Автор |
Съобщение |
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
На който му се занимава ...да пита .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Юли 09, 2020 1:10 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, извинявай за тъпия въпрос, но, каква е целта на упражнението?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Юли 09, 2020 8:58 pm |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Привет колега!!! Целта на упражнението е да се намали притока на маслени пари съдържащи се в картерните газове,и да се запазят чисти от налепи (сажди и масло) дроселовата клапа, мап сензора, и всмукателния колектор.При мен резултата е доста добър и затова рещих да го споделя. Ако някой се интересува как,какво и защо с удоволствие ще споделя моя скромен опит .
|
|
|
Пет Юли 10, 2020 10:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Аз долу горе разбирам как действа Просто не разбирам какво те е накарало да сложиш тази добавка. Някакъв сериозен налеп или просто за превенция? И как това устройство те спасява от влиянието на EGR-a.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Юли 11, 2020 8:24 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Тази щуротия я рекламират руснаците. Има и качени видеа в youtube. Въпреки че руският ми е на достатъчно високо ниво не можах да намеря много смисъл в идеята. Аз съм на принципа "не пречи на машината да работи!"
|
|
|
Съб Юли 11, 2020 10:33 pm |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
При мен на няколко стотин километра се зацапваше мап сензора и дроселовата клапа.После гледах в нета какво се случва и във всмукателния колектор зади смесването там на картерните газове с тези от ЕГР. И така ...свалих си всукателния клектор почистих всичко с обезмаслител ,направих си маслоуловителя и сега всичко си е чисто. А разликата при мен от тези купешките, моята джаджа монтирах под интеркулера....така има възможност да се охлажда при движение на колата и при охлаждането по ефективно се кондензират горещите маслени пари от мотора..Нямам проблем с ЕГР след като го монтирах.
|
|
|
Нед Юли 12, 2020 6:37 pm |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Колега това не пречи на мащината да работи . Налягането в картерните газове не се променя, така че в този случай само и помагаме на мащината без да се бута екологията. По квалифицираните колеги да кажат дали ограничаването на притока на картерни газове в горивната камера на мотора е за добро или за лошо .. Поздрави !!!
|
|
|
Нед Юли 12, 2020 6:45 pm |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Малка корекция... не се ограничава притока на картерни газове а по точно на маслените и водни пари в тях.Водните пари са от конденза в на вода в маслото.
|
|
|
Нед Юли 12, 2020 7:53 pm |
|
|
nikentce
|
svitlomir написа: При мен на няколко стотин километра се зацапваше мап сензора и дроселовата клапа.После гледах в нета какво се случва и във всмукателния колектор зади смесването там на картерните газове с тези от ЕГР. И така ...свалих си всукателния клектор почистих всичко с обезмаслител ,направих си маслоуловителя и сега всичко си е чисто. А разликата при мен от тези купешките, моята джаджа монтирах под интеркулера....така има възможност да се охлажда при движение на колата и при охлаждането по ефективно се кондензират горещите маслени пари от мотора..Нямам проблем с ЕГР след като го монтирах. Всичко звучи супер, но при нормално функциониращ мотор и експлоатация не трябва да се наблюдават чак такива ефекти. Аз не съм имал такива казуси през последните повече от 30 000 км, откакто карам колата в България. Тепърва преди около 8 000 км. за пръв път чистих механично EGR-а и не мога да кажа, че беше в драматично състояние. Дори само градско да я караш пак не би трябвало да зацапваш мап сензор на всеки няколко стотин километра.
|
15
|
|
Пон Юли 13, 2020 9:08 am |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Моята кола също е карана само в България. Със смененен шортблок е и е в момента на 20 000 км. след смяната. Скоро за първи път.и аз си чистих Е ГР . Не беше мн замърсен. Но покрай него обърнах внимание че имаше омасляване по целия път път на картерите газове което според повечето разбиращи е нормално. Проверих турбината и беше добре.После гледах в ЮТуб клипчета по темата и там видях колко мизерия се събира във всмукателния колектор както между другото на всяка дизелова кола . Особено ако е с Егр да вкарва сажди и картерни газове които се смесват с тях и става майко мила....е не за един ден де Е за да ми е чисто и сухо не само в сензора , клапата и интеркулера но и в смукателния колектор си направих това на снимката по горе. Щото за чистенето особено на колектора е голяма игра..отделно сваляне и слагане..
|
|
|
Пон Юли 13, 2020 11:52 am |
|
|
Alxx
|
Нормално би трябвало да си инспектираш pcv системата и състоянието на турбината. Щом си стигнал до нов шортблок, вероятно първото е за подмяна, а второто за инспекция и/или ремонт. Здрава кола не цапа въздуховодите ей така. Идеята е готина, но не лекува проблем, а го замазва.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 13, 2020 7:33 pm |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Така се колега , но не намерих в схемите на нашия мотор EE20Z да има PCV клапан . А освен него не знам какво се инспектира друго. Ако някой знае да има такова нещо при нас ще се радвам да каже.Шортблока е чисто нов на 20 000 не вярвам да е нещо там. Може да е от нафтата или от маслото че я карах до скоро с Eneos...казва ли ти някой причини много...но повярвай ми колега ...свалих си всмукателния колектор сам и си го измих сам с концентрат обезмаслител и професионална водоструйка само за 3 дена яко киснене и миене ( добре че беше карантината ) та...ако го направиш и тиняма да искаш да го правиш втори път от там ми хрумна да си измисля нещо. А за проверка свали си маркуча от входа на интеркулера и пипни вътре с пръст ако има масло. Да знаеш че то ще влезе в мотора при ЕГР газовете и после тва дето се полепва там един майстор го вадеше със супена лъжица( справка от ю туб ) Поздрави!!!
|
|
|
Пон Юли 13, 2020 8:44 pm |
|
|
Alxx
|
Идеята е ок, щом работи. Сега да те изкритикувам: тема diy не се прави с една снимка и "на който му се занимава, да пита".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юли 14, 2020 6:15 am |
|
|
svitlomir
Регистриран на: Сря Яну 07, 2015 4:30 pm Мнения: 9
Skype: svetomir
Рейтинг: 0
|
Да колега. Извинявам се за неправилния пост .Рядко пускам теми. Но мисля че тази е полезна имайки в предвид и че дори всичко по мотора да е наред, има и такова нещо като регенерации на ДПФ филтъра, а при тях температурата на маслото се покачва а покрай нея и изпаренията..Даже до колкото си спомням клипчето с мръсния всмукателен колектор беше свързано с работата на ДПФ.
|
|
|
Сря Юли 15, 2020 1:53 pm |
|
|
srg
|
Докато е жега няма да има драми, ама като застудее вероятно вече имаш в предвид факта, че кенчето ще събира доста вода и ще трябва да се изпразва. Пиша го това, щото два пъти го "ядох" тая зима P.S. Няма да пускам снимка на моя DYI кеч кен, щото е маркуч и кенче от добавка със стратегически разположени отвори (а.к.а. дупки от шило), запълнено от приспособление със високо съдържание на стомана с цел почистване на готварско приспособление с цел в живота пържене и най-отгоре друго пособие за почистване на замърсени готварски прибори с високо съдържание на полиуретан
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
15
|
|
Сря Юли 15, 2020 11:41 pm |
|
|