Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013)
Автор |
Съобщение |
Георги1970
Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am Мнения: 45 Местоположение: Бургас Рейтинг: 0
|
Има ли колега с Форестър 2.0 бензин, автомат? Интересува ме точно за този модел /2008г/как стои въпроса с обслужването, ориентировъчни цени и интервали. А и като цяло да ми каже мнението си за колата.
|
|
|
Чет Юни 25, 2020 8:57 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Здравейте след срещата на Белмекен се видя че моя нов боен другар ,който избирах толкова време надува .До 15 март последни тестове с изолиране на газта тест на антифриза за газове умря и последната надежда .Та да си дойдем на приказката от 15 март до 26 юни в бокса чакалото ми се изчака за пореден път.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Юни 28, 2020 9:15 pm |
|
|
ico_tech
|
Гледам, че с болтовете на AVCS-а е било голяма борба Би ли разяснил какво правиш на снимка 171010 ( ти или майстора)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 7:33 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Прикачени файлове: IMG-5eadb018b8fe18c40c1ac324e51c9723-V.jpg ico_tech написа: Гледам, че с болтовете на AVCS-а е било голяма борба Би ли разяснил какво правиш на снимка 171010 ( ти или майстора) За болтовете майстора се справя . Главите вече са с метлокерамични легла на клапаните .Това на снимката 171010 след всички измервания на вал и биели се мерят луфтовете на всеки един лагер по отделно ,слага се това като пластелин или силикон стягат се блоковете с определена сила мисля че беше 40 нютона ако не се лъжа , и като се разделят на вала остава петно и от размера на петното се мери с някаква линийка от комплекта и така се определя луфта на всяка черупка поотделно .Това го правиха и със старите и с новите лагери.Само ,като ги гледах колко време отнема тази процедура и ме ловеха нервите .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Юни 29, 2020 10:14 pm |
|
|
slavitaa
Регистриран на: Чет Юли 02, 2020 6:18 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте, харесала съм си Subaru Forester 2012год. 150к.с. бензин, автомат. Дайте идея къде да го закарам на сервиз преди покупката. Искам да се прегледа основно- ходова част и компютърна диагностика. Първо Субару ми е, все италианки съм карала, но пораснах и аз като Вас, бях се заклела, че следващата ми кола ще е или немска или японска. Какви дефекти има, какво трябва да гледам и да следя? Помагайте със съвети приемам всичко.
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 6:25 pm |
|
|
Alxx
|
Има списък "бели" и "черни" сервизи. Избери си. И аз мога да ти я огледам, но ми е много сгъстено и не се ангажирам със срокове за свободен час. Слаби места: забатачено обслужване(нещо обичайно за нов внос), избили гарнитури(крайна фаза), ритащ автомат и най-тежката присъда - ръжда. Ходовата част при тази кола е относително благонадеждна и генерално не е сложен проблем, макар и да не е без пари. Моторът и кутията са на прицел при покупка. Другото е като на останалите коли.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юли 02, 2020 7:08 pm |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
Я един глупав еъпрос. На Форестъра 2.0 от 2009-та на самия двигател пише EJ20, това 20R ли е или става дума за различен двигател, или 20R е вариант на EJ20... Че нещо не вдявам. П.П. При мен от скоро започна да прекъсва за кратко сутрин на студен двигател вднага след като запаля. На какво може да се дължи? В момента от два месеца карам само на бензин, понеже съм без газова бутилка.
|
|
|
Пон Юли 13, 2020 2:18 pm |
|
|
Alxx
|
Това R е разговорна добавка. Моторите са EJ20, EJ 201, EJ 202, EJ 204 и т.н. R е мотор с променливи фази на газоразпределение, Прекъсването на студено(от личен опит) е от скапани компоненти по запалителната с-ма и/или затягащи клапани.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 13, 2020 7:19 pm |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
С две думи ме чака функция изваждане...
|
|
|
Вто Юли 14, 2020 8:52 am |
|
|
nikentce
|
Да поразмърдам и нашата тема с пост за амовете, че напоследък повече колегите с SG са активни Нивоматите отидоха в историята. Заместиха ги Pedders комплекти - от стандартната серия, а не Heavy Duty, макар че на кутиите им пак пише Heavy Duty Coil Springs, но от subaruparts потвърдиха, че номерата са на стандартните. Колата се вдигна само с 1 см. затова и не виждам смисъл да поствам снимки. Предполагам защото нивоматите не бяха изтървали и напомпването им си работеше, но ги смених защото люшкаха много дразнещо за мен. Ами да кажа честно - не мога да си позная колата, доволен съм много от резултата, потресаващ е. Колата е много по-стабилна в завои, няма никакви паразитни залюшквания, возията е стегната и същевременно комфортна. Много се опасявах да не друса по дребни камъчета и неравности, но точно обратното - по-комфортна стана от старите нивомати. До сега в тази кола ме дразнеше единствено возията, но явно старото си е било за смяна, но и според мен от нови нивомати бих бил по-разочарован спрямо текущият резултат, който се получи с Pedders-ите. Отпаднаха ми мераците да търся по-дебели стабилизиращи щанги на този етап. Сега започна да ме дразни предницата. Преди цялата кола се накланяше в завои, а сега колата се усуква - предницата се накланя, а задникът държи , но пак като цяло доста по-малко се накланя. На тресачка предните( все още фабричните Tokyco ) показаха 50% и са още в зелената зона след над 270 000 км пробег, но за другото лято вече им планирам теслата и на тях. Мисля доволно много са Искам да благодаря на колегите Vmax, Alxx, Slavckc, Kronos и Dendim за информацията и обратната връзка, че дилемата ми между Kayaba за US версиятa и Pedders беше голяма, и имах нужда от отзиви, за да взема правилно решение за себе си.
|
15
|
|
Чет Авг 20, 2020 11:27 am |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 74 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
nikentce написа: Да поразмърдам и нашата тема с пост за амовете, че напоследък повече колегите с SG са активни Нивоматите отидоха в историята. Заместиха ги Pedders комплекти - от стандартната серия, а не Heavy Duty, макар че на кутиите им пак пише Heavy Duty Coil Springs, но от subaruparts потвърдиха, че номерата са на стандартните. Колата се вдигна само с 1 см. затова и не виждам смисъл да поствам снимки. Предполагам защото нивоматите не бяха изтървали и напомпването им си работеше, но ги смених защото люшкаха много дразнещо за мен. Ами да кажа честно - не мога да си позная колата, доволен съм много от резултата, потресаващ е. Колата е много по-стабилна в завои, няма никакви паразитни залюшквания, возията е стегната и същевременно комфортна. Много се опасявах да не друса по дребни камъчета и неравности, но точно обратното - по-комфортна стана от старите нивомати. До сега в тази кола ме дразнеше единствено возията, но явно старото си е било за смяна, но и според мен от нови нивомати бих бил по-разочарован спрямо текущият резултат, който се получи с Pedders-ите. Отпаднаха ми мераците да търся по-дебели стабилизиращи щанги на този етап. Сега започна да ме дразни предницата. Преди цялата кола се накланяше в завои, а сега колата се усуква - предницата се накланя, а задникът държи , но пак като цяло доста по-малко се накланя. На тресачка предните( все още фабричните Tokyco ) показаха 50% и са още в зелената зона след над 270 000 км пробег, но за другото лято вече им планирам теслата и на тях. Мисля доволно много са Искам да благодаря на колегите Vmax, Alxx, Slavckc, Kronos и Dendim за информацията и обратната връзка, че дилемата ми между Kayaba за US версиятa и Pedders беше голяма, и имах нужда от отзиви, за да взема правилно решение за себе си. Колега какви пари ти излязоха новите амове,защото и аз мисля да ги сменят моите
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 10:02 am |
|
|
nikentce
|
djakero написа: Колега какви пари ти излязоха новите амове,защото и аз мисля да ги сменят моите Хилядарка всичко - части+смяна.
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 3:16 pm |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
И моето дупе се люшка леко и има паразитни поклащания. Като слизам от високи неравности и подскача леко няколко пъти. Сигурно и аз ще направя това упражнение догодина, заедно с повдигане 3 и 4 см, за сега не е болка за умиране. Сега повече ме тормози прекъсването на студено и по-другата седмица ще ходя в Субаруленд, да видят дали трябва реглаж на калпани или е нещо по просто... и евтино. Значи Pedders казваш, колега? А за KYB някой да има отзиви?
|
|
|
Пет Сеп 18, 2020 1:35 pm |
|
|
nikentce
|
Kalmar написа: И моето дупе се люшка леко и има паразитни поклащания. Като слизам от високи неравности и подскача леко няколко пъти. Сигурно и аз ще направя това упражнение догодина, заедно с повдигане 3 и 4 см, за сега не е болка за умиране. Сега повече ме тормози прекъсването на студено и по-другата седмица ще ходя в Субаруленд, да видят дали трябва реглаж на калпани или е нещо по просто... и евтино. Значи Pedders казваш, колега? А за KYB някой да има отзиви? Има - погледни коментарите на колегите Dendim и Slavckc в другите теми, те сложиха Каяби. Предвид, че си bifuel - по-добре да останеш на варианта Pedders Heavy Duty.
|
2
|
|
Пет Сеп 18, 2020 2:39 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Карал съм Каяба на моя форестър , изкараха около 140 000 км. но аз си я товаря колата ,работна кола е при мене. За возия нямам мнение ,нормална за мене .Не знам педерсите колко изкарват ,някой ако знае от опит да пише,но предвид доста по високата цена, почти двойна мисля че пак бих избрал каябата.Все пак за нормално каране едва ли има кой знае каква разлика.
|
|
|
Пон Сеп 21, 2020 8:39 am |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
Вчера взех Форестърчето от сервиза. Прекъсването и колебанията в оборотите на студено се оказаха следствие на мръсна дроселова клапа. Единственото, което не ми дойде на ум. Всичко друго работи идеално. Сега остава лифт, задни амове и пружини, скара под двигателя и BF Goodrich.
|
|
|
Съб Окт 03, 2020 4:02 pm |
|
|
nikentce
|
Колеги, някой от вас слагал ли е 17-ки ET55 джанти на SH? Гложди ме да мина и зимните на 17-ки като купувам следващите зимни гуми, а на ET55 излизат много по-красиви предложения, отколкото на ЕТ48. Пример: https://www.olx.bg/ad/17ts-5h100-origin ... d3b82bcaceЗорът ми е да няма опиране със стандартните гуми 225/55/R17. Намерих подобни размисли във форума, че имат 7 мм. разлика в офсета, но пробвани при по-стари Форита.
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 4:58 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: Колеги, някой от вас слагал ли е 17-ки ET55 джанти на SH? Гложди ме да мина и зимните на 17-ки като купувам следващите зимни гуми, а на ET55 излизат много по-красиви предложения, отколкото на ЕТ48. Пример: https://www.olx.bg/ad/17ts-5h100-origin ... d3b82bcaceЗорът ми е да няма опиране със стандартните гуми 225/55/R17. Намерих подобни размисли във форума, че имат 7 мм. разлика в офсета, но пробвани при по-стари Форита. ET55 е офсет за Импреза, на Фоз най-добре 48-42, с 55 много ще ги прибереш на вътре и ще влошиш устойчивостта в завои. За зимни си стой на 16ки, според мен
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 6:02 pm |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: ET55 е офсет за Импреза, на Фоз най-добре 48-42, с 55 много ще ги прибереш на вътре и ще влошиш устойчивостта в завои. За зимни си стой на 16ки, според мен
Уф, вярно, че този офсет всъщност прибира - обърках се в обратна посока. Знам, че 16-ки по-балонни е по-разумно за зимни и затова като взех колата купих 16-ки резервен комплект джанти, ама пустата му гъзария......... Сега като сложих зимните и някак си колата изгуби от чара си . Предните зими не обръщах толкова внимание, ама тази зима нещо много ми бърка в очите
|
|
|
Сря Окт 28, 2020 8:43 pm |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
Е, ти като я караш не я виждаш...
|
|
|
Нед Ное 01, 2020 3:10 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|