Subaru Forester или Honda Hr-v
Автор |
Съобщение |
xwildbg
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 11:03 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
не съм сигурен, че тези две коли подлежат на сравнение, пък и все пак пиша във форум на Субаро, но ще съм ви благодарен ако изкажете мнение по въпроса.
Става дума за Honda Hr-v от 2000г или Subaru Forester 2.0 от 1999 или 2000г..
Наистина не мога да преценя кое е по-доброто - като технически параметри, пък и като държание на пътя...
Ще ви бъда благодарен, ако ми посочите и някакви сигурни технически данни (разход на гориво, размери на колата и багажното и др.) за двата модела-защото порових малко в нет-а и немерих доста противеречиви неща.
Чакам отговори и предварително на всички, които ще си загубят времето за да ми отговорят
|
|
|
Сря Фев 27, 2008 11:49 pm |
|
|
Buryan
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm Мнения: 128 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
|
1. за моделите от онези години, форестера е по добре направен, с по добър салон,по удобен,
2. Хондата е кола с преден мост, с електронно хидравлична връзка , особена схема , между двата моста, и си върви основно с преден мост, ако системата реши, започва да включва и заден мост, като понякога и трябва 1.4 сек, за да вземе решение, а това е бавно, няма бавни скорости
Форестера е с много добра система за връзка с двата моста при ръчни скорости и посотянно действащи преден и заден мост, с сигурна реализация с междинен диференциал. Мнооого по близо до 4х4 от Хондата
Има бавни, което е по добре от никакви.
3. И двете коли са с добро качество изобщо , удобни, Форестера е по добро 4х4 за трудни терени, Хондата е може би по добра за града като основно каране. И двете коли са сравнително ограничени , и не стават за ЕКСТРЕМЕН офроад, но на сняг и кал, черни лоши пътища, липса на пътища без големи дупки и прагове са си върха, особено форестера...
лично за мен , 2.о л Форестер без турбо е маааалко тромав, ама няма пък акциз.....и си го карам така
Като разход на гориво и други разходи може би са близки, защото и двете коли са редки в БГ, частите у нас са си скъпи.
_________________ Subaru Forester 1999, 2.0 GL
|
|
|
Съб Мар 01, 2008 12:09 am |
|
|
zodias
Subaru Extremist
Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am Мнения: 1099 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
На дълъг път Хондата леееко клати настрани, което е досадно. Форестъра се кара като лека кола. Кумът ми казваше, че Хондата има по-кофти седалки от Форестъра. Той ги караше и двете по много като служебни. Хондата я плюе още за съжаление. Да уточня, че караше Хонда CR-V и като талибан.
Мен лично ми харесват и двете, но заради по-доброто 4х4 предпочитам Субару. Оставям настрана факта, че съм луд фен на Субару.
Само толкова мога да ти помогна, но се надявам все пак да е нещо.
_________________ --------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US
|
|
|
Съб Мар 01, 2008 12:22 am |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
+1 за субаруто.
Ето ти едно клипче, което взех от подфорума с клипове, и погледни сам за да видиш и сравниш хонда и субару. Ясно се вижда че хондата като вземат предните колелета да плъзгат, задните нищо не правят. Иначе е Real Time 4WD каквото и да значи това. То и да не разбира човек може да види при този тест, че хондичката е на по-ниско ниво.
http://youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE&feature=related
|
|
|
Съб Мар 01, 2008 12:51 am |
|
|
proscrip
|
Бих искал да попитам и аз нещо за форито - има ли разлика при ръчна и автоматик във задвижването на двата моста и има ли ЛСД система или нещо подобно, което да предава движението на колелото с по-голямо сцепление или като увиснат две колела на всеки мост и до там?
|
|
|
Съб Мар 01, 2008 8:27 am |
|
|
Buryan
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm Мнения: 128 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
|
|
Съб Мар 01, 2008 11:13 am |
|
|
xwildbg
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 11:03 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
мерси за всички отговори...нещата отиват към Субаро , НО
има едно нещо, което започна да ме тревожи - разхода на гориво. Честно да си призная не успях да намеря два еднакви пост-та относно това-разхода започва от 10л градско за да се стигне до 18!!! това ми се струва прекалено. Така че ще бъда благодарен ако някой ми каже какъв е реалния разход при нормално каране в градски условия (София) без ръчкане и извънградско... Интересува ме за моделите Форестър и Оутбек (да си призная и той ми допадна много като се качих на него за малко)
Чакам отговории
|
|
|
Нед Мар 02, 2008 3:27 pm |
|
|
zodias
Subaru Extremist
Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am Мнения: 1099 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
Форестър 2.0 МТ - 13л./100км.
Аутбак 2.5 АТ - 13 - 17 л./100км.
Зависи какъв е трафика. Аз карам по-полека и избягвам задръстанията. Аутбека ми дава средно около 13. Имай предвид, че от време на време трябва да шпориш колата, за да изчисти конденза в скоротната кутия. Може би това важи не само за Субару. Под шпорене разбирай оборотомера да стига поне 4500-5000 оборота. Аз я настъпвам до прекъсвач, след което тя сама си сменя предавката Японска му работа.
_________________ --------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US
|
|
|
Нед Мар 02, 2008 3:35 pm |
|
|
Buryan
Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 10:00 pm Мнения: 128 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2,5 XT
Телефон: 0888712625
Рейтинг: 11
|
за разхода....
засякъл съм абсолютно точно към 6500 км, разход средно 10.4, което включва 85% късо градско в Пловдив, 10% извънградско с скорост 120-130, и 5 % офроад...
разхода силно зависи от имали турбо или не, и от стила на каране.
за мен форестер 2.0, 1999, ръчни е малко тромав, но и така свикнах да карам, за да се разбърза трбява да отидеш на над 3300 - 3800 оборота на по ниска предавка. тогава разхода ще е към 14 мисля
от друга страна не си мисли, че ще има сериозна разлика в разхода в моодели от един клас тегло, двигател, мощност,
преди имах сеат толедо 2, 0 , по принцип съм много доовлен от колата, обаче беше ГТ и малко ниска., та той гореше градско 12-13, извънградско 7.6 бензин, а после и газ 15 градско и 12 извънграсдко с каране на 160-180 по магисрала, доста го натискаг, мда...
т.е,. като се замислиш същата работа...
_________________ Subaru Forester 1999, 2.0 GL
|
|
|
Нед Мар 02, 2008 7:27 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Много стара тема но явно ми е малко скучно Най значителната разлика между двете е че е няколко пъти по евтино да имаш HR-V и е по надеждно от форестер а да не говорим че намирането на субару в приемливо състояние е мисия почти невъзможна(в България). Хондата е със стария тип двигател(с делко) тоест с много здрав и надежден двигател, субару с 125/122hp е по скоро междинен но повече към легендарните 2L 116hp и 2.2L. Въпреки че хондата има зависимо задно окачване двигателя дори и по мощния си е мъртвец особено след 2ра, усеща се че е по нисък клас кола но на шофьорското мяста съвсем малко е по широко. 4х4 системата ме изненада приятно очаквах че ще е много по зле, разбира се не си позволявам да си въобразявам че имам джип както съм правил с форестъра(125hp MT). При субару ако вземеш 125/122hp имаш един воденичен камък на врата иначе 2. Субару пада от много високо и лежи на стари лаври от епохата на хидравличните клапани но и тогава от към ръжда е по зле. Имам и сивик автоматика и пак ми е много по евтино. Не съжалявам че се върнах към хонда въпреки че субарото е много яка кола но и цената да я притежаваш за мен е неоснователна въпреки че е поносима за джоба ми, но ми писна всяка година все нещо да се разваля. За в бъдеще би могло да си взема от по новите хонди например cr-v но субару с тия проблемни и трошливи двигатели с единствения им плюс: средния диференциал(при MT) и единия автоматик Не не не. По принцип на 3.5л при хонда 4х4 системата ако се използва по предназначение май е по добра от субару има и перфекния заден блокаж а 2018г вече няма никакви забележки с какъвто и двигател да е. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 2:36 pm |
|
|
kronos
|
lelemale13 написа: Много стара тема но явно ми е малко скучно Най значителната разлика между двете е че е няколко пъти по евтино да имаш HR-V и е по надеждно от форестер а да не говорим че намирането на субару в приемливо състояние е мисия почти невъзможна(в България). Хондата е със стария тип двигател(с делко) тоест с много здрав и надежден двигател, субару с 125/122hp е по скоро междинен но повече към легендарните 2L 116hp и 2.2L. Въпреки че хондата има зависимо задно окачване двигателя дори и по мощния си е мъртвец особено след 2ра, усеща се че е по нисък клас кола но на шофьорското мяста съвсем малко е по широко. 4х4 системата ме изненада приятно очаквах че ще е много по зле, разбира се не си позволявам да си въобразявам че имам джип както съм правил с форестъра(125hp MT). При субару ако вземеш 125/122hp имаш един воденичен камък на врата иначе 2. Субару пада от много високо и лежи на стари лаври от епохата на хидравличните клапани но и тогава от към ръжда е по зле. Имам и сивик автоматика и пак ми е много по евтино. Не съжалявам че се върнах към хонда въпреки че субарото е много яка кола но и цената да я притежаваш за мен е неоснователна въпреки че е поносима за джоба ми, но ми писна всяка година все нещо да се разваля. За в бъдеще би могло да си взема от по новите хонди например cr-v но субару с тия проблемни и трошливи двигатели с единствения им плюс: средния диференциал(при MT) и единия автоматик Не не не. По принцип на 3.5л при хонда 4х4 системата ако се използва по предназначение май е по добра от субару има и перфекния заден блокаж а 2018г вече няма никакви забележки с какъвто и двигател да е. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Не, че нещо, но смяташ ли за коректно да сравняваш най-скопения Форестър от 1999 г. (какъвто имаше) с по-нова Хонда? Изобщо няма да споменавам каква грозотия е първата генерация на тази Хонда и какви са способностите от към ускорение на "мощните" им двигатели, обаче 4х4 системата им е пълна скръб. Ако не вярваш, гледай тези клипове: https://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Yhttps://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2QСъс здраве си ползвай Хондата, но ни спести глупостите за превъзходство на Хонда и трошливите двигатели на Субару, защото не консумираме доматите с колците.
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 3:20 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Въпреки че подобни клипчета са манипулирани в случая задното на хондата наистина е слабо но достатъчно с много малки екстремни изключения. Наясно съм и оценявам предимствата на средния диференциал. Но с времето двигателите на субару стават все по проблемни и трошливи, не че хонда е цвете но на фона на другите е добре. Например 3л. след 2003 ако се юрка редовно, къса биела реже блока и си за нов двигател бих се радвал ако са единични случай защото ако се замогна за в бъдеще бих рискувал с един оутбек 3.6л с класически автомат. В Ботевград в много блиско време се случва на трибека и оутбек въпреки че на новите двигатели проблемите май се преместват в главите. Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата . Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 4:11 pm |
|
|
Alxx
|
lelemale13 написа: Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата . Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Пич, харчиш масло и то доста...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 4:36 pm |
|
|
kronos
|
lelemale13 написа: Въпреки че подобни клипчета са манипулирани в случая задното на хондата наистина е слабо но достатъчно с много малки екстремни изключения. Наясно съм и оценявам предимствата на средния диференциал. Но с времето двигателите на субару стават все по проблемни и трошливи, не че хонда е цвете но на фона на другите е добре. Например 3л. след 2003 ако се юрка редовно, къса биела реже блока и си за нов двигател бих се радвал ако са единични случай защото ако се замогна за в бъдеще бих рискувал с един оутбек 3.6л с класически автомат. В Ботевград в много блиско време се случва на трибека и оутбек въпреки че на новите двигатели проблемите май се преместват в главите. Субару без никакви скрупули влагат сериозни дефекти по двигателите, май се състезават с VAG групата . Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Не знам какви проблеми имат до двигателите, но аз оплаквания за турбо бензина им нямам. Хонда може да славят с много здрави двигатели, но кума ми седмица след покупка на Сивик, му гръмна двигателя при каране с 80 км/ч. Така, че тези мантри са леко нелепи. Е, двете фирми нямат някакви ултимативни модели, но определено тази Хонда е класи под Форестъра и за това струва доста по-малко. То и аз искам да карам СУВ с 400-500 к.с., ама нямам пари за това и не се самонавивам, че моя Форестър е върха на сладоледа.
