Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:55 am



Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Subaru Forester или Honda Hr-v 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 11:03 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
не съм сигурен, че тези две коли подлежат на сравнение, пък и все пак пиша във форум на Субаро, но ще съм ви благодарен ако изкажете мнение по въпроса.
Става дума за Honda Hr-v от 2000г или Subaru Forester 2.0 от 1999 или 2000г..
Наистина не мога да преценя кое е по-доброто - като технически параметри, пък и като държание на пътя...
Ще ви бъда благодарен, ако ми посочите и някакви сигурни технически данни (разход на гориво, размери на колата и багажното и др.) за двата модела-защото порових малко в нет-а и немерих доста противеречиви неща.
Чакам отговори и предварително на всички, които ще си загубят времето за да ми отговорят :D

Сря Фев 27, 2008 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm
Мнения: 128
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
1. за моделите от онези години, форестера е по добре направен, с по добър салон,по удобен,
2. Хондата е кола с преден мост, с електронно хидравлична връзка , особена схема , между двата моста, и си върви основно с преден мост, ако системата реши, започва да включва и заден мост, като понякога и трябва 1.4 сек, за да вземе решение, а това е бавно, няма бавни скорости
Форестера е с много добра система за връзка с двата моста при ръчни скорости и посотянно действащи преден и заден мост, с сигурна реализация с междинен диференциал. Мнооого по близо до 4х4 от Хондата
Има бавни, което е по добре от никакви.
3. И двете коли са с добро качество изобщо , удобни, Форестера е по добро 4х4 за трудни терени, Хондата е може би по добра за града като основно каране. И двете коли са сравнително ограничени , и не стават за ЕКСТРЕМЕН офроад, но на сняг и кал, черни лоши пътища, липса на пътища без големи дупки и прагове са си върха, особено форестера...
лично за мен , 2.о л Форестер без турбо е маааалко тромав, ама няма пък акциз.....и си го карам така
Като разход на гориво и други разходи може би са близки, защото и двете коли са редки в БГ, частите у нас са си скъпи.

_________________
Subaru Forester 1999, 2.0 GL

Съб Мар 01, 2008 12:09 am
Върнете се в началото
Профил
Subaru Extremist
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am
Мнения: 1099
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
На дълъг път Хондата леееко клати настрани, което е досадно. Форестъра се кара като лека кола. Кумът ми казваше, че Хондата има по-кофти седалки от Форестъра. Той ги караше и двете по много като служебни. Хондата я плюе още за съжаление. Да уточня, че караше Хонда CR-V и като талибан.

Мен лично ми харесват и двете, но заради по-доброто 4х4 предпочитам Субару. Оставям настрана факта, че съм луд фен на Субару.

Само толкова мога да ти помогна, но се надявам все пак да е нещо.

_________________
--------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US

Съб Мар 01, 2008 12:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
+1 за субаруто.
Ето ти едно клипче, което взех от подфорума с клипове, и погледни сам за да видиш и сравниш хонда и субару. Ясно се вижда че хондата като вземат предните колелета да плъзгат, задните нищо не правят. Иначе е Real Time 4WD каквото и да значи това. То и да не разбира човек може да види при този тест, че хондичката е на по-ниско ниво.
http://youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE&feature=related

Съб Мар 01, 2008 12:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 899
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Бих искал да попитам и аз нещо за форито - има ли разлика при ръчна и автоматик във задвижването на двата моста и има ли ЛСД система или нещо подобно, което да предава движението на колелото с по-голямо сцепление или като увиснат две колела на всеки мост и до там?

Съб Мар 01, 2008 8:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm
Мнения: 128
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
едно сравнение за хонда и форестер, макар и за последните им модели....



http://www.cartoday.com/content/magazin ... Subaru.pdf

_________________
Subaru Forester 1999, 2.0 GL

Съб Мар 01, 2008 11:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 11:03 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
мерси за всички отговори...нещата отиват към Субаро :) :), НО
има едно нещо, което започна да ме тревожи - разхода на гориво. Честно да си призная не успях да намеря два еднакви пост-та относно това-разхода започва от 10л градско за да се стигне до 18!!! това ми се струва прекалено. Така че ще бъда благодарен ако някой ми каже какъв е реалния разход при нормално каране в градски условия (София) без ръчкане и извънградско... Интересува ме за моделите Форестър и Оутбек (да си призная и той ми допадна много като се качих на него за малко)
Чакам отговории :)

Нед Мар 02, 2008 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Subaru Extremist
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am
Мнения: 1099
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Форестър 2.0 МТ - 13л./100км.
Аутбак 2.5 АТ - 13 - 17 л./100км.
Зависи какъв е трафика. Аз карам по-полека и избягвам задръстанията. Аутбека ми дава средно около 13. Имай предвид, че от време на време трябва да шпориш колата, за да изчисти конденза в скоротната кутия. Може би това важи не само за Субару. Под шпорене разбирай оборотомера да стига поне 4500-5000 оборота. Аз я настъпвам до прекъсвач, след което тя сама си сменя предавката :) Японска му работа.

_________________
--------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US

Нед Мар 02, 2008 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm
Мнения: 128
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
за разхода....


засякъл съм абсолютно точно към 6500 км, разход средно 10.4, което включва 85% късо градско в Пловдив, 10% извънградско с скорост 120-130, и 5 % офроад...
разхода силно зависи от имали турбо или не, и от стила на каране.
за мен форестер 2.0, 1999, ръчни е малко тромав, но и така свикнах да карам, за да се разбърза трбява да отидеш на над 3300 - 3800 оборота на по ниска предавка. тогава разхода ще е към 14 мисля

от друга страна не си мисли, че ще има сериозна разлика в разхода в моодели от един клас тегло, двигател, мощност,

преди имах сеат толедо 2, 0 , по принцип съм много доовлен от колата, обаче беше ГТ и малко ниска., та той гореше градско 12-13, извънградско 7.6 бензин, а после и газ 15 градско и 12 извънграсдко с каране на 160-180 по магисрала, доста го натискаг, мда...

т.е,. като се замислиш същата работа...

_________________
Subaru Forester 1999, 2.0 GL

Нед Мар 02, 2008 7:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm
Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
Кофти...
Отговори с цитат
Много стара тема но явно ми е малко скучно :)
Най значителната разлика между двете е че е няколко пъти по евтино да имаш HR-V и е по надеждно от форестер а да не говорим че намирането на субару в приемливо състояние е мисия почти невъзможна(в България). Хондата е със стария тип двигател(с делко) тоест с много здрав и надежден двигател, субару с 125/122hp е по скоро междинен но повече към легендарните 2L 116hp и 2.2L. Въпреки че хондата има зависимо задно окачване двигателя дори и по мощния си е мъртвец особено след 2ра, усеща се че е по нисък клас кола но на шофьорското мяста съвсем малко е по широко. 4х4 системата ме изненада приятно очаквах че ще е много по зле, разбира се не си позволявам да си въобразявам че имам джип както съм правил с форестъра(125hp MT). При субару ако вземеш 125/122hp имаш един воденичен камък на врата иначе 2. Субару пада от много високо и лежи на стари лаври от епохата на хидравличните клапани но и тогава от към ръжда е по зле. Имам и сивик автоматика и пак ми е много по евтино. Не съжалявам че се върнах към хонда въпреки че субарото е много яка кола но и цената да я притежаваш за мен е неоснователна въпреки че е поносима за джоба ми, но ми писна всяка година все нещо да се разваля. За в бъдеще би могло да си взема от по новите хонди например cr-v но субару с тия проблемни и трошливи двигатели с единствения им плюс: средния диференциал(при MT) и единия автоматик Не не не. По принцип на 3.5л при хонда 4х4 системата ако се използва по предназначение май е по добра от субару има и перфекния заден блокаж а 2018г вече няма никакви забележки с какъвто и двигател да е.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Съб Яну 11, 2020 2:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Много стара тема но явно ми е малко скучно :)
Най значителната разлика между двете е че е няколко пъти по евтино да имаш HR-V и е по надеждно от форестер а да не говорим че намирането на субару в приемливо състояние е мисия почти невъзможна(в България). Хондата е със стария тип двигател(с делко) тоест с много здрав и надежден двигател, субару с 125/122hp е по скоро междинен но повече към легендарните 2L 116hp и 2.2L. Въпреки че хондата има зависимо задно окачване двигателя дори и по мощния си е мъртвец особено след 2ра, усеща се че е по нисък клас кола но на шофьорското мяста съвсем малко е по широко. 4х4 системата ме изненада приятно очаквах че ще е много по зле, разбира се не си позволявам да си въобразявам че имам джип както съм правил с форестъра(125hp MT). При субару ако вземеш 125/122hp имаш един воденичен камък на врата иначе 2. Субару пада от много високо и лежи на стари лаври от епохата на хидравличните клапани но и тогава от към ръжда е по зле. Имам и сивик автоматика и пак ми е много по евтино. Не съжалявам че се върнах към хонда въпреки че субарото е много яка кола но и цената да я притежаваш за мен е неоснователна въпреки че е поносима за джоба ми, но ми писна всяка година все нещо да се разваля. За в бъдеще би могло да си взема от по новите хонди например cr-v но субару с тия проблемни и трошливи двигатели с единствения им плюс: средния диференциал(при MT) и единия автоматик Не не не. По принцип на 3.5л при хонда 4х4 системата ако се използва по предназначение май е по добра от субару има и перфекния заден блокаж а 2018г вече няма никакви забележки с какъвто и двигател да е.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Не, че нещо, но смяташ ли за коректно да сравняваш най-скопения Форестър от 1999 г. (какъвто имаше) с по-нова Хонда?
Изобщо няма да споменавам каква грозотия е първата генерация на тази Хонда и какви са способностите от към ускорение на "мощните" им двигатели, обаче 4х4 системата им е пълна скръб. Ако не вярваш, гледай тези клипове:
https://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y
https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q
Със здраве си ползвай Хондата, но ни спести глупостите за превъзходство на Хонда и трошливите двигатели на Субару, защото не консумираме доматите с колците.

