Продавам завършен проект - Фоз ХТ към СТИ.
Година 2005, пробег - 295х км,
цена - 23 х лв, при интерес - лс.
По-важните ъпгрейди са:
1.
ДВГ - на 40к км след ребилд с ризи, Мале бутала 4032 и сегменти на сток размер, нови ОЕМ инжектори и бобини, всички лагери нови ACL, Cometic гарнитури, ARP шпилки, Killer B смукател и бафъл плейт, кулер и скууп СТИ, радиатор и маркучи Mishimoto, термални спейсъри от NS Customs.
Ангренажна група, водна помпа термостат, семеринги валове, о-пръстени, картерна вентилация маркучи и прочие сменени при ребилда с ОЕМ.
Турбина VF34 ( купувана нова от Турбо Хют България, дойде от Япония ), ремап - 1.3 бар ( първоначално правена от Асен на 1.1 бара, впоследствие finetune от Иво Vizor, финални щрихи на 1.3 бара за по-добър спуул и риспонс от Калин - zk ).
Мощност около 330 кс ( по оценка на мапера ), колата не е качвана на диностенд - не ме интересуват цифри, стига да върви както искам, а тази върви брутално и се развърта от рано и с лекота ( теглото е под 1400 кг )
2.
Кутия - 6 степенна СТИ 2003, шорт шифтър Cobb, в перфектно състояние. Конверсията е с WRX полуоски и заден шпер R160 3.54. Съединител комплект + маховик ОЕМ и т.н. лагери.. сменени с нови преди 30х км. Редлайн масла на кутия и диф сменени преди 15к км. Рециклирана рейка и кардан.
3.
Окачване - Педърс черна серия с понижаващи пружини ( свален е с 3-4 см ) на по-малко от 40х км. Стегнато поведение, без груби удари и с отлични реакции при неравности, дупки или паваж. Задна стабилизираща щанга задна от СТИ 20мм, Ultra Racing разпънки отпред и отзад
4.
Генерация - 63мм, два резонатора, от лещата назад е неръждавейка с голямо гърне от Екстрийм Тунинг( Драго )- умерено тих, плътен звук, не дразни на високи скорости
5.
ГИ - Фобос, поставяна от Радо, в последствие донастройвана от Тони, обслужва се редовно - изпарител КМЕ Голд Турбо нов на 10х км и нови дюзи Хана. Работи много добре, със скромен разход - 15-16 градско, 13-15 извънградско в зависимост от тежестта на десния крак.
6.
Интериор - предни седалки от WRX 2003г, Depo Racing комбиниран уред за налягане и темп. на масло, вода и заряд на алтернатора. Шумоизолация с Isoline на преден капак, врати, под и багажник. Колата е тиха, без паразитни шумове, скърцания и т.н. Затъмнени задни стъкла и багажник с най-скъпото фолио. Мрежи за багаж - 3бр.
Няма драскотини от кучета, кокошки, касети със сено и т.н. магарии типични за всички внос от Швейцария, нито има ръжда където и да е било. Щора в отлично състояние.
7.
Аудио - Pioneer DVD double din с камера за заден ход, всички говорители са сменени с нови Херц по-големи ( 170мм отпред и 165 отзад ), правена е в Авител. Наличен и заден парктроник.
8.
Джанти и гуми - Летни - 17х8 Enkei Racing RS-М, ЕТ46,
7.3кг тегло , зимни джанти Enkei купувани нови 16х7, ЕТ48, 215/60/16 Continental WinterContact 830P
9.
Спирачки - отпред сток, отзад със Спек Б задни апарати и дискове, всичко е АТЕ, стоманени маркучи Goodridge, Рециклирани предни апарати с ОЕМ комплект преди по-малко от 1000км.
10.
Други - Електронен бууст контролер Apexi AVC-R със скрит монтаж ( японски, а не китайска пръчка, свързан но не активиран), радар детектор с GPS stealth R300 с база данни - не хваща триноги, но може да се ъпгрейдва за тях
Технически перфектна, интериор в много добро състояние, дребни външни драскотини - без удари, ръжда или др.
Колата не е виждала писта, стартове или прочие келешлъци.
Кара се всекидневно като лична и служебна и се поддържа безкомпромисно.
Няма скрити проблеми, дефекти или подобни.
Масло се сменя на 5 000км или на 6 мес, което настъпи първо, защото в момента ( последните 2г. ) се кара много малко от родителското тяло.
Всички ремонтни дейности, тунинг и подръжка за извършвани при Любо, смяна съединител комплект + дребни ремонти са правени при Краси ( Агента ).
Прикачени файлове:
FXT STI.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0382.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0383.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0393.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0377.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0404.jpg
Прикачени файлове:
IMG_0401.jpg
Прикачени файлове:
IHI VF34.jpg