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 5:32 pm |
|
|
Rashko-Strashko
Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm Мнения: 98 Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
|
lelemale13 написа: Много стара тема но явно ми е малко скучно Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Личи си, че ти е скучно и се пробваш да хейтиш. Явно като са свършили празниците и няма какво друго да правиш се опитваш да "блеснеш" някъде. Успех и силна струя.
_________________ Купих си Субару аз и го карам във захлас! Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз... Яко през гората бяга и към мацките посяга... Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 6:10 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Чак класи е пресилено, по евтина не е от хр-в има и на предно но тези които са 4х4 като средна цена са с една идея по скъпи от форестер 1. Но найстина да не спорим защото ако бях намерил читаво фори след 2003 с vdc нямаше да карам хонда. А за турбото на субару мога да кажа само че в монтана реглажа клапани които е с пулове е с 400лв. по малко което до колкото знам се прави на 80хил. км. защото до към 100хил. вече са духнали гарнитурите на главите които също твърдят че са част от поддръжката за мен си е доста скъп ремонт а не подръжка. А иначе кефа сигурно е голям. Форестъра с турбо е съвсем друга кола(кеф цена няма) стига да е 2л.( 2.5 май никой не смее да го надува повече без да смени буталата с биелите) Вярвай доста хора се колебаят между форестер и хрв въпреки малко различния им клас. А в сервизи които правят само субару май изобщо не знаят цената на парите(смяна лагер главина 100лв. но понеже цял ден били с чук 200лв. + 100лв. лагера. Аз си престявям профанче цял ден тъпо и опорито блъска с чук и през им не му минава че има и друг начин но едва ли е профанче по скоро е нагло терикатче) И двете ми хонди не са масларски. Хрв-то ако се кара в много високи обороти малко харчи но малко за италянка това си е перфекно
|
15
|
|
Съб Яну 11, 2020 6:28 pm |
|
|
kronos
|
lelemale13 написа: Чак класи е пресилено, по евтина не е от хр-в има и на предно но тези които са 4х4 като средна цена са с една идея по скъпи от форестер 1. Но найстина да не спорим защото ако бях намерил читаво фори след 2003 с vdc нямаше да карам хонда. А за турбото на субару мога да кажа само че в монтана реглажа клапани които е с пулове е с 400лв. по малко което до колкото знам се прави на 80хил. км. защото до към 100хил. вече са духнали гарнитурите на главите които също твърдят че са част от поддръжката за мен си е доста скъп ремонт а не подръжка. А иначе кефа сигурно е голям. Форестъра с турбо е съвсем друга кола(кеф цена няма) стига да е 2л.( 2.5 май никой не смее да го надува повече без да смени буталата с биелите) Вярвай доста хора се колебаят между форестер и хрв въпреки малко различния им клас. А в сервизи които правят само субару май изобщо не знаят цената на парите(смяна лагер главина 100лв. но понеже цял ден били с чук 200лв. + 100лв. лагера. Аз си престявям профанче цял ден тъпо и опорито блъска с чук и през им не му минава че има и друг начин но едва ли е профанче по скоро е нагло терикатче) И двете ми хонди не са масларски. Хрв-то ако се кара в много високи обороти малко харчи но малко за италянка това си е перфекно Започваш да си противоречиш - уж Форестър бил скъп, пък сега бил по-евтин??? Иначе пак явно всичко опира до някакви врели-некипели. Кой ти каза, че се прави реглаж на 80 000 км? Ако имаш газ вече е друго, но за това не ти е виновна колата. И ако ми намериш Хонда СУВ с 4х4, над 200 к.с с по-евтина поддръжка, ела ми се обади. Хайде стига измислици - като сравняваш нещо, го сравнявай коректно.