Съб Яну 11, 2020 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm
Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
Кофти...
Отговори с цитат
Въпреки че подобни клипчета са манипулирани в случая задното на хондата наистина е слабо но достатъчно с много малки екстремни изключения. Наясно съм и оценявам предимствата на средния диференциал.
Но с времето двигателите на субару стават все по проблемни и трошливи, не че хонда е цвете но на фона на другите е добре. Например 3л. след 2003 ако се юрка редовно, къса биела реже блока и си за нов двигател бих се радвал ако са единични случай защото ако се замогна за в бъдеще бих рискувал с един оутбек 3.6л с класически автомат. В Ботевград в много блиско време се случва на трибека и оутбек въпреки че на новите двигатели проблемите май се преместват в главите. Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата :).

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Съб Яну 11, 2020 4:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата :).

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk


Пич, харчиш масло и то доста...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 11, 2020 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Въпреки че подобни клипчета са манипулирани в случая задното на хондата наистина е слабо но достатъчно с много малки екстремни изключения. Наясно съм и оценявам предимствата на средния диференциал.
Но с времето двигателите на субару стават все по проблемни и трошливи, не че хонда е цвете но на фона на другите е добре. Например 3л. след 2003 ако се юрка редовно, къса биела реже блока и си за нов двигател бих се радвал ако са единични случай защото ако се замогна за в бъдеще бих рискувал с един оутбек 3.6л с класически автомат. В Ботевград в много блиско време се случва на трибека и оутбек въпреки че на новите двигатели проблемите май се преместват в главите. Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата :).

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Не знам какви проблеми имат до двигателите, но аз оплаквания за турбо бензина им нямам. Хонда може да славят с много здрави двигатели, но кума ми седмица след покупка на Сивик, му гръмна двигателя при каране с 80 км/ч. Така, че тези мантри са леко нелепи.
Е, двете фирми нямат някакви ултимативни модели, но определено тази Хонда е класи под Форестъра и за това струва доста по-малко.
То и аз искам да карам СУВ с 400-500 к.с., ама нямам пари за това и не се самонавивам, че моя Форестър е върха на сладоледа.

Съб Яну 11, 2020 5:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm
Мнения: 98
Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Много стара тема но явно ми е малко скучно :)


Sent from my Redmi 3 using Tapatalk



Личи си, че ти е скучно и се пробваш да хейтиш. Явно като са свършили празниците и няма какво друго да правиш се опитваш да "блеснеш" някъде. Успех и силна струя.

_________________
Купих си Субару аз и го карам във захлас!
Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз...
Яко през гората бяга и към мацките посяга...
Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...

Съб Яну 11, 2020 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm
Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
Кофти...
Отговори с цитат
Чак класи е пресилено, по евтина не е от хр-в има и на предно но тези които са 4х4 като средна цена са с една идея по скъпи от форестер 1. Но найстина да не спорим защото ако бях намерил читаво фори след 2003 с vdc нямаше да карам хонда.
А за турбото на субару мога да кажа само че в монтана реглажа клапани които е с пулове е с 400лв. по малко което до колкото знам се прави на 80хил. км. защото до към 100хил. вече са духнали гарнитурите на главите които също твърдят че са част от поддръжката :) за мен си е доста скъп ремонт а не подръжка. А иначе кефа сигурно е голям.
Форестъра с турбо е съвсем друга кола(кеф цена няма) стига да е 2л.( 2.5 май никой не смее да го надува повече без да смени буталата с биелите)
Вярвай доста хора се колебаят между форестер и хрв въпреки малко различния им клас.
А в сервизи които правят само субару май изобщо не знаят цената на парите(смяна лагер главина 100лв. но понеже цял ден били с чук 200лв. + 100лв. лагера. Аз си престявям профанче цял ден тъпо и опорито блъска с чук и през им не му минава че има и друг начин но едва ли е профанче по скоро е нагло терикатче)

И двете ми хонди не са масларски. Хрв-то ако се кара в много високи обороти малко харчи но малко за италянка това си е перфекно
 15

Съб Яну 11, 2020 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Чак класи е пресилено, по евтина не е от хр-в има и на предно но тези които са 4х4 като средна цена са с една идея по скъпи от форестер 1. Но найстина да не спорим защото ако бях намерил читаво фори след 2003 с vdc нямаше да карам хонда.
А за турбото на субару мога да кажа само че в монтана реглажа клапани които е с пулове е с 400лв. по малко което до колкото знам се прави на 80хил. км. защото до към 100хил. вече са духнали гарнитурите на главите които също твърдят че са част от поддръжката :) за мен си е доста скъп ремонт а не подръжка. А иначе кефа сигурно е голям.
Форестъра с турбо е съвсем друга кола(кеф цена няма) стига да е 2л.( 2.5 май никой не смее да го надува повече без да смени буталата с биелите)
Вярвай доста хора се колебаят между форестер и хрв въпреки малко различния им клас.
А в сервизи които правят само субару май изобщо не знаят цената на парите(смяна лагер главина 100лв. но понеже цял ден били с чук 200лв. + 100лв. лагера. Аз си престявям профанче цял ден тъпо и опорито блъска с чук и през им не му минава че има и друг начин но едва ли е профанче по скоро е нагло терикатче)

И двете ми хонди не са масларски. Хрв-то ако се кара в много високи обороти малко харчи но малко за италянка това си е перфекно

Започваш да си противоречиш - уж Форестър бил скъп, пък сега бил по-евтин???
Иначе пак явно всичко опира до някакви врели-некипели. Кой ти каза, че се прави реглаж на 80 000 км? Ако имаш газ вече е друго, но за това не ти е виновна колата.
И ако ми намериш Хонда СУВ с 4х4, над 200 к.с с по-евтина поддръжка, ела ми се обади.
Хайде стига измислици - като сравняваш нещо, го сравнявай коректно.

Съб Яну 11, 2020 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm
Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
Кофти...
Отговори с цитат
Няма повече да пиша че го обърнахме на заяждане.
На 80 000(може и да устиска и до 100 000 предполагам) се прави заради гарнитурите а мисля че по менуал е на 100 000. Субарото е евтино само да го купиш и то защото след това разбираш за какви пари става въпрос. От хонда има над 200кс сув и не един а ако се включи и американската им марка Acura има и над 300 например
accord crosstour, Pilot, Passport, Ridgeline и по бил проблем че са основно над 240кс. и всички са с хубавата 4х4 която е фултайм. За издевателства извън пътя май субарото е по подходящо но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели май субарото отпада особено ако се включи луксозната им марка Acura но хора всякакви както и вкусове всякакви. На мен ми допада например това. https://m.youtube.com/watch?v=Ncuyl0-3BO0

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 -15


Последна промяна lelemale13 на Съб Яну 11, 2020 8:48 pm, променена общо 1 път


Съб Яну 11, 2020 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm
Мнения: 98
Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk



За комфорт на пътя няма по-добро от Волга - ГАЗ 24
За издевателства на пътя си взимаш Лада НИВА
И пиши бре, пиши... важното е майтапа да върви...

_________________
Купих си Субару аз и го карам във захлас!
Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз...
Яко през гората бяга и към мацките посяга...
Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...

Съб Яну 11, 2020 8:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lelemale13 написа:
Няма повече да пиша че го обърнахме на заяждане.
На 80 000(може и да устиска и до 100 000 предполагам) се прави заради гарнитурите а мисля че по менуал е на 100 000. Субарото е евтино само да го купиш и то защото след това разбираш за какви пари става въпрос. От хонда има над 200кс сув и не един а ако се включи и американската им марка Acura има и над 300 например
accord crosstour, Pilot, Passport, Ridgeline и по бил проблем че са основно над 240кс. и всички са с хубавата 4х4 която е фултайм. За издевателства извън пътя май субарото е по подходящо но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели май субарото отпада особено ако се включи луксозната им марка Acura но хора всякакви както и вкусове всякакви. На мен ми допада например това. https://m.youtube.com/watch?v=Ncuyl0-3BO0

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Ами май наистина ще е добре да спреш да пишеш, защото пишеш откровени лъжи. Ако имаш смелост, пейстни тук текст от ръководството, че се прави задължителен реглаж на клапаните на Субару на всеки 100 000 км. То иначе и аз мога да кажа, че на Хонда се прави реглаж на 60 000 км.
А що се отнася до това, че Хонда имала 300 коня СУВ, дали обърна внимание какво точно те питах, а?
Ти си тръгнал на мен ли да обясняваш, че Субару било скъпо за поддръжка, след като 100 лева ти се виждат много за лагер? Или викаш на Акюра лагера е 15 лева в Монтана?
Хайде по-сериозно!

Съб Яну 11, 2020 10:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор