Здравейте от скоро съм щастлив собственик на Subaru forester 2010 2.0 Diesel. Колата е на 67000 км купена и обслужвана в Субару БГ. Всичко беше супер до днес, когато на магистралата след като бях пуснал и спрях круиз контрола се появи странен шум при подаване на газ. Подобен на шума от климатроника когато е на макс. Когато не съм на скордорт и подам газ не се чува, но на която и предавка да съм и подам газ се усилва. Сякаш свисти в купето отпред където излиза въздухът. Някой дали е имал подобен проблем. Благодаря предварително.
Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
Нед Окт 20, 2019 4:17 pm
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 287 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Ще използвам темата тъй като и при мен се появи шум само при подаване на газ. Subaru Forester SG 125к.с., автоматик, пълно обслужване (ремъци, скорости и т.н.) преди 35к. (в бял сервиз) Не бях карал колата 3-4 дена като преди това нямаше никакви шумове. Чува се някъде отпред, проявява се в това, че при подаване на газ, дори и съвсем леко, се получава този шум, който лично на мен ми звучи като все едно съм на 6000 оборота - като при ускорение, но по-отчетливо. Скоростта и оборотите нямат значение, проявява се и при 60 и при 120 стига да подам дори съвсем леко газ. Ако отпусна газта - спира. На място/неутрална го няма. На клипа се вижда, че при леко натискане на газта, дори без (видима) промяна на оборотите се появява шума. Няма лампи, скоростите включват както преди, има мощност и т.н.
Масло в скоростите има, двг масло има, утре ще проверя маслото в предния диф също. Колата ще иде в сервиз, но в момента пътувам, затова питам за предположения докато се върна. Някакъв лагер, ремък, гърне? Скорости
Имах подобен проблем преди време-филтъра на газовите инжектори опираше в купето и при определени обороти вибрираше и звучеше по подобен начин,виж колега нещо в коша при мотора да не е...
Нед Май 17, 2020 6:33 am
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
За съжаление шума идва от/около предния диференциал. Вдигнаха я и я преслушаха със стетоскопа.
По-обстоен преглед все пак предстои да бъде направен, може пък да излезе вътрешно каре ( ) или нещо такова. Диф-а има масло (чисто). Като допълнителна информация - преди няколко месеца сменях зегерка и семеринг на лявата полуоска, ако може да има отношение.
Все се надявах да е някой лагер, но казаха, че няма шумове в лагери, ролки и т.н.
То шум с писане не може да се опише, но има много случаи, при които разрушени прегради на гърнената (дори без външни проблеми) предизвикват шум САМО при натискане на газ-та и на скорост. Но след преслушването на колата тази ми надежда умря
Иначе шума го чувам само над 40 км/ч. Преди това или е замаскиран от типичния шум при набиране или просто го няма. Всичко си функционира нормално, ускорение, управление, спиране, круз-контрол и т.н.
Бонус клипче - мисля, че отчетливо се чува кога шуми (подаване на газ) и кога не (отпускане на газта)
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
Mда, смяната на смеринг може и да има отношение към сегашното положение, ако проблема е наистина предния диф. За съжаление в настоящия момент е трудно да се докаже проблем със сервизната услуга. Не искам да обвинявам никой без причина и доказателство, но това е доста чест проблем при интервенция на тази гайка от хора, на които не им е ясно защо тя се завива на точно същото място.
И при мен го има същият шум. Най-вече се чува при леко подадена газ. При пусната газ (до колкото за АТ може да се нарече моторна спирачка) и повече газ или не се чува или е много лек. Има го над 60. Появи се след размяна на полуоски (поради ясни причини) и се надявам да се оправи със смяната им... преди малко, докато се прибирах, се замислих, че може и да е диф и силно се надявам да не е. Дано и при двамата да се окаже от карета.
_________________ http://www.hostit.bg/
Сря Май 20, 2020 11:28 pm
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
За семеринга мисълта ми беше, че може да е бил първи признак за стар проблем, знам ли. Иначе всички ремонти са правени в бял сервиз, така че разчитам и вярвам на професионализма. Аз колата не съм я тормозел, но знам ли "наследството" от италианеца какво е
Ще пиша когато има повече яснота по проблема
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
Сря Май 20, 2020 11:55 pm
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Може да е по-евтино да намериш кутия. За смяна на дифа се иска спец. инструменти за калибриране на сходимоста на зъбите на корона-пиньон, а в нормален сервиз, едва ли ще имат (не съм виждал). Ако го дадат на спец. сервиз за кутии е друг въпрос, но се замисли за кутия втора ръка и пази тази за части.... аз поне така бих направил. Разбира се, зависи и от цената и колко гаранция ще дадат, но в БГ гаранция е доста относително понятие, за съжаление - Гаранция-Франция.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл