Автор |
Съобщение |
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Привет, имам грешка P2102 Throttle Actuator Control Motor Circuit Low, след ровене из ръководството за ремонт и интернет съм проверил следните неща: Акумулатор - дозаредих моя и пробвах с друг изправен - без промяна Реле на дросела, след дълго разглобяване стигнах до него (зад жабката в дясно на много дълбоко), размених ги със съседното (бензинова помпа) - промяна никаква. По стъпките на ръководството проверих за маса в гнездото на релето и нещата изглеждат наред. Следващите стъпки с компютъра и връзката до релето не успявам с моя лаишки мултицет, защото пиновете на буксата са прекалено тънки. Междувременно понапръсках букси и гнезда с контактен спрей.
Резултат никакъв, колата си стои в авариен режим. Чистене на грешката води до бързо щракане от към двигателния отсек/дросел за 1-2 секунди, цъкане на релето и изплюване на грешката отново.
Може ли съвет какво мога още да направя в примитивни условия и има ли някой съвсем случайно дросел като този за пробата да го закачим на буксата да изолирам още един компонент.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Последна промяна pantata на Вто Фев 23, 2021 10:51 am, променена общо 1 път
|
|
Вто Фев 23, 2021 10:48 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
нещо се цитирах вместо да редактирам И всъщност да препоръчате човек, който ще може да диагностира и отстрани проблема? Нещо към Младост/Горубляне, че в тоя авариен режим не ми се бръмчи далече, едва си я прибрах вкъщи така.
|
|
|
Вто Фев 23, 2021 10:50 am |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Преди време го играх този филм. Оказа се релето. Контактната му част с времето нагаря и съпротивлението става голямо. Размяната не помага тъй като и на съседните еднакви релета съпротивлението се е повишило. По спомени при мен беше над 200 ом. В опел ползват същите релета. Намерих от моргата. Това което сложих беше около 23 ома. За сега си работи вече 6-7 години. Новите бяха около 43-47 лв.
|
|
|
Вто Фев 23, 2021 11:35 am |
|
|
Vmax
|
pantata написа: нещо се цитирах вместо да редактирам И всъщност да препоръчате човек, който ще може да диагностира и отстрани проблема? Нещо към Младост/Горубляне, че в тоя авариен режим не ми се бръмчи далече, едва си я прибрах вкъщи така. Митака ти е най близко, но трябва лично той да я прави за да стане бързо. Бих пробвал преди това съвета на колегата krismarg
|
|
|
Вто Фев 23, 2021 12:18 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Смених релето, няма ефект. А за Митака, има ли как да стане фокуса точно той да я погледне? Не съм посещавал до сега сервиза, не го познавам и дори не знам как изглежда, малко ще ми е неудобно аз да съм на зор и да отида да поставям условия.
|
|
|
Вто Фев 23, 2021 6:19 pm |
|
|
Реконструктор
|
Измери намотките на самото моторче на дросела. Не знам защо го няма като процедура.
|
|
|
Чет Фев 25, 2021 10:13 pm |
|
|
Alxx
|
Няма, щото възли се подменят, не се ремонтират. Освен това са защитени с патенти и т.н...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 26, 2021 12:45 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Днес намерих друг дросел за тест. Пак нищо не стана, май кабели ще се окажат накрая, което ме притесняваше най-много в началото. "Хубавото" е, че проблема е перманентен и би трябвало по-лесно да го хванат при Митака в понеделник. А и всичко съм разглобил вътре, да не ги бавя, че вече не ме свърта. За капак във вторник съм забравил едната врата отворена и днес акумулатора го заварих на 4.5V
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Пет Фев 26, 2021 10:44 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Проблемът е отстранен, прекъснат кабел между бушониерата и релето на дросела. Евала за бързия ремонт, но никога няма да стъпя пак там. Одрано ми е таблото над жабката, малко- не повече от 1ст. е задраното и не се забелязва на пръв поглед. Видях го като си я огледах вече вкъщи. Развали удоволствието от това, че колата пак върви нормално.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Пон Мар 01, 2021 12:26 pm |
|
|
Реконструктор
|
pantata написа: Проблемът е отстранен, прекъснат кабел между бушониерата и релето на дросела. Евала за бързия ремонт, но никога няма да стъпя пак там. Одрано ми е таблото над жабката, малко- не повече от 1ст. е задраното и не се забелязва на пръв поглед. Видях го като си я огледах вече вкъщи. Развали удоволствието от това, че колата пак върви нормално.
Sent from my iPhone using Tapatalk Сори, колега, но е ставало дума за това много пъти - при всяка интервенция, касаеща таблото, то неизбежно се уврежда.
|
|
|
Пон Мар 01, 2021 12:47 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Не съм съвсем съгласен, защото аз я разглобих без особени трудности, просто малко внимание. Свалял съм и навигацията, поне 2 пъти. Също така е разглобявана няколко пъти покрай аудиото. Знам, че няма какво да направят след свършен факт, но можеше да го кажат.
|
|
|
Пон Мар 01, 2021 12:54 pm |
|
|
Vmax
|
pantata написа: Не съм съвсем съгласен, защото аз я разглобих без особени трудности, просто малко внимание. Свалял съм и навигацията, поне 2 пъти. Също така е разглобявана няколко пъти покрай аудиото. Знам, че няма какво да направят след свършен факт, но можеше да го кажат. Жалко - оплачи се на Митака - да предложат начин за отстраняване ( може и да има как - с топъл въздух или друго ). Дърводелци
|
|
|
Пон Мар 01, 2021 2:06 pm |
|
|
Реконструктор
|
pantata написа: Не съм съвсем съгласен, защото аз я разглобих без особени трудности, просто малко внимание. Свалял съм и навигацията, поне 2 пъти. Също така е разглобявана няколко пъти покрай аудиото. Знам, че няма какво да направят след свършен факт, но можеше да го кажат. Някъде от северните страни ли е внесена?
|
|
|
Пон Мар 01, 2021 11:39 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Не знам какво е общото, но не. Французойка от Дижон.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Вто Мар 02, 2021 7:32 am |
|
|
Реконструктор
|
pantata написа: Не знам какво е общото, но не. Французойка от Дижон.
Sent from my iPhone using Tapatalk Ами, на внесените от юг им изгарят повече таблата...
|
|
|
Вто Мар 02, 2021 11:32 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Стана много извън темата, но мястото е в извивката към жабката, колко да е изгоряло, като е в меката част и като натискаш с пръст, той потъва. Както вече казах, можеше да си кажат, в крайна сметка на всеки може да се случи. Ще опитам да си го ремонтирам сам, ако го доосера да се сърдя на себе си.
|
|
|
Вто Мар 02, 2021 2:15 pm |
|
|
Vmax
|
pantata написа: Стана много извън темата, но мястото е в извивката към жабката, колко да е изгоряло, като е в меката част и като натискаш с пръст, той потъва. Както вече казах, можеше да си кажат, в крайна сметка на всеки може да се случи. Ще опитам да си го ремонтирам сам, ако го доосера да се сърдя на себе си. На Горубляне има едни факири, които възстановяват подобни щети...
|
|
|
Вто Мар 02, 2021 4:01 pm |
|
|