|
Страница 1 от 1
|
|
Субару Аутбек 2002г. имам много въпроси
Автор |
Съобщение |
me7ro
Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 9:35 pm Постове: 33
Автомобил: Subaru Outback 2002 - 2.5 AT
Телефон: 0898654081
Рейтинг: 45
|
Колеги, Първо да се похваля, че се сдобихме (по домашно) със СУбару Аутбек 2.5i IMAGE от 2002 на само 144хил от Швейцария! Разбира се Бат Буби беше човека!!! И всичко мина безпроблемно и гладко за което сме много благодарни и ще бъдем ти първа благодарни (а дано!) с много безпроблемни км. След покупката ми се натрупаха въпроси и размишления и исках да ги споделя в една тема. 1. От къде да намеря добри гумени стелки за пода + кора/леген за багажника? Намирам само за по-новите Аутбеци в БГ магазините. Единствените които намерих са тези но дали са добри няко знае ли? А и нямат за багажника. https://bktuning.com/product/7780/gumen ... -2003.html2. Какъв БлуТуут за колата за телефонни разговори бихте препоръчали? Другия вариант за който се чудех е дали да не сменя оригиналната медия на колата с някоя която има вграден БлуТуут за слушане на музика + разговори с телефона от колата (микрофони поне два за да има noise cancelation иначе е зле). Имате ли опит и какво препоръчвате? 3. Нормално ли оборотите да се променят за 20 сек да стават по-високи (към 850 някъде) и след това пак да се връщат на 650 (или там някъде) и това се повтаря през няколко минут...дали ако е включен климатика с цел да стопли по-бързо това е причината...или пък ако има по-висока конусмация на ток и включва за да вдигне напрежението? 4. По въпроса за прегряването на този двигател попаднах на интересна тема и исках да я споделя с идеята какво мислите за написаното като там описват и превантивни мерки за проверка: https://allwheeldriveauto.com/subaru-he ... explained/5. Има ли ограничение за скоростта лято или зима заради това, че е 4х4 защото има оригинален надпис на колата, че след слагането на зимни гуми и карайки през зимата никога да не се надвишава 160км/ч. Също съм чувал, че принципно Субарутата не е хубаво да се юркат т.е над 160 км/ч? Това се сещам за сега... Ако нещо Ви хрумне като съвет за колата като превантивност или начин на употреба ще съм Ви благодарен! Благодаря и сполай Александър
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 1:21 pm |
|
|
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Постове: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
Добре дошъл, колега и много километри да ѝ навъртиш. me7ro написа: 1. От къде да намеря добри гумени стелки за пода + кора/леген за багажника? Намирам само за по-новите Аутбеци в БГ магазините. Единствените които намерих са тези но дали са добри няко знае ли? А и нямат за багажника. https://bktuning.com/product/7780/gumen ... -2003.htmlМоите си ги взех от същия сайт, тип леген. Паснаха идеално. Тепърва ще видим как са в студовете- ще останат ли меки или ще се вкочанят. В комплекта има и щипки, с които ги застопоряваш, но моите легнаха толкова добре, че няма нужда от щипки. За багажника доставят, но е с поръчка и се чака малко.
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 4:53 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Здрасти колега,да ти е честита новата придобивка,да си я караш безпроблемно дълго време Относно гумения леген,провери в "олх",там гледах имаше оригинални с надбис "OUTBACK ". За ограничение на скороста на 4×4, аз не съм чул да има. За играенето на оборотите,при мен съм забелязал,че леко се вдигат при включване на перката на радиатора и климатика.
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 6:02 pm |
|
|
Alxx
|
Когато се пусне да обдухва стъклото, компресорът работи през част от времето без индикация и вероятно затова вдига и сваля обороти. Лепенките с ограничението се слагат, вероятно защото препоръчаните от производителя зимни гуми са със скоростен индекс Q, който позволява до 160км/ч(тези са с най-добро сцепление в плътен сняг). Моята я купих именно с такива отвън и въпросната лепенка сложена на таблото отляво Единствена причина против юркането са жеги на 30°С съчетани със заводския радиатор. Почети из форума и си свали инструкцията за експлоатация и поддръжка. Ако я спазваш ще си доволен. Има и тънкости, но за тях търпеливо ще четеш тук. P.S. Метни на лс колко ти излезе, че аз все в старите модели се заглеждам?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 7:13 pm |
|
|
me7ro
Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 9:35 pm Постове: 33
Автомобил: Subaru Outback 2002 - 2.5 AT
Телефон: 0898654081
Рейтинг: 45
|
Емо74 написа: Здрасти колега,да ти е честита новата придобивка,да си я караш безпроблемно дълго време Относно гумения леген,провери в "олх",там гледах имаше оригинални с надбис "OUTBACK ". За ограничение на скороста на 4×4, аз не съм чул да има. За играенето на оборотите,при мен съм забелязал,че леко се вдигат при включване на перката на радиатора и климатика. В olx има само за по-новите Аутбеци или поне само такива намирам. За ограничението на скоростта - Това за скоростен индекс Q не знаех, че има такъв и явно гумите и шарките са доста различни и е заради това! Благодаря Alexx За играенето на оборотите и на мен ми беше първата мисъл някой електрически консуматор - я перката на радиатора я климатика. Ще наблюдавам за да открия дали има закономерност и свързаност с това. А може и да е това което казва Alexx за обдухването на предното стъкло. Имате ли опит с накладките за този Аутбек? Марки и модели? Впечатления?За другата ми кола (VW Sharan 2015) съм взимал АТЕ и Текстар и съм хем доволен но лятото като теглих караваната (след сменени предни дискове и накладки заедно) почна да ми стърже/вие при намаляване примерно от 140 на 100. След като дърпах караваната съвсем се влошиха нещата а не съм я юркал колата и не съм спирал рязко или продължително и уж само на 10к км накладки и ги смених с нови накладки от които беше по-добре но пак не се оправи и в послседствие се наложи и да шлайфам дисковете в Дунев Мотор Спорт и ми обясниха там, че често се случва да кривнат нови дискове и зависи от коя партида си взел...няма просто марка която да е безпроблемна но пак подчертаха АТЕ и Текстар, че са от най-добрите избори (ако не и най-добрите). Та за това питам, имате ли опит защото смятам да дърпам и караваната лятото. А по тоя въпрос за прегряването с оригиналния радиатор не успях да намеря една тема а само много малко инфо и разхвърляно а се надявах да успея да намеря да изчета за тези тънкости които говори Alexx Като споменах лятото и караваната ми дойде и другия въпрос. От къде да си намеря теглич за Аутбека и съответно окабеляването което трябва да се върже кой може да препоръчате да го извърши? И последно но не на последно място - купих детско столче но малко преди да вземем колата и сега като дойде видях, че седалките нямат ISOFIX и това столче се ОКАЗА, че не може да го фиксирам към тази кола с нормален колан (Sharan-a има ISOFIX ама Субито е на жената и няма) което е много тъпо и се чудя какво да правяааа... Някой да е изпадал в подобно положение? Единия вариант е да търся същата кожена задна седалка но с ISOFIX но не знам дали металната релса за която се кликва ISOFIX лапите дали се намира в отворите на седалките или е към самото купе/шаси? Другия вариант е продавам столчето (туко-що го купих и е чисто ново) и купувам такова само за с колан и всичко приключва!
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 8:21 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Постове: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
|
Пон Дек 02, 2019 8:35 pm |
|
|
Alxx
|
Теглич си потърси оригинален за модела - идва си с окабеляване, за което в твоята кола има букса до десния стоп(по памет). За детската седалка просто не знам. За караваната ще ти се наложи да потърсиш по-детайлно из форума с таг "прегряване". Надгради оригиналния радиатор с по-голям, по-"студен" термостат, корекция на софтуера за перките и евентуално радиатор за кутията(ако си с автомат). Пак ти казвам, подходи търпеливо и чети. Има информация за всичките ти въпроси.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 9:09 pm |
|
|
bat bubi
|
Със здраве да си я ползвате дълго време и само хубави спомени да трупате! Прекрасен автомобил и според мен един от най-балансираните за условията на България от всякакво естество. Лично мое мнение !! е, че модела с модификация 2,5 прегряват, когато не е поддържан както трябва, спестявано е в куп аспекти, взет е още в началото нареден и не на последно място зад кормилното устройство до каква степен издевателства и с колко е преминал границата над допустимите нормални възможности !Колата може да си служи и ужасно дълго време, стига горните фактори да се спазват и придържат към нормални граници. ЗА накладки, а и дискове, бих ти препоръчал АТЕ.
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Сря Дек 04, 2019 9:03 am |
|
|
quietriot
|
me7ro написа: Колеги, Първо да се похваля, че се сдобихме (по домашно) със СУбару Аутбек 2.5i IMAGE от 2002 на само 144хил от Швейцария! Разбира се Бат Буби беше човека!!! И всичко мина безпроблемно и гладко за което сме много благодарни и ще бъдем ти първа благодарни (а дано!) с много безпроблемни км. След покупката ми се натрупаха въпроси и размишления и исках да ги споделя в една тема. 1. От къде да намеря добри гумени стелки за пода + кора/леген за багажника? Намирам само за по-новите Аутбеци в БГ магазините. Единствените които намерих са тези но дали са добри няко знае ли? А и нямат за багажника. https://bktuning.com/product/7780/gumen ... -2003.html2. Какъв БлуТуут за колата за телефонни разговори бихте препоръчали? Другия вариант за който се чудех е дали да не сменя оригиналната медия на колата с някоя която има вграден БлуТуут за слушане на музика + разговори с телефона от колата (микрофони поне два за да има noise cancelation иначе е зле). Имате ли опит и какво препоръчвате? 3. Нормално ли оборотите да се променят за 20 сек да стават по-високи (към 850 някъде) и след това пак да се връщат на 650 (или там някъде) и това се повтаря през няколко минут...дали ако е включен климатика с цел да стопли по-бързо това е причината...или пък ако има по-висока конусмация на ток и включва за да вдигне напрежението? 4. По въпроса за прегряването на този двигател попаднах на интересна тема и исках да я споделя с идеята какво мислите за написаното като там описват и превантивни мерки за проверка: https://allwheeldriveauto.com/subaru-he ... explained/5. Има ли ограничение за скоростта лято или зима заради това, че е 4х4 защото има оригинален надпис на колата, че след слагането на зимни гуми и карайки през зимата никога да не се надвишава 160км/ч. Също съм чувал, че принципно Субарутата не е хубаво да се юркат т.е над 160 км/ч? Това се сещам за сега... Ако нещо Ви хрумне като съвет за колата като превантивност или начин на употреба ще съм Ви благодарен! Благодаря и сполай Александър 1.Стелки има и по моргите и по сайтовете за стелки , не си търсил добре. 2 Сменяш медиата с подобна и си решаваш проблема https://www.technomarket.bg/cd-mp3-play ... r-09166915 , работи прекрасно. 3 да нормално е когато работи климатика да дига оборотите , той товари мотора и така се компенсира. 4. Двигателя прегрява от кофти газаджии и оставяне без антифриз и много напъване. 5 .Няма такова ограничение , може и с 200 да я караш , но БГ ограничение е 140 както знаеш. 6. Този мотор е слаб за теглене на каравана с неговите 156 коня, имай го предвид и ще го прегрееш. 7. Накладки и дискове АТЕ само предни защото няма задни, не се прозивеждат , но имай предвид че се кривят при рязко спиране , задни Брембо не са лоши.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Дек 04, 2019 1:55 pm |
|
|
Nenkov
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2018 2:42 pm Постове: 5 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 2000 г.
Рейтинг: 0
|
Честито ти и от мен. Седалките не са ли разкъсани значи не е швейцарско , шегувам се разбира се. Като минал по твойто вече 1 година по т. 4 моя съвет е : Отиди си в някой от "белите" сервизи, плати си само за един обстоен преглед, според какво ще кажат вече сценарии много, но ти задължително си смени масла двг. диф и кутия със всичките му филтри, една промивка на охладителната система и нов антифриз, проверяваш дали всичките му лампички светят на контакт, ако да, парното на auto, музиката и си карай спокойно щом всички лампички изчезват като запалиш(е и проверка под капака от време на време разбира се, датчика за температурата по мое мнение си е само за крайни и аварийни случаи, през останалото време ти си датчика за нормите ) . Всичко допълнително като внимание е безмислен разход, или по точно хоби за други обстоятелства и налични средства Колата си гълта точно толкова средства за нормална поддръжка, колкото и може да се разчита на нея, а да "подобряваш" 18 годишен автомобил си е хоби по мое мнение.
|
|
|
Сря Дек 04, 2019 3:54 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|