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 7:10 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Няма повече да пиша че го обърнахме на заяждане. На 80 000(може и да устиска и до 100 000 предполагам) се прави заради гарнитурите а мисля че по менуал е на 100 000. Субарото е евтино само да го купиш и то защото след това разбираш за какви пари става въпрос. От хонда има над 200кс сув и не един а ако се включи и американската им марка Acura има и над 300 например accord crosstour, Pilot, Passport, Ridgeline и по бил проблем че са основно над 240кс. и всички са с хубавата 4х4 която е фултайм. За издевателства извън пътя май субарото е по подходящо но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели май субарото отпада особено ако се включи луксозната им марка Acura но хора всякакви както и вкусове всякакви. На мен ми допада например това. https://m.youtube.com/watch?v=Ncuyl0-3BO0 Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
|
-15
Последна промяна lelemale13 на Съб Яну 11, 2020 8:48 pm, променена общо 1 път
|
|
Съб Яну 11, 2020 8:43 pm |
|
|
Rashko-Strashko
Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm Мнения: 98 Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
|
lelemale13 написа: но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели Sent from my Redmi 3 using Tapatalk За комфорт на пътя няма по-добро от Волга - ГАЗ 24 За издевателства на пътя си взимаш Лада НИВА И пиши бре, пиши... важното е майтапа да върви...
_________________ Купих си Субару аз и го карам във захлас! Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз... Яко през гората бяга и към мацките посяга... Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 8:47 pm |
|
|
kronos
|
lelemale13 написа: Няма повече да пиша че го обърнахме на заяждане. На 80 000(може и да устиска и до 100 000 предполагам) се прави заради гарнитурите а мисля че по менуал е на 100 000. Субарото е евтино само да го купиш и то защото след това разбираш за какви пари става въпрос. От хонда има над 200кс сув и не един а ако се включи и американската им марка Acura има и над 300 например accord crosstour, Pilot, Passport, Ridgeline и по бил проблем че са основно над 240кс. и всички са с хубавата 4х4 която е фултайм. За издевателства извън пътя май субарото е по подходящо но за асфалт и комфорт когато хонда слагат мощни двигатели май субарото отпада особено ако се включи луксозната им марка Acura но хора всякакви както и вкусове всякакви. На мен ми допада например това. https://m.youtube.com/watch?v=Ncuyl0-3BO0 Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Ами май наистина ще е добре да спреш да пишеш, защото пишеш откровени лъжи. Ако имаш смелост, пейстни тук текст от ръководството, че се прави задължителен реглаж на клапаните на Субару на всеки 100 000 км. То иначе и аз мога да кажа, че на Хонда се прави реглаж на 60 000 км. А що се отнася до това, че Хонда имала 300 коня СУВ, дали обърна внимание какво точно те питах, а? Ти си тръгнал на мен ли да обясняваш, че Субару било скъпо за поддръжка, след като 100 лева ти се виждат много за лагер? Или викаш на Акюра лагера е 15 лева в Монтана? Хайде по-сериозно!
|
|
|
Съб Яну 11, 2020 10:13 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|