Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Не е нужно. Ще има еврогейска версия на Уайлдърнес и ще се казва Фийлд. Ама без турбо...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 01, 2021 9:26 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Този вариант е за хора търсещи по-специализиран автомобил. Смятам, че японците са се отдалечили от "универсалността" на Outback, за да угодят на американците. При 241мм клиренс просто забравяме за динамично шофиране, дори 221 ми идват в повече в някои ситуации. С 2.5 европейската версия ще е за лека разходка в планината, няма да има "живец" с въртящия му момент.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Чет Апр 01, 2021 10:11 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Не е нужно. Ще има еврогейска версия на Уайлдърнес и ще се казва Фийлд. Ама без турбо... Точно затова ще е нужно . 2,5 астматик идва добре на Fori горе-долу, но на по-тежкото купе на Outback, и то за повишена офроуд възможност........., .а и подозирам, че може да има лека разлика в окачванията между Field и Wilderness, демек Field да не е толкова Wild Не вярвам вече в нищо ново Европейско дето иде
|
|
|
Пет Апр 02, 2021 5:47 am |
|
|
ico_tech
|
kvark написа: Този вариант е за хора търсещи по-специализиран автомобил. Смятам, че японците са се отдалечили от "универсалността" на Outback, за да угодят на американците. При 241мм клиренс просто забравяме за динамично шофиране, дори 221 ми идват в повече в някои ситуации. С 2.5 европейската версия ще е за лека разходка в планината, няма да има "живец" с въртящия му момент. Ами то тази кола си е само за американския пазар. А техните окачвания и преди не бяха за "динамично шофиране". Но и едва ли някой вдига повече от 150км/ч така че няма да има оплаквания. Не знам дали ще имат пазар при тази цена. То средния лифт в Америка почва от 2 инча за 500$. А тук се искат доста повече. Ясно е, че Субару се опитва да капитализира нарастващата популярност на Аутбек като кола за краткотраен овърлендинг, но ако тези настройки на кутията и X-mode, които рекламират, не се окажат съществени не знам кой ще клъвне. Очаквани седващи ъпгрейди за повече пари: - връщане на LSD в задния диф. Въпреки електронните асистенти - няма рок кролинг без сигурен блокаж поне отзад. Не случайно доста народ си насложи torq locker-и. Пък ако наистина искат да се намърдат при офроуд батьовците - що пък да не сложат един по-голям диф, на който може да се бодне ARB - копче за блокиране на централния диф 50:50. Ей тва ще струва точно 50 долара , но съм сигурен, че ще нажежи офроуд ентусиастите. И без това хората го правят масово за гората. Дори ADS (All drive Subaru) вече предлагат това копченце срещу доплащане. - регулириемо задно мултилинк окачване. Тук имам предвид регулируеми по дължина заден и преден долен носач и междинната щанга. Изнасяне ама навън и прочие. Това ще позволи да се регулира геометрията при смяна размер на гуми и подложки. (задния мост вече го усилиха за модела 2020) Както се вика - едно добро начало, но да видим как ще продължи "дивотията" при Форестър и XV
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Апр 07, 2021 6:06 pm |
|
|
kronos
|
|
Сря Апр 07, 2021 7:10 pm |
|
|
Vmax
|
Не го обръщайте на спор моля. Темата е с ясна цел
|
|
|
Чет Апр 08, 2021 11:25 am |
|
|
Vmax
|
|
Пет Апр 09, 2021 11:42 am |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: https://m.fakti.bg/avto/569459-nama-da-ima-poveche-aponsko-subaru
Интересно кой драсна клечката на завода за чипове, малко странно съвпадение след една сделка на Интел... После случайно един мега танкер затапи Суецкия канал. Явно се раздават индустриални крушета на световно ниво Aбсолютно си прав. На пръв поглед може да звучи конспиративно, но точно това се случва в момента. Аз поне от първа ръка се сблъсках с проблема от Суец и в момента ближа рани от последиците от него, понеже имахме блокирана стока там. За съжаление крушетата не се ограничават само до индустриални, но целите са по-скоро политически и икономически удари. Сигурен съм, че вече много от вас са го видели, но все пак да си дам колегиалния съвет - купувайте моментално, ако планирате някаква по-скъпа придобивка "Made in China", защото на китайците им се спретва сериозен удар на производството и икономиката им, използвайки се международния транспорт. От миналия месец започна яка инфлация, която ще надхвърли средно 20-30%, и това няма да спре скоро. И не се ограничавайте само до "Made in China" на продукта, защото много продукти "Made in EU"(Germany, France и т.н.) само финалните винтчета им са завинтени в съответната EU държава, т.е. са си 99% "Made in China". Удивително е как наглед дребни неща, които ги имаме за даденост, могат да предизвикат световна криза с възникналата им липса в "модерното" ни общество. А такава липса виждаме се предизвиква без проблем мигновено с едно решение и/или натискане на копче. Стъни, много се извинявам за офтопика, но ме жегна по болното място в момента . Ако е нужно - премести мнението в друга тема, или го изтрий ако прочистваш темата по-нататък.
|
|
|
Пет Апр 09, 2021 12:42 pm |
|
|
valqk
|
Това не е единствената фабрика, която изгоря в Япония. Есента се запали една друга - пак за производство на чипове и в момента DAC конвертори AK няма и не е ясно кога ще има... Работата е маам си джес. Отделно с простотията да няма минимална ставка за мито (в скоро време в ЕУ)... съвсем стана И аз се извинявам.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Апр 09, 2021 4:20 pm |
|
|
nikentce
|
|
Пон Апр 12, 2021 8:53 pm |
|
|
radikyokushin
Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am Мнения: 92 Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
|
Като цяло Ок, ама "оптичният тунинг" ми идва леко в повече. Тия тръбички отпред са меко казано нелепи. Силно се съмнявам, това да излиза в такъв вид от завода.
