Аз не писах да разпалвам тролски спор , ами да погледна финансовата страна в случая.
А и темата е за всесезонни. Логично е да се пише от лични впечатления,а не от тестове в тубата. Догадки и предположения в чата и по срещите. Всесезонната гума е известен компромис с всичко,но е за предпочитане пред застраховател,пред летни гуми зимата,и зимни лятото. Аз също ги ползвам и поради това,че летните на трева и кал са трагедия. А за мен това има значение. Бъдете позитивни. Всеки шофира по различен начин и би трябвало да съобразява с това оборудването на автомобила си.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Всесезонната гума е известен компромис с всичко,но е за предпочитане пред застраховател,пред летни гуми зимата,и зимни лятото. .............
Това всъщност е много добър и основателен довод, особено когато караш по-нов и по-скъп автомобил с голяма застрахователна сума. Застрахователите вече се чудят за какво да се хванат. Признавам си - не се бях се сетил за този аспект.
Ето и една снимка на всесезонна гума немско производство с все още грайфер 3.5- 4 мм марка GООDYEAR,Vector 4Seasons след 2г. и 4 месеца използване и изминати 48 000 км. Купувана е чисто нова с DOT 1517 е. Такива "язви" има на всяка гума поне по 20 бр . Утре вече отиват на боклука.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чет Май 07, 2020 1:11 pm
pe6obosa
Регистриран на: Чет Май 07, 2020 4:14 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
Всесезонната гума е известен компромис с всичко,но е за предпочитане пред застраховател,пред летни гуми зимата,и зимни лятото. .............
Това всъщност е много добър и основателен довод, особено когато караш по-нов и по-скъп автомобил с голяма застрахователна сума. Застрахователите вече се чудят за какво да се хванат. Признавам си - не се бях се сетил за този аспект.
Потвърждавам, че са го използвали и при мен това застрахователите.
Колега Димитров, бих си прегледал предницата, амортисьорите в частност и сходимостта, и на двата моста. Такива неща се получават при проблеми с изредените възли.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Ето и една снимка на всесезонна гума немско производство с все още грайфер 3.5- 4 мм марка GООDYEAR,Vector 4Seasons след 2г. и 4 месеца използване и изминати 48 000 км. Купувана е чисто нова с DOT 1517 е. Такива "язви" има на всяка гума поне по 20 бр . Утре вече отиват на боклука.
А всъщност колко километра искаш да ги караш колега? Погледни в тестовете колко пробег им дават,че той май е толкова по определение. Това на Форестъра или на кола с предно/задно? Много е важно и това което Алекс написа по-горе. Моите Нокиан издържаха 68 к км. на Форито и карам със същите нови.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Ето и една снимка на всесезонна гума немско производство с все още грайфер 3.5- 4 мм марка GООDYEAR,Vector 4Seasons след 2г. и 4 месеца използване и изминати 48 000 км. Купувана е чисто нова с DOT 1517 е. Такива "язви" има на всяка гума поне по 20 бр . Утре вече отиват на боклука.
А всъщност колко километра искаш да ги караш колега? Погледни в тестовете колко пробег им дават,че той май е толкова по определение. Това на Форестъра или на кола с предно/задно? Много е важно и това което Алекс написа по-горе. Моите Нокиан издържаха 68 к км. на Форито и карам със същите нови.
Не искам нищо,колега.Споделям факти със снимков материал .
Нед Май 10, 2020 4:49 pm
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Мнения: 65 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
моят форестър се кара от 2012 и още е с оригиналните всесезонни yokohama geolandar - на над 100,000 км, малко понапукани, но още са с 4мм грайфер. Сигурно този дълъг живот се постига с по-твърд каучук и съответно някакъв компромис; но в крайна сметка какво става, ако трябва на два сезона сменяме гуми (каквито са често препоръките) които не се рециклират? Моят гумаджия ги събира старите в задния двор, искат му някаква такса за събиране, и накрая кой знае в кое езеро ще им намерят място... и затова и новите ще са йокохама, от серията blueearth, или нещо подобно направени за дълъг пробег.
моят форестър се кара от 2012 и още е с оригиналните всесезонни yokohama geolandar - на над 100,000 км, малко понапукани, но още са с 4мм грайфер. Сигурно този дълъг живот се постига с по-твърд каучук и съответно някакъв компромис; но в крайна сметка какво става, ако трябва на два сезона сменяме гуми (каквито са често препоръките) които не се рециклират? Моят гумаджия ги събира старите в задния двор, искат му някаква такса за събиране, и накрая кой знае в кое езеро ще им намерят място... и затова и новите ще са йокохама, от серията blueearth, или нещо подобно направени за дълъг пробег.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Единствения доволен от Геолендър.Аз ги махнах още втората есен. Като още лятото започнаха да изтърват пътя на мокро.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Сря Авг 05, 2020 8:23 am
gligor
Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm Мнения: 65 Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
Периодично си пробвам спирачния път особено на мокър асфалт и си е добре. Не знам какво е да изтървава пътя, сигурно зависи от стила на каране. Най ме притеснява да не гръмне някоя на магистралата; но там според някакви статии из нета рисковият фактор по-скоро е каране с ниско налягане под 20psi / 1.4bar), при което отслабват страните.
Да, четох резултатите. Така или иначе ги купих, но ще дам отзив след предстоящата зима. На сухо се представят според очакванията ми. Шума е значително по-нисък от предния модел.
Колега тества ли Nexen Nblue 4 seasons зимата ? Доволен ли си ?
Чет Окт 29, 2020 3:05 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
от Геоландер-а и аз на два пъти се отървавах, тия гуми за мен след третата година се превръщат в някаква неизтъркваща се пластмаса; на мокро и сняг си като като с летни гуми - никакво сцепление. Иначе за лятото са си ОК.
не мога да си представя такива на 8 години - колега, смени ги тия гуми да не се убиеш някъде
от Геоландер-а и аз на два пъти се отървавах, тия гуми за мен след третата година се превръщат в някаква неизтъркваща се пластмаса; на мокро и сняг си като като с летни гуми - никакво сцепление. Иначе за лятото са си ОК. не мога да си представя такива на 8 години - колега, смени ги тия гуми да не се убиеш някъде
Да тези гуми на колегата са някакви уникални.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Аз още ползвам оригиналните GEOLANDER от 2008 г. Зимните също са от 2008 г. - Bridgestone Blizzak. Мисля тази година да са последните им сезони. Иначе километрите им не са много.
Пет Яну 29, 2021 4:54 pm
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Не съм карал по-лоша гума от Геоландъра на мокро. Аквапланиг - все едно че си са ски. Ама ските поне закантват, като натиснеш наляво-надясно и може да вкараш посока. Геоландъра -не. Отървай се колега gligor, не им вярвай.
Потвърждавам, Геолендъра е най-лошата гума, която някога съм карал! Още след първия сезон вече не ставаха за нищо, при това са карани само като летни. С това чудо на сняг посмъртно не се качвам.
аз от моя Crossclimate засега съм доволен, и в дълбоките снегове тия дни нямах проблем. На лед или хлъзгави павета определено не е като зимна гума, това наблюдавам, други забележки нямам.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл