|
|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
От нищо нещо стана.Свалих старите инжектори за почистване и реглаж и стенд или както се казва.Купих същите и ги сложих и така 4-5 месеца колата работи перфектно и на газ и на бензин.Ама пусто съмнение да не са китайски вчера си викам я да си върна моите оригиналните и стана проблем.Колата не ще да пали.връщам пак китайските пак неще.Грешка никаква не изкарва.Проверихме бобините ток има бензин стига в рейките.Върти и не пали по колата са разкачени 5 букси при смяната - дебитомера и четирите инжектора.Ей ще ме побърка
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 8:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Няма логика. Проверете още веднъж закрепването на буксите. Нали сменихте гумичките под инжекторите? Пробвай да откачиш акумулатора. После връзваш и даваш на контакт за 30сек. без да палиш. След това опитай да запалиш.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 9:44 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Гумичките са сменени.Акумулатора го откачих за около 5 мин.Това с изчакване преди да запаля не.Утре продължавам
|
|
|
Съб Ное 30, 2019 10:03 pm |
|
|
ico_tech
|
Огледай и кабелите за датчиците на разпредваловете и TGV
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Дек 01, 2019 9:05 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
|
Пон Дек 02, 2019 6:26 pm |
|
|
Alxx
|
Датчик температура премери на студено.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 02, 2019 7:05 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Постове: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
На мен ми изглежда някоя дюза да е дала накъсо и изгорила нещо(бушон надявам се). Проверете има ли 12v на куплунзите на дюзите. Проверете и съпротивлението на дюзите с мултиметър, ако някоя клони към 0 .... в кофата. Редовен номер на идиотите от почистването на дюзи да ги топят целите във ултразвуковата ваничка, което сваля изолацията на намотките вътре и респективно ги окъсява.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Чет Дек 05, 2019 11:38 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта |
|