Автор |
Съобщение |
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
Здравейте предстои ми основен ремонт на Легаси 2.5GX 2000 година та въпроса ми е така и така ще правя ремонт какво ще ми необходимо и нужно за малко повече мощност и въобще струва ли си и заслужава ли си да се усили. Знам ще кажете по добре си вземи по нов модел или турбо двигател, целта ми е да запазя това легаси и този седан който съм карал до сега с всичките му екстри?
Благодаря!
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 6:35 pm |
|
|
Alxx
|
Купи му Н6 щом ти е мерак за мощност. Доста занимавка е, но се прави.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 6:50 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Купи му Н6 щом ти е мерак за мощност. Доста занимавка е, но се прави. За това не се бях сетил ще разгледам и ще разпитам как стоят нещата но при покупка на такъв мотор пак ще подлежи на основен ремонт!!!
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 7:05 pm |
|
|
Alxx
|
Зависи в какво състояние го купиш. Иначе "братята" хамериканци надуват 2,5 NA с малка турбина без разреждане, но резултатите са шарени, а издръжливостта много спорна. Ползват обикновенно TF35 или TD04 16G от Форестър и надуват 0,3 - 0,5 макс ако целта е сейф и трайност. Щом ще правиш ремонт, можеш да направиш бюджетно разреждане с дебели гарнитури, но после ще трябва доста математика за да не стане скъпа метална салата. Не знам имаш ли капацитета за такава занимавка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 7:09 pm |
|
|
valqk
|
Мога да предложа кит за турбиниране, ако решиш. Щях да си го слагам на едното 2.2, но се отказах. Само трябва да се види дали колектора от главите до ъппайпа пасват - моето е за 2.0/2.2
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 9:06 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, кажи каква сума си си приготвил за "основния" ремонт и да видим какво ще остане за тунинг. Въпреки екстрите, това си е 20 годишна кола.... чиято цена е доста под цената на такъв тунинг (качествен). Не знам какво й има в момента, но ако вкараш двигателя в норми, ще те радва достатъчно при по-малки текущи разходи (бензин, масло...). Та с две думи - не си заслужава. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Ное 08, 2019 10:04 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Колега, кажи каква сума си си приготвил за "основния" ремонт и да видим какво ще остане за тунинг. Въпреки екстрите, това си е 20 годишна кола.... чиято цена е доста под цената на такъв тунинг (качествен). Не знам какво й има в момента, но ако вкараш двигателя в норми, ще те радва достатъчно при по-малки текущи разходи (бензин, масло...). Та с две думи - не си заслужава. Успех. Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с.
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 12:07 am |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
enchevv написа: Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с. Ти първо вземи си прегледай отвсякъде купето за ръжди, че да не вземе да се окаже да търсиш купе за новия мотор ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 6:48 pm |
|
|
valqk
|
shadow написа: enchevv написа: Да речем че говорим за бюджет от 4к 4500 най-много и да съгласен съм с теб за 20годишната кола така е няма спор, и върви добре за АТ двигател 160к.с. Ти първо вземи си прегледай отвсякъде купето за ръжди, че да не вземе да се окаже да търсиш купе за новия мотор ... +250 трябва да е перфектно или да е много малко за правене, иначе тези пари ще ти отидат за кърпене и боя
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 9:42 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
До колкото съм гледал нещата отдолу няма изблици за гнило,има забележки по едната вежда но е минимална и ще бъде отстранена а защо не и грунд на цялото купе.
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 10:17 pm |
|
|
valqk
|
Навсякъде трябва да огледаш .Също и да махнеш мокетите в колата. Бомбета, прагове, с ендоскопска камера по кухините, евентуално... Както изглежда малко, може да стане страшно от нищо. Най-добре намери къде ще я прави някой и той да каже - да малко е, не - откажи се... Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 10:31 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Навсякъде трябва да огледаш .Също и да махнеш мокетите в колата. Бомбета, прагове, с ендоскопска камера по кухините, евентуално... Както изглежда малко, може да стане страшно от нищо. Най-добре намери къде ще я прави някой и той да каже - да малко е, не - откажи се... Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук... Да задължително ще се допитам до човека който ще я прави и даде съвет евентуално.
|
|
|
Съб Ное 09, 2019 10:48 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Постове: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
valqk написа: ... Ако мислиш за 3.0 търси донор - блъснат или нещо подобно... или двг от УК и инсталация от гръмнал тук... Ама май и ЕКУ-то също трябва да вземе ...
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Нед Ное 10, 2019 1:14 am |
|
|
valqk
|
Това въобще не го коментираме - разбира се - затова и вземаш инсталацията, която трябва да се насади - нямат нищо общо с другите двг. Дори поколенията са с различни инстаации. А ако вземаш и автомата филма е пълен, защото е много вероятно да има VTD,VDC и т.н. стабили зации и там филма е още по-голям - трябва да се напаснат датчици и т.н. 6така може да се сложи и на МТ, но трбява да се види как еку-то се превключва в режим ръчна кутия, защото може и да е по-сложно от 1 кабел (както се прави на някои 2.0, 2.2, 2.5, които имат по-често версии мт-ат).
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Ное 10, 2019 11:50 am |
|
|
Alxx
|
Каквото и да пишем, става въпрос за ентусиазъм извън раниците на разумните(икономически) финансови измерения. Когато колегата сподели докъде му стиска, евентуално ще споделим насоки и/или опит. Дотогава всичко е бла-бла.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Ное 10, 2019 8:28 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Каквото и да пишем, става въпрос за ентусиазъм извън раниците на разумните(икономически) финансови измерения. Когато колегата сподели докъде му стиска, евентуално ще споделим насоки и/или опит. Дотогава всичко е бла-бла. Обмислям номера с Н6 но доколкото говорих с приятял разбрах че ръчка нямало да стане при мен. Дали е така?
|
|
|
Нед Ное 10, 2019 9:26 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, става и с ръчка, но забравяш за VDC-to. А 'ръчката' (6МТ), която ще устиска на шестака ти е над 2500 лв. Поставяне на шестак ще изисква подмяна на всичко - от полуоски, през спирачки, магарета, амове, инсталация и прочие. На финала ще имаш кола, която върви, но половината и табло няма да работи. Ако искаш вървежна кола - намери някой Blitzen и си начеши крастата. За ремонт на двигателя ти трябват 1500-2000 лв., направи си го и отиди на круиз със съпругата за останалите пари
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 11, 2019 11:04 pm |
|
|
enchevv
Регистриран на: Пет Ное 08, 2019 3:42 pm Постове: 9 Местоположение: Монтана
Автомобил: subaru legacy 2.5 2000
Телефон: 0888457625
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: Колега, става и с ръчка, но забравяш за VDC-to. А 'ръчката' (6МТ), която ще устиска на шестака ти е над 2500 лв. Поставяне на шестак ще изисква подмяна на всичко - от полуоски, през спирачки, магарета, амове, инсталация и прочие. На финала ще имаш кола, която върви, но половината и табло няма да работи. Ако искаш вървежна кола - намери някой Blitzen и си начеши крастата. За ремонт на двигателя ти трябват 1500-2000 лв., направи си го и отиди на круиз със съпругата за останалите пари Трудна работа с намирането на Blitzen.
|
|
|
Вто Ное 12, 2019 10:00 am |
|
|