Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Апр 17, 2021 7:35 am



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Трибека проблем след ремонт 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Окт 31, 2016 7:09 am
Мнения: 9
Автомобил: Tribeca
Телефон: 0888397935
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте.Имам следния проблем!Смениха ми вериги ,шлаиф на глави,напасване на клапани,гарнитури,смяна на масло, смяна на семеринг на колянов вал към скорости. След този ремонт трибеката след,като измина2000км. започна да губи маслото 5w30 мотул. Масото го ползвам 4 години и не съм имал проблем,въпреки лекото омасляваме на сенмеринга и едната глава.Маслото изчезва за 1000км около300мл.Смених маслото 5w40 аймсоил.След 1800км.пак започна да изчезва.Няма течове,син пушек. Какво става според вас

Нед Фев 07, 2021 7:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 76
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега , интересно ми е с Амсойла колко ти изгори за тези км ?

Пон Фев 08, 2021 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 31, 2016 7:09 am
Мнения: 9
Автомобил: Tribeca
Телефон: 0888397935
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сега съм на 2400км от смяната.започна да го губи на 1800.Значи за 500км.около 300 Мл.Немога да си обясня защо го губи след като минах близо 2000км

Пон Фев 08, 2021 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 151
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
И аз имах същия сценарии :facepalm: , след обслужване в сервиз от така наречените "белите сервизи" !
После ми обясниха постфактум, че след шлайфане на глави и пасване на клапани се вдигнала компресия в цилинрите и за това почва да гори масло. Трябвало да бъдат сменени и сегментите за да нямало такъв проблем. Обаче на мен не ми го казват това преди ремонта, а и по време на ремонта !! Ако знаех какво ще се получи аз със сигурност щях да се съглася да продължат да извадят буталата и да ги сменят сегментите (така и така двигателя е извън коша) въпреки оскъпяването на ремонта .След ремонта стигнах до разход на масло до 4 кварти за 10 000 км Amsoil 5w30 .
Направих промивка преди смяната на маслото с BG EPR и после в маслото слагам BG MOA и успях да сваля разхода от 1 до 2 кварти на 10 000 км. За сега съм закрепил положението ...
Stoqn82 написа:
Здравейте.Имам следния проблем!Смениха ми вериги ,шлаиф на глави,напасване на клапани,гарнитури,смяна на масло, смяна на семеринг на колянов вал към скорости. След този ремонт трибеката след,като измина2000км. започна да губи маслото 5w30 мотул. Масото го ползвам 4 години и не съм имал проблем,въпреки лекото омасляваме на сенмеринга и едната глава.Маслото изчезва за 1000км около300мл.Смених маслото 5w40 аймсоил.След 1800км.пак започна да изчезва.Няма течове,син пушек. Какво става според вас

Пон Фев 08, 2021 10:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 76
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Така , да не повтарям и аз мнението на колегата , но и при мен в един от "белите" сервизи ми сложиха амсойл и след като за 10к км долях 1,5л стигнахме до "уж" сегментите които по същата причина не ми бяха сменени при ремонта въпреки ,че мотора беше долу. Както и да е смених маслото с друго както и вискозитета сега съм с 5/40 и вече 3к не е мръднала щеката. При първите две смени на маслото след ремонта бяха с Мотул 5/40 ( с него доливах макс 500мл на 10К ) и незнайно защо амсойла беше 5/30 като ми беше обяснено ,че е много по-добре - лаик съм на тема ремонти но на 20г кошница да слагаш масло което го препоръчват за нови автомобили нещо .... :shock: :-?

Вто Фев 09, 2021 7:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 31, 2016 7:09 am
Мнения: 9
Автомобил: Tribeca
Телефон: 0888397935
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Явно майсторите бягат от това разяснение за да не избягаш от първия ремонт и да приберат някой лев.Каква е цената на втория ремонт за сигменти?

Вто Фев 09, 2021 10:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2202
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 579
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не ти го разяснят, аз не бих ходил повече при тях... при условие, че знаят какво се получава.
Виж, ако са ти разяснили и си решил да спестиш някой лев е друга работа.
Сега процедурата е долу-горе същата като преди, само махаш ревизирането на главите, като цена. Вадене-слагане, гарнитури + сегментите...

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Фев 09, 2021 11:49 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3002
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 995
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм проверявал за Субару, щото не съм си отварял мотора, ама за Сузуки М16А има ремонтни гарнитури. Стоковата е 1,1(по спомен) и ако сваляш по 0,1 от блок и глава се слага ремонтна 1,3мм. Скокът в компресията не се компенсира със сегменти ако ви е бил здрав моторът, по-скоро си е бил за правене и просто е клекнал след като е подновен съседния възел. Ефектът излиза и върху лагерите след време, зависи кой, каква гробница кара. Като знам Субару по принцип как тропват бутала от спекли сегменти, не бих затворил мотора без да купя и сегменти(естествено след мерене на цилиндъра и ключа). Трябва да се вземат предвид и километрите, сегментите може да са в ключ още, но да са започнали да се разкаляват. Огъвал съм на фльонга сегменти от кола на 500к. Ама нали цената...
P.S. Карам си Франкенщайна с 5/30, при това с бленд и разход на масло нямам. Изкапват по 200-500 от картера от смяна до смяна, щото ме мързи да прелепвам.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 09, 2021 8:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 31, 2016 7:09 am
Мнения: 9
Автомобил: Tribeca
Телефон: 0888397935
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз мисля да покарам още малко и да видя разхода колко ще се вдигне.Каво мислите за една почистваща ,хадо добавка може да оправи малко сиегментите,ако са спекли.Иначе съм доста доволен от колата 5 година започна


Последна промяна Stoqn82 на Сря Фев 10, 2021 7:46 pm, променена общо 1 път


Сря Фев 10, 2021 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3002
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 995
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
хадо е ела ме ритни. Със същия успех може да си забъркаш 200/200гр коресилин с нафта :D Mflush за маслената с-ма и Carbon X за горивна камера/сегменти. На Powermaxx добавката става ако е при редовна употреба, иначе е слаба.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Фев 10, 2021 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор