват проблемите , просто газовия компютър бърка смесите на бензиновия обеден съм, някой ако има предложения да казва.. Пак ще пиша да вида дали ще измисля нещо без да бъзикам компютри или датчици.
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 6:20 am |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Провери газовите инжектори, да не изпускат,щото в покой рейката остава под налягане. Ако сутринта преди палене извадиш маркуча от рейката и няма налягане явно някоя дюза ти пълни колектора,че и картера с газ,и от там ти да ти бърка всичко.
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 7:11 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Нямам такъв проблем, дори гледах да не би да връща от вакуума на изпарителя, но и там няма проблем, както писах намерих проблема сега ще търся и решението....
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 7:55 am |
|
|
valqk
|
Ами аз друг освен Тони не се сещам да препоръчам, лошото е, че е в София. В Пловдив - виж Павката да препоръча някой кадърен? Иначе - вързваш към газовото, възваш и фриссм и гледаш смесите да са ОК и да не компенсира в + тримовете, но това е лаишко изказване и реално играта е доста повече при нсатройката... Може да погледнеш с какви инжектори си и дали имат рестриктори. Ако имат и са прекалено малки, може и да мине номера с разпробиване... Ако нямат рестриктори или са на правилен размер, не виждам как ще измислиш нещо, освен пренастройка на лошо настроен газов комп. Хубаво е, че е от това, а не някакъв друг призрак.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 9:03 am |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
Зя Пловдив бих ти препоръчал Лазаров и Атанасов до новата сграда на ПУ
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro
|
|
|
Пон Окт 14, 2019 4:14 pm |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
bu12tras написа: Зя Пловдив бих ти препоръчал Лазаров и Атанасов до новата сграда на ПУ
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro Газовата те я слагаха, колата ходи 4 пъти при тях.. първия път казаха че се съмнявали че мембраната на изпарителя да връщала през вакуума и я смениха по гаранция, втория път че инжекторите да изпускали газ в колектора, после че по бензиновата ми система имало проблем и спрях да ходя... че има ли смисъл ... още е в гаранция дори газовата, казвам им къде е проблема но по точно на високия мисля , че Наско се казва въобще му е през ....
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 5:52 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
[quote="valqk"]Ами аз друг освен Тони не се сещам да препоръчам, лошото е, че е в София. В Пловдив - виж Павката да препоръча някой кадърен? Иначе - вързваш към газовото, възваш и фриссм и гледаш смесите да са ОК и да не компенсира в + тримовете, но това е лаишко изказване и реално играта е доста повече при нсатройката... Може да погледнеш с какви инжектори си и дали имат рестриктори. Ако имат и са прекалено малки, може и да мине номера с разпробиване... Ако нямат рестриктори или са на правилен размер, не виждам как ще измислиш нещо, освен пренастройка на лошо настроен газов комп. Хубаво е, че е от това, а не някакъв друг призрак. Поръчал съм си софт, ще вида и до софия да ида тея дни и ще видиме кво става.
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 5:53 am |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
Другия газаджия който бих ти препоръчал в Пловдив е Стоян в двора на механотехникума.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 6:23 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
bu12tras написа: Другия газаджия който бих ти препоръчал в Пловдив е Стоян в двора на механотехникума.
Sent from my iPhone 11 Pro Max using Tapatalk Pro За него незнам ще потърся някаква връзка с него да го пробваме и да видим дали има моя софт все пак. Благодаря
|
|
|
Вто Окт 15, 2019 6:26 am |
|
|
beseech
Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm Мнения: 78 Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
|
Добър вечер засега май ще се окаже че всичко е било до настройките, покарах една седмица на бензин, после адаптирахме газовия компютър към тях и за сега 2 седмици нямам никакъв проблем дори и при сегашните студени сутрини.
|
|
|
Нед Ное 03, 2019 9:37 pm |
|
|
jordani0
Регистриран на: Чет Мар 01, 2018 10:10 am Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback H6 B12 2003
Рейтинг: 0
|
Привет,
Не знам дали сте пробвали със 100 октана бензин. Някакъв вид "work around" и не е решение на проблема по принцип. При мен пали без грешка, колкото и студено да е.
|
|
|
Пон Ное 04, 2019 1:35 pm |
|
|