_________________ Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!
|
|
|
Пон Апр 12, 2021 11:01 pm |
|
|
nikentce
|
radikyokushin написа: Като цяло Ок, ама "оптичният тунинг" ми идва леко в повече. Тия тръбички отпред са меко казано нелепи. Силно се съмнявам, това да излиза в такъв вид от завода. Това подобие на ролбар, заедно с рак-а на покрива вероятно ще е допълнителна "екстра" в ценовата листа. А и има още малко време, възможно е финалния оптичен тунинг да го пипнат преди да влезе в производство.
|
|
|
Вто Апр 13, 2021 6:30 am |
|
|
ico_tech
|
Това не са снимки на модела, статията е прет-а-порте мисли за евентуалото представяне. Това на снимките са артикули на една от най-големите фирми доставчици на офроуд гъдели за Субару - LP Aventure (малко бие на френско, но е Канада). За момента има няколко основни доставчици на лифт китове, рок слайдери, подматрачни защити, окачване, конзоли за изнасяне на резервна гума, кастъм брони, осветление и прочие. Мисля, че тези фирми и отзвука в интернет със споделяне на клипове от екстремни пътувания са зачесали нечия глава в СОА и съответно в Япония. Тези, които с лека ръка отхвърлят Субару като офроуд машина може би леко прибързват Тъй като в момента се ровя по доста форуми за да реша мои проблеми с офроуда - ами това, което производителя не предлага, хората си го намират/изработват сами. И нещата се получват, даже и със CVT. Има естествено неща, които не могат да се променят: - поради особеностите на разположението на мотор и трансмисия ъглите на атака не могат да станат достатъчно големи - макферсон окачването може да се модифицира за по-голям ход, но трябва да се осигури ход и на полуосите. Трудно, но вече се предлагат такива за ъгли до 50º и с плзгане до 50 мм (кумулативно) Така че Субару, ако си постави за цел, може да извади още фокуси от ръкава
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Апр 13, 2021 3:51 pm |
|
|
ico_tech
|
https://www.youtube.com/watch?v=37JTIe1MqtoА тука наште още се опитват да продават модела 2020 с пакет 4Adveнture Всичко добре, ама може да ползват по-рядко думата "спорт". Даже не може, а трябва. Чисто по Пернишки (да не обидя колегите от там ) - червена лента в прага и бронята колко да вдига мощността? За боядисани в черно лети джанти знам, че е 7 кс. От всички държави в ЕУ не знам защо Субару избраха точно Италия за централа. Да правеха обувки, парфюми или сутиени ОК, но на кола, която под капака си има няколко десетки мъртви коня просто не върви да използваш сумата "Спорт". Това вече става дразнещо. Представят Levorg STi в Япония с 300кс и му дават име Спорт - ОК. Минава половината свят, каца тук Levorg-a с атмосферен мотор 150кс, ама пак е "Спорт". Поне едното да беше Супер Спорт
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Апр 14, 2021 12:23 pm |
|
|
sclera_bg
Регистриран на: Пет Мар 06, 2020 8:20 am Мнения: 44
Автомобил: Impreza III 2.0R
Рейтинг: 75
|
_________________ ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R MT; EJ204 :::::
::::: Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 ::::: ::::: Lancia Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 ::::: ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
|
|
|
Сря Май 12, 2021 8:53 am |
|
|
nikentce
|
И защо така зарязаха Evoltis? Звучеше по-яко от Solterra за електрокар.
|
|
|
Сря Май 12, 2021 10:47 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: И защо така зарязаха Evoltis? Звучеше по-яко от Solterra за електрокар. Защото първата е почти готова, а електричката е в сферата на пожеланията все още. Хората не се впускат сляпо в обещаваното светло бъдеще на електричките, а просто мислят да пуснат такъв модел в гамата си, което си е съвсем нормално.
|
|
|
Сря Май 12, 2021 11:26 am |
|
|
kronos
|
Ето една статия свързана до известна степен и с бъдещето на Субару, защото шефът на Тойота се противопоставя на забраната на ДВГ: https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... romobiliteИнтересното в случая е, че инвеститори критикуват точно липсата на електромобили от страна на Тойота, но още по-интересното е, че тези инвеститори са от Норвегия, Дания и Пенсионния фонд на Църквата на Англия. Та в крайна сметка, както бях казвал, всичко е геополитика и пари и изобщо на никой не му пука за екология и за крайния потребител. За това и мисля, че тази електричка от Субару, няма да я бъде скоро, докато тези н. нар. "инвеститори" не отстранят г-н Тойода.
|
15
|
|
Сря Май 12, 2021 8:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Subaru не може да каже нищо повече, защото проекта е на Тойота. Тойода се пеняви, защото няма как да обясни на акционерите, че е изтървал влака инвестирайки милиарди в хибриди, които ще се забранят до 10 години. Инвеститорите са едни и същи в много компании. И като гледат тренда на акциите реагират нормално. Все пак Тойота ще продължи да захранва пазарите с най-използваното за война превозно средство - Land Cruiser и Hilux
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Май 12, 2021 9:32 pm |
|
|
kronos
|
|
Вто Юни 01, 2021 9:17 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта |
|