|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
От нищо нещо стана.Свалих старите инжектори за почистване и реглаж и стенд или както се казва.Купих същите и ги сложих и така 4-5 месеца колата работи перфектно и на газ и на бензин.Ама пусто съмнение да не са китайски вчера си викам я да си върна моите оригиналните и стана проблем.Колата не ще да пали.връщам пак китайските пак неще.Грешка никаква не изкарва.Проверихме бобините ток има бензин стига в рейките.Върти и не пали по колата са разкачени 5 букси при смяната - дебитомера и четирите инжектора.Ей ще ме побърка
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 8:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Няма логика. Проверете още веднъж закрепването на буксите. Нали сменихте гумичките под инжекторите? Пробвай да откачиш акумулатора. После връзваш и даваш на контакт за 30сек. без да палиш. След това опитай да запалиш.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 9:44 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Гумичките са сменени.Акумулатора го откачих за около 5 мин.Това с изчакване преди да запаля не.Утре продължавам
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 10:03 pm |
|
|
ico_tech
|
Огледай и кабелите за датчиците на разпредваловете и TGV
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Дек 01, 2019 9:05 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 195 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
|
Пон Дек 02, 2019 6:26 pm |
|
|
Alxx
|
Датчик температура премери на студено.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 7:05 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
На мен ми изглежда някоя дюза да е дала накъсо и изгорила нещо(бушон надявам се). Проверете има ли 12v на куплунзите на дюзите. Проверете и съпротивлението на дюзите с мултиметър, ако някоя клони към 0 .... в кофата. Редовен номер на идиотите от почистването на дюзи да ги топят целите във ултразвуковата ваничка, което сваля изолацията на намотките вътре и респективно ги окъсява.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Чет Дек 05, 2019 11:38 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|