Автор |
Съобщение |
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Мнения: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Здравейте, една бърза питанка и събиране на съвети. Става въпрос за Outback 2,5 AT 2007(феис).Задницата ми е клекнала спрямо предницата с 3-4см. Предполагам, че пружините са уморени и газовата и резервната гума допълнително я натискат надолу. Амортисьорите засега са добре(няма клатене, държи се стабилно в завои) и затова го отдавам на омекналите пружини. Дилемата ми е между подмяна на комплект амортесьори с пружини или подлагане на планки за повдигане на задницата. Амортесьорите са от самонивелиращите се. Разликата е много голяма в цените, затова и събирам мнения. И съответно, ако се реша на подлагане на планки, дали да е с планка която се закача горе на макферсона или да се вземат тампони които да се сложат между навивките на пружините. Моля за мнения и съвети. Благодаря предварително на всички отзовали се.
|
|
|
Чет Юни 25, 2020 2:09 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Единственото смислено решение е да смениш амове + пружини.
|
|
|
Чет Юни 25, 2020 2:55 pm |
|
|
Alxx
|
Порови се из форума, има посочен модел усилени пружини и обикновенни амове, с които си решаваш проблема. Имаш опция и Педерс, комплект пак, но си смяташ бюджета първо Приятелски съвет: забрави да търсиш "здрави" SLS амортисьори втора ръка. Гледал съм го тоя филм много пъти с мои клиенти, просто здрави и втора ръка са несъвместими.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юни 25, 2020 11:48 pm |
|
|
tsonio denchev
Регистриран на: Сря Окт 14, 2015 7:38 am Мнения: 96 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2007 2,5 AT
Телефон: 0899190962
Рейтинг: 180
|
Здравейте, разглеждах какви са опциите със смяната с обикновенни амове и усилени пружини. Рано или късно моите ще си заминат. Просто за момента са Ок и единствено пружините са омекнали. Затова и се замислих за двата варианта- дали да набия сега пари за нови амове с пружини или просто да сложа подложки и да карам така докато старите си отидат. Както казах цената е с голяма разлика във вариантите, затова и събирам мнения. Естествено, че предпочитам да не набивам пари без належаща нужда, но не съм сигурен доколко е удачен варианта с подложките. Предполагам няма да има драми с карета, ъгли и т.н, поне от това което прочетох из форума. Иначе е ясно, че новото си е най-доброто решение.
|
|
|
Пет Юни 26, 2020 4:49 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, провисване с 4 см означава, че SL представката в твоите SLS амове вече я няма. Амортисьора може и да работи, системата за донапомпване не. Ако искаш да минеш тънко прави подложки. Проблемът е, че не е ясно кой ам колко е зле. Пружините за обикновени амове са различни от тези в момента (по-дълги). Ако сменяш комплект потърси в нета отзиви за различни твърдости пружини. Гледам колегите на запад залагат на по-твърди (60-70 N/mm).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 7:22 am |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Колега, аз също имам този проблем. Само че задницата увисна, след като смених амортисьорите, а уж ми сложиха усилени пружини. Ако си решиш проблема, моля да споделиш как.
|
|
|
Пон Авг 31, 2020 9:04 am |
|
|
Alxx
|
Уж..ама видимо грешните пружини, май? Връщай им ги.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 31, 2020 6:51 pm |
|
|
Valio
|
При проверка от мен на тази дилема с монтиране на обикновени амове на мястото на моите самонивелиращи и не работещи амове се оказа, че амове има богат избор,но пружини намерих само вариант оригинал с цена около 200+ лева броя. Ако някой знае от къде може да се намери пружина за афтърмаркет ам да сподели.Нещата не са като при форестъра да има каяби и още един куп пружини....
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 5:38 am |
|
|
valqk
|
Ако има мостра или знаеш точно какво искаш (примерно по-висока еди колко си + еди колко си по-голямо натоварване да носи), може да поръчаш в Крън. Наскоро си взех 2 предни за бялото - с 2см по-високи и +100кг натоварване. Още не съм ги сложил, но на натискане се усеща... иначе са 1:1 докарани по форма.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 12:39 pm |
|
|
Valio
|
Лошото е че нямам мостра за обикновен ам.Оригиналните са различни и незнам какво да поръчам в такъв вариант.Иначе не търся по голяма височина от заводската, достатъчно ми е...
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 3:56 pm |
|
|
Vmax
|
Valio написа: При проверка от мен на тази дилема с монтиране на обикновени амове на мястото на моите самонивелиращи и не работещи амове се оказа, че амове има богат избор,но пружини намерих само вариант оригинал с цена около 200+ лева броя. Ако някой знае от къде може да се намери пружина за афтърмаркет ам да сподели.Нещата не са като при форестъра да има каяби и още един куп пружини.... Нямаш избор като че ли, освен педърс, и цените са си солени https://pedders.co.uk/pedders-heavy-dut ... pring-7512Винаги е по добре да вземеш усилени пружини
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 5:28 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
|
Здравейте, Днес инцидентно ми се наложи да натоваря 350+килограма ламинат плюс пълна газова бутилка и Аутбека осезаемо клекна. Та въпросът ми е SLS амортисьорите имат ли някакъв лимит на товарене, който съм прескочил или просто са си изпяли песента (както подозирам)? В нормално състояние, с газова и резервна гума, разстоянието от център на джанта до ръба на калника е 42см (което е една идея по-малко май) и амовете не са протекли. Колата е 08' Outback H6. Благодаря на всички отзовали се. Поздрави и весели празници, Тодор
|
|
|
Сря Дек 22, 2021 1:33 pm |
|
|
Alxx
|
Не са протекли, ама газът си излиза без следи. Около 400+кг(видимо от обяснението) не са проблем за слс окачването, тоест изводът е, че си е купило билета за отвъдното. Преценявай си.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 22, 2021 9:29 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 154
|
Да, за съжаление ще трябва и аз да правя конверсия към нормално окачване. Остава да помисля дали Каяба или Педерс. Alxx, благодаря за мнението!
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
|
|
|
Чет Дек 23, 2021 10:12 am |
|
|
ico_tech
|
Не съжалявайте. Конвенционалното окачване дава много добро усещане и понякога променя доста поведението на колата към по-добро. Колкото по-просто толкова по-добре за тези години. Аз товаря по 550 - 600 кг пелети на Импреза - кляка, но нищо драматично. Товаря и още толкова на Ситроен Берлинго и той се смачква почти до упор на тампоните, окачването се разчеква - изобщо грозна картина за кола, която се води "работна и товарна".
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 23, 2021 6:41 pm |
|
|