Автор |
Съобщение |
dulo
Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm Мнения: 45 Рейтинг: 15
|
Колеги, вчера ми светна чека с въпросната грешка ( P0558) , която може да означава два проблема, датчик за налягане в спирачната система или проблем с генератора. Та въпроса ми е имам ли въобще такъв датчик за спирачната система. Колата е аутбек Н6 3.0 , 209 к.с., 2003г.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 8:11 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Сря Мар 06, 2019 8:43 am |
|
|
dulo
Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm Мнения: 45 Рейтинг: 15
|
Това го прочетох колега , но питането ми е дали бека има такъв датчик тъй като алтернатора е ремонтиран преди три месеца и е с ново оригинално реле.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 9:02 am |
|
|
BAlexandrov
|
Тази грешка е само за алтернатора Прикачени файлове: Screenshot_2.png Прикачени файлове: Screenshot_1.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 9:22 am |
|
|
dulo
Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm Мнения: 45 Рейтинг: 15
|
|
Сря Мар 06, 2019 9:41 am |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Вчера ми светна чека с грешка P0558 (Forester SG 2.0 /125к.с) точно след като смянях разни крушки по таблото и бутоните и сложих китайски лед крушки. Чиста случайност ли е или е възможно новите китайски боклуци да правят проблем (мисля, че не е толкова "умен" Форестъра от 2005-та)? Преди да паркирам нямаше проблем, при смяната давах 5-10 пъти на контакт и след като запалих да тръгвам светна чека с тази грешка.
Ще замеря сега напрежението на акумулатора и при зареждане (с/без товар)...
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Пон Юли 19, 2021 9:45 am |
|
|
BAlexandrov
|
По-скоро е случайност. Той не че е умен, но може да вкарват смущения в ел захранването...ама чаак пък толкова.
|
|
|
Пон Юли 19, 2021 3:18 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Замерих акумулатора - 12.75V При запалване - студен старт 14.1V *Чека си изгасна след запалване След като вдигна температура и оборотите паднаха на празен ход: без консуматори - 13.7V (следях само 1-2 минути след "падане" на оборотите), 12.1 на топъл двигател с консуматори - 13.5-13.8 Като това са стойности, които съм отчитал и преди година т.е. няма промяна в поведението на алтернатора. Не съм карал колата днес, утре ще покарам и ще видя дали пак ще се покаже грешката и какви стойности показва в различни режими...
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Пон Юли 19, 2021 4:58 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Тествай, след каране и е топло, когато е загрял добре...
|
|
|
Пон Юли 19, 2021 7:03 pm |
|
|
Alxx
|
Случва се в големи жеги да скочи товарът по компонентите на самия алтернатор и колата да запише срив. Не е болка за умиране и не е индикация(в случая) за истински проблем. И да, алтернаторът му е от "умните". Иначе щеше да бичи постоянно 14,1.
P.S. 12,1 на топъл мотор е под границата за здрав акумулатор. Бих тествал първо батерията. Ако искаш мини, тестът е безплатен.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юли 20, 2021 6:53 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Към момента грешката не се появява отново и не забелязвам промяна, трудно палене или нещо друго различно.
Вчера имам 4-5 паления и градско шофиране. Стойности 12.1 ги видях на Torque-а след съвсем кратко шофиране в понеделник - на празен ход без консуматори, но не следях продължително при тези условия.
Акумулатора е от теб MOLL M3 Plus K2 12V 62AH. Ще следя показанията от Торк-а и поведението. На проверка ще мога да мина след седмица.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Сря Юли 21, 2021 1:33 pm |
|
|
Alxx
|
Мини когато ти е удобно и без това си за периодична проверка . Показанията на торка са волтажът до ецу-то и не са много реални по ред причини. По-скоро вади мултицета и мери какво излиза от алтернатора.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юли 21, 2021 6:58 pm |
